Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea vaapukka!

Muille pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Itse jännitän miten käy tuleeko täti vai plussa. Nyt on pari päivää kulunut viimeisestä primosta kp 26 menossa.

Syötkö sökin marce primolutia? Onko sulla lämmöt noussu korkeemmalle niiden kanssa? Ku mulla aina kierron puolivälissä noussu lähelle 38, ja siellä pysytelly kk asti.. monesko kierto sulla primojen kanssa? Mulla nyt takana toinen, tänään vika pilsu ja menkkoja odottamaan. Aion ens kierron olla ilman, vaikka lääkäri puhu et 3 kiertoa putkeen ja sit odotella et mitä kroppa sanoo. Mä vaan luulen, et mulla ei välttis kerkee edes ovis tulla ennen näitä pakko menkkoja. Tai ehkä just kerkee tulla, nii valuuko se mun kiinnittymätön vauveli aina pytystä alas? o_O

Unicorn, nyt tuli mieleen valemenkat! Niistä joskus lukenu, et saattavat tulla.. Voiskoha sellasest olla kyse? :) Toiv ei jatku enää ja pääsisit aamul testailee!

Onks kellää ollu oireena ripulia/maha sekasi/mahassa kiertämistä? Miulla ku alko etova olo ja maha meni sekasi jo siin dpo3 ja välil ollu etovaa oloo ja välil maha sekasi ja välil molempii.. Tänää sit alkuillast taas alko etova olo ja menkkasärkyjen tapasta sekä maha iha sekasi.. Autto kippuras köllöttely ja nyt alkaa olla taas normi olo. Viimeks to iltan saunas tuli tosi huono olo ja jatku koko loppuillan.. Huono olo onkii tullu aikalailla ilta-aikaan aina.. Niin toivon, et tää vois olla the oire!? ;D

Nii ja monta päivää sulla viimesten pillereiden jälkeen on alkanu menkat?

Vielä mietin, et jos kerkeis ovis tullakki, nii tajuishan kroppa pitää alkion ja vuodon sisällään vuotamatta niitä ulos? :eek:

Vaapukka, on! Alkaa heti kun saavista ja kestää 5-6-7pvää. Tätä tiputtelua tuskin huomaa kun ei tuu ees paperiin..
Nyt kyllä jännitys tiivistyy. Odottelen sun aamuista testiä, jos päätät tehdä. Ite kans aamusta uutta testiä ja toivon niin että ei ois ainakaan vaaleampi!

On ollut niin ihanaa huomata että mies on täysillä tässä mukana ja monta kertaa päivän mittaa ite jutellut asiasta ja kertonut olevansa onnellinen. odottelee yhtä jännittyneenä aamun testiä kuin minä.

Unicorn, nyt tuli mieleen valemenkat! Niistä joskus lukenu, et saattavat tulla.. Voiskoha sellasest olla kyse? :) Toiv ei jatku enää ja pääsisit aamul testailee!

Onks kellää ollu oireena ripulia/maha sekasi/mahassa kiertämistä? Miulla ku alko etova olo ja maha meni sekasi jo siin dpo3 ja välil ollu etovaa oloo ja välil maha sekasi ja välil molempii.. Tänää sit alkuillast taas alko etova olo ja menkkasärkyjen tapasta sekä maha iha sekasi.. Autto kippuras köllöttely ja nyt alkaa olla taas normi olo. Viimeks to iltan saunas tuli tosi huono olo ja jatku koko loppuillan.. Huono olo onkii tullu aikalailla ilta-aikaan aina.. Niin toivon, et tää vois olla the oire!? ;D
Oon ainakin lukenut useiden kokemuksia että maha mennyt sekaisin. Ja toisilla tosiaan huono olo painottuu ilta-aikaan eikä niinkään aamuun. Itsellä tällä hetkellä sama, aamulla ei tunnu mitään mutta päivällä ka illalla hieman etova olo.

Miekii jännään kovasti Unicorn siun mahdollista testiä! :)

Vaapukka, viivan vahvistus tuulia täältä sinnepäin kovasti! :) Joo, toiv nää olot viittaa raskauteen. Aika jännä jos ei, niin joutuu alkaa selvittelee miten maha näi sekasi..

Itekkii aattelin aamul testailla, ku jotain noita ilmasia liuskoja ainakii viel on.. Jos menkat pysyy poissa ni joku päivä sit apteekista testii ostamaa..

Jänskää!!!

Hahaaah! Ei pystyny nukkuu enää.. Kolmelt meinasin jo lähtä testaa, mut sain itteni nukkumaa viel.. Puhasta negaa edelleen eikä tuo ovistestikää tosta oo vahvistunu.. Nooh nii kaua o toivoo, ku vuodot pysyy poissa. Ja tää oli siis vasta yk1 ja ihan elämäni eka ovisplussa silo aiemmi. Joten ei kyl mitää tietoo monta päivää miulla tää oviksen jälkeinen aika on..
Tänään siis kp 41/32-40 dpo 13 tai 14

Laittakaas muutki sit kuvii, ku ootte testaillu ;)

Liitteet

• 20170312_053510.jpg
    20170312_053510.jpg
    148.6 KB · Katsottu: 217
Täällä dpo 5 meneillään ja vaivaa unettomuus? Hyvin saan illalla unta, se ei tuota mitään ongelmia, mutta nyt viimeset 4 yötä oon heränny aika tarkkaan klo 5 :( sen jälkeen ei oo nukkumisesta tullut mitään. Myös aamulämmöt olleet koholla oviksesta lähtien sillon viideltä mitattuna. Luin jostain, että hormonien lisääntyminen saattais aiheuttaa tällasta oireilua, mutta tiedä sitten... ainakin ärsyttävää tää on :D Onko kohtalotovereita tai jollain sanoa jotain järkevää tästä? Voisko olla mahdolliseen raskautumiseen liittyvää (toiveikas) vai ihan vaa joku outo kausi meneillään?

Yk 2, dpo 5

Mäkin jännään unicornin tilannetta!! Valemenkat tuli mullekin mieleen...

Mahat sekaisin muillakin? Mulla turpos perjantai-iltana maha ihan kamalaksi palloksi ja meni täysin sekaisin, kesti vaan ehkä puoli tuntia mut tuskanhiki otsalla piti pytyllä olla. Masutuntemukset jatkuu. Jouduin yllärinä töihin tänään, joten en testaa kun vasta huomenna. Kp 23/25-27, dpo 10-11, eilen oli puhdas nega! Ja unettomuus vaivaa myös!

Unicorn, kyllä nyt on jännä tilanne!! Mäkin nään noissa testeissä viivoja ja ihan kummalliset menkat! Mulla mennyt muutama päivä etten oo täällä käynyt niin olin ihan mykistynyt ku luin että yhdessä kohtaa sulla oliski alkanu menkat ku oon ihan varma että kohta pamahtaa ihan selvä kunnon plussa! Oireet ja testit on sen suuntaset että on vähintäänkin jotain tapahtunut :)

No nyt olis sit se nega testattu, ja on kuulkaa harvinaisen nega ottaen huomioon et on mamin testejä, herkkä ja puikko. Kp24/28 ja ehkä dpo 9, vähän huonolta näyttää siis :facepalm:

Jääkukka, ei ne herkätkään testit välttämättä näytä noin aikaisin..! Ei kannata vielä lyödä hanskoja tiskiin, positiivisella mielellä vaan :happy: Itse en uskalla ollenkaan testata ennenkö menkat on myöhässä (paitsi varmaan jos olis tosi "outo" fiilis).

Täällä kp 13/26-29 ja dpo 0, yk3. Toinen talletus tehtäneen tänään ja sitten kaikki sormet ja varpaat ristiin :grin

Vuoto alko sit rytinällä viime yönä, niinkun epäilin :D normaalilta vaikuttaa. Ei tarvetta testailuun siis :P

Vaapukka miten sun tilanne, joko viiva vahvistuu? <3

Jääkukka, elä vielä heitä kirvestä kaivoon. Plussa voi tulla vaikka vasta viikko menkkojen poisjäännin jälkeen :P

Pahoittelut muille negoista ja tsemppiä piinapäiville! :) ++++ tuulia!

Mä alotan greippimehun kittaamisen :)

Kp2/28 , yk10(3)

Terhus, miekii yleesä herään tuos kolmen aikaa ja sit saan jotekii torkuttuu viitee asti, mut sit onkii jo vaikeempaa saaha unta. Aamul kuitekii väsyttää kauheesti, vaik sillo viielt saattaa tuntuu pirteeltä. Monethan sanoo, et unettomuus ois yks mahdollinen raskausoire. Ja toiset on sit aamul just tosi pirteitä, vaik ennen aamu-unisia.. Toiveitahan se herättää.. Toivotaa meille plussia! :)

RouvaKettunen, ei oo yhtää mukavaa ei :/ Miul ollu melkee joka toinen päivä maha sekasi ja vessas tulee käytyy usein... Toiv siul jää yhtee kertaa! :)

Janiel, onks siul oireet jo tasottunu vai vielkii yhtä pahana?

Jääkukka, siulha viel aikaset päivät! :) Toivoo nii kaua, kun vuodot pysyy poissa! :)

Toivotaan niin, edellisestä sain herkkään jo näillä päivillä haamua, tosin silloin tunsin kiinnittymisen, nyt en oo tuntenut edes sitä :/

Unicorn, pahoittelut! :/ Mut uuteen yritykseen positiivisella mielellä! Kyl se plussa sielt viel joku kerta tärähtää! :) ❤

Mä en näitä viitti jälkikäteen tiirailla, mut nyt oli pakko ku monet on saanu niitä virheellisiä viivanpaikkoja, niin näihin tosiaan tulee kuivuttua se paikka tietyssä valossa näkyviin. Että ei niitä kannata oikeesti lueskella enää jälkikäteen :wacky: muoks. Koitin saada kuvalle, hirveen vaikeeta...

Liitteet

• IMG_5829.JPG
    IMG_5829.JPG
    426.7 KB · Katsottu: 271
  • IMG_5822.JPG
    IMG_5822.JPG
    399.1 KB · Katsottu: 192
Pahoittelut negoista! Vaikka toivo tuntuu menetetyltä, niin vielä se plussa voi yllättää suuremmillakin kiertopäivillä, niinkuin minut!

Unicornille paljon uusia plussatuulia alkaneeseen kiertoon! +++

Testasin siis aamulla uudelleen, ja mielestäni selvästi vahvistunut viiva siellä kurkki takaisin! Ei vitsit.. oon vieläkin niin hämilläni... olin heittänyt kirveen jo kaivoon tän kierron suhteen.

Tutkin oireita mitä kirjottelin tonne yhteen sovellukseen, ja veikkaan, että ovulaatio tapahtunut noin viikon myöhemmin kuin arvelin. Tänään kp36/28

Tässäpä vielä kuva! Ylhäällä aamun ja alhaalla eilinen. Molemmat testit apteekin ultra.

Liitteet

• IMG_2924.JPG
    IMG_2924.JPG
    328.4 KB · Katsottu: 225
Vaapukalla näyttäis vahvistuneen viivat <3

unicorn: no uutta yritystä vaan :)

on: kp 28/28..on ollu että kierto on heittäny pari päivää suuntaan ja toiseen. Mutta useimmiten täti tulee täsmällisesti kp 28. Tissit on sivuista arat ja kauttaaltaan turvonneet. Herätessäni myös maha on ollu kipee (ei menkkakipuja) ja lievää pahaa oloa...odottelen kyllä rauhassa ja teen testin parin päivän päästä ellei menkat ala sitä ennen :)

Takaisin