Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milottiina, tänään kp 35/28, mutta arvelen, että ovis ollut myöhemmin kuin normaalisti 28:n päivän kierrossa. Liekö samaan aikaan kierto pidentynyt. Viimeksi testasin keskiviikkona kp32 clearbluen early detectionilla puhtaan negan. :) Tän päivän testistä ei mitään epäilystä onko toista viivaa, mieskin näki sen heti. Haaleahan se on, joten toivotaan että lähtee vahvistumaan! ja kiitos! :Heartred

Mä olen niin innoissani tuosta Vaapukan viivasta, että aion kyllä nyt tulla tässä kierrossa raskaaksi :grin Tuli niin hyvä ja rauhallinen olo, kun mun mieheni (jolle kaikki vakavampi keskusteleminen on tosi hankalaa) ihan oma-aloitteisesti tuli asioista kanssani juttelemaan. Lohduttikin kovasti, kun paruin, että "kun mää oon jo näin vanha!!" :happy: Tuntui ymmärtävän minua. Ja ihana huomata, että hänkin kovasti sen toisen lapsen haluaa, vaikka ei koekaan niin järisyttävää vauvakuumetta kuin minä.

..eiku tänään onkin dpo -1 kun se näytti kahta vahvaa viivaa tänään aamulla, huomenna dpo 0 :happy: Eikös se näin ollu..?

Mä en kans ikinä muista miten dpo:t lasketaan :rolleyes:

Eka kerta kun tilasin mamilta r-testejä ja varmaan vika.. sille testille ei tapahtunu mitään,ei edes kontrolli viivaa..?!:wideyed:

MW2B, noin juuri se laskeminen taitaa mennä. :)

Kipsuli, taitaa mamilla olla nyt huono erä testejä lähtenyt maailmalle. Omiin testeihin tuli vuoroin viivanpaikkaa/haamua/negaa. Ei siis ollut mielestäni luotettavia, vaikka nyt sainkin oikean haalean plussan. Kannattaa tosiaan kokeilla muita merkkejä! :) tsemppiä!

Mulla mamintesteissä levis se punanen koko testialueelle ja se oli "puhdas" vasta 15-30min päästä.. viallisia tais olla reippa 20kpl :D

Btw, täälä tosi oudot menkat.. kunnon vuotoa oli aamulla lusikallinen ja sen jälkeen vaaleanpunaista valkovuotoa... kauankos se kiinnittymisvuoto voikaan kestää? :D :D

Vaapukka, ihanaa!! Paljon onnea! Hieno viiva, tarrasukkia pienelle!

Voi Unicorn, oon pahoillani. :( Mutta vaikutti kyllä, että jotain kiinnittymisyritystä olis ollu kun menkat kuitenkin tuli myöhässä ja oli ne kaikki oireet. Toivotaan, että ens kierrossa sitten jo pysyis kyydissä! Eikös km:n jälkeen oo moni raskautunu pian niin jos kiinnittymisyrityskin aiheuttaisi saman. Tsemppiä!

On: gynekäynti takana ja toiveet raskautumisesta tällä hetkellä aika kaukaisia. Ja tää ikä. Ei auta asiaa olla näin vanha. :( No, toivotaan, että kroppa tästä tulisi valmiimmaksi uuteen raskauteen pikkuhiljaa. Jos ei niin apukeinot käyttöön. Toisaalta en ehkä enää stressaa joka kuukausi siitä tärppäsikö kun oletus on, ettei oo ihan lähiaikoina tapahtumassa. Ei taida tulla meille juhlavuosivauvaa. :/

Unicorn, tosi omituista tosiaan! Ehkä kannattaa täs viel lähiaikoina testata jos ei ala nyt runsaammin?

Vulpix, kiitos paljon!! Tsemppiä sulle raskautumiseen, ei se tärppi ole kuitenkaan mahdoton vaikka haastava saada. Ja kun teillä kokeilematta apukeinotkin. Plussatuulia +++

MW2B, kiitti ku muistuttelit! :)

Mie oon varmaa sit laskenu ne dpo:oot väärin! Ovulaatio plussan sain täydellisen su 26.2 iltan ja ovulaation tunsin myöh samana iltana (kunnon vihlasu oikealla). Onko siis tuo 26.2 dpo: -1, ma 27.2: dpo 0 ja sit ti 28.2 vasta dpo 1? Sen mukaan tänään olis sitten vasta dpo 12? Ja eiks se anna taas lisää toivoo sit plussan saamisee viel? ;D hih! Maha taas kyl iha sekasi ja selkää jomotellu, outo kipee olo... Toiv pysyis vuodot poissa! Jos pysyy, ni millokoha kannattais testailla taas? Tänä aamuna siis ne kaks puhasta negaa, tosin taisivat olla niitä mamilta tilattuja.. :D

Eikös tuokin vähän vaihtele, toisilla tapahtuu ovulaatio nopeammin plussan jälkeen kuin toisilla. Yleensä kuitenkin juuri noin, että plussapäivä on -1, seuraavana päivänä tapahtuu ovulaatio, joka on dpo 0 jne.

Miten noi lämmöt ennen menkkoja, koska niiden pitäs laskea? Mittaain huvikseni lämmön ja se oli 36.7 kun normisti on 36.2....huomenna pitäs menkkojen alkaa, eli nyt kp 27.

Ajattelin kysellä sielä gynellä jos saisi clomefen kuurin, kun minusta tuntuu siltä etten ovuloi.. No sen näkee sitten kun on tuo aika sinne, onko täällä mahdollisesti kukaan käynyt felicitaksella tuomi-nikula merjan käsittelyssä..?

Eipä oo ollu vuotoa nyt nimeksikään.. pientä tiputtelua. Teen aamulla cb earlyn jos ei vuoto runsastu. Ovistestit ja lisää foolihappoa tilattu valmiiks odottamaan :)

Onnea vaapukka!

Muille pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Itse jännitän miten käy tuleeko täti vai plussa. Nyt on pari päivää kulunut viimeisestä primosta kp 26 menossa.

Takaisin