Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn, kiitos!<3 vielä on ihan epätodellinen olo.. kattellaan taas parin päivän päästä :grin Kyllä mäkin sun testistä hailuran nään, jännät noi oireet kyllä viittaa ihan että raskaana olisit!

IMG_20170308_083213.jpg
IMG_20170308_083245.jpg

Negahan sieltä tuli. Mietityttää vain että tyyny on väritön, eli minne se punanen väri on joutunut :o :D

Mimema , mun silmään kyllä haamu näkyy! Ekassa kuvassa varsinkin. Vai onko vaan viivan paikka? Mutta mulla kyllä saattaa olla supersuurentavat hypersyper viivalasit! Mutta kyllä mä nään :P

Ihania plussia Mangusti ja JanieL!
Unicornillakin edelleen jotain viivanalkua minun silmiin näkyy.:) jospa se siitä vielä vahivstuisi kun oireitakin on ja menkatkin taitaa olla jo myöhässä? Pidän peukkuja!:)

Mulla tänään kp 28/25-29. En uskaltanu testata aamulla vaikka mieli tekikin, en vaan halua pettyä negaan.:/ Varmaan ne menkat huomenna kuitenkin alkaa, ellei tänään jo yllätä. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Vielä ku vähän jaksais piinailla.:)

apuva! mikähän mulla on oikeen ongelmana tässä ku nyt on menkat jo muutaman päivän myöhässä, sunnuntaina piti alkaa ja tänään tein testin aamupissasta ja negaa näytti (ainakin omaan silmään). Ja aivan selkeät oireet päällä, rinnat niin kipeenä ettei ikinä ja alavatsaa nipistellee niinku joku muurahainen puris :-D voiko muka olla ettei näy vielä 25 IU herkkyyelläkään vai mikä tässä mättää... tuskaa!

Laurakaro, jospa ei vielä vaan näkyisi testissä, toivotaan.:)

Pöh, vessassa käynnin yhteydessä tuli joku "limatulppa", on aikaisemmin joissain kierroissa tullut myös, ja enteillyt menkkoja.:banghead: Nyt tuli kyllä fiilis, että se oli taas tässä.:arghh:

toupie - juuri pari päivää myöhässä.. normaalisti kellon tarkat.

laurakaro - ei mullakaan 28/28 näkynyt yhtään mitään vaikka ennen sitä näkyi.. ja nyt taas 30/28 jotain hailuraa.. voi olla että hormoonit ei nouse niim nopeesti. laitas kuvaa niin tihrustetaan ;)

just luin että vasta viikko menkkojen pois jäännin jälkeen on luotettavin testata koska raskaushormonin eritys alussa on yksilöllistä joten koitan vielä malttaa oottaa.. :shifty:

toupie: voi raasu, toivottavasti ei nyt olis sitä.. ja jos on nii seuraavaa yritystä ja toivekkaita mieliä! <3

mun mielestä selkee nega vaa kattokaa te järkevämmät ihmiset tarkemmin :-D

Liitteet

• thumbnail_20170308_093910-1.jpg
    thumbnail_20170308_093910-1.jpg
    362.5 KB · Katsottu: 217
no joo tässä kuvassa se kyllä kieltämättä näkkyy, ei sitä tuossa testissä ainakaan nähny samalleen... hiii, voisko se tosiaan olla haamun haamu :wideyed:

Laurakaro , mä oon huomannu että vaikka testissä ei silmään kunnolla näkys , mutta ku ottaa kuvan ja zoomailee sitä ni siinä näkyy paljon selkeemmin :D vielä jos laittaa värit negatiiviks.. :) toivotaan että vahvistus ja tulis ++++ !!

unicorn; toivottavasti tää nyt sitte ois sitä :-D tännää käyn ostaan kaupan testihyllyt tyhjäksi ja kokkeilen huomena eri merkillä :-D ja jos siinä ei näy ni sitte ei auta ku oottaa viikonloppua ja sitte testailla uuestaan. ja uuu negatiivina näkkyy selkeemmin. apua! :-O

Kuka se teki sen tikkutestin potasta? Eihän siinä vieläkään näy mitään? Eihän?

Tässä nimittäin tämä sama testi kuivempana hetken olleena..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488964451.746046.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488964451.746046.jpg
    167.4 KB · Katsottu: 196
Mä tein sen pottatestin, ja siihen ei tullu yhtikäs mitään. Ei viivanpaikkaa, ei siis mitään. Tossa mä kyllä nään jotain viivaa:p

Takaisin