Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voivoi, täällä yksi vauvakuumeinen kävi kiertämässä kirpparilla ja sieltä tartttui mukaan melkein 1,5 kassillista ihania vauvanvaatteita :wideyed: Eikä edes vielä ole pulla uunissa :grin Täällä vasta yk1, kp 2 eli matkaa on vielä. Mutta luotto on kova (ainakin vielä tässä vaiheessa) että kyllä sieltä meille pikkuinen sitten jossain vaiheessa tulee :happy: Onpahan sitten vaatetta valmiina. Ja voi, äitiyspakkaus! *sydänsilmäinen hymiö* :Heartred Aivan ihania värejä ja kuoseja niissä vaatteissa. Oon ihastellut niitä kuvia pitkin päivää. Voi kun saisi jonkun niihin vaatteisiin pukea. :Heartred

Jänniä keskusteluja täällä meneillään!! mä en oikein tiedä että onko nää nyt kuitenkin normimenkat vai ei.. jos on niin tää kierto olis jäänyt todella lyhyeks noiden pitkien jälkeen. Sen sunnuntain jälkeen nännit ei oo enää ollut kipeet ees, mikä kertos enemmin tädistä :sad001 tää on kyllä niin pyllystä :sad001 nyt siis kp28 ja kp26 alkoi vuoto......

Aunemoi,kyselit noista monesta ovulaatioplussasta.Gyne sanoi,että ovisplussa kertoo,että Lh-huippu tulee ja sehän yrittää irrottaa munasolun.Se ei takaa irtoamista ja mun tapauksessa todennäköisesti ollut tyhjä follikkeli eli ovuloimaton kierto.Lh-huippu ei irrota aina tyhjää follia,jolloin siitä kehittyy kysta.Voi myös olla että folli ei ole kypsä ja keho yrittää irrottaa sitä mutta ei onnistu ja sit nostaa myöhemmin uuden Lh-huipun.

JanieL, sieltähän sitä viivaa käy löytymään! :) Toivotaan vahvistumista. <3

Voi höh Lume, tärppionneja sit tulevaan kiertoon! <3

Täällä tuli Clearbluella jo aika selkeä plussa! OneStepin "herkällä" testillä juuri ja juuri näkyvä säälittävä hailura ekaa kertaa tänään. :P

Ja pahoinvoinnin tunne tuntuu pahenevan. Pöhkösti huonon olon tullessa toivon niin kovasti, että loppuisi kohta, mutta kun olo on normaali, niin huolestun jo ja tavallaan toivon, että pahoinvointi alkaisi.. Hassua.

Kirppu mä kävin kanssa tänään esikoisen kanssa kirpparilla ja voi miten paljon sielä oli pieniä vaatteita ja vielä hirmu halvalla!! Ittelle en viittinyt varastoon ostaa kun on niitä ( tyttöjen vaatteita kylläkin) niin paljon jo varasto pullollaan :D Onneks kaveri sai tietää just että saa tytön niin hälle lähti mukaan yks pienen pieni body :happy::shy: Oispa jo oma pieni masussa <3

Tässä kuvaa, taas pahoittelut epätarkkuudesta.

Liitteet

• WP_20170307_19_45_30_Pro.jpg
    WP_20170307_19_45_30_Pro.jpg
    728.9 KB · Katsottu: 223
Onnea plussanneille <3

Oli kyllä ihan kiva toi äitiyspakkaus. En kyllä tiedä kannattaako sitä näin kahden pojan jälkeen ottaa. Kaapit on täynnä heidän vanhoja vaatteita :) Mietitään sitä sitten jos plussa tulee. Kp 22 menossa.

Cecilja, tammikuussa jätettiin pillerit pois eli tämä vasta toka yrityskierto. Suvussa ja kaveripiirissä monilla ongelmia hedelmällisyydessä, niin oletuksena oli, että pitkään tullaan yrittämään. Nyt mies onkin vähän häkeltyneessä paniikissa, kun haave lapsesta realisoitui näin äkkiä plussaksi tikussa.. :O Yhdessä siis ollaan koko aika jo parin vuoden ajan haaveiltu lapsesta ja pettynyt mies on ollut negoista, mutta plussa sitten olikin shokki. :P Toivottavasti saa asian sulateltua pian, tavallaan ymmärrän kyllä reaktion, kun haavekuvasta tuleekin totta. <3

Paljon onnea Mangusti plussasta! Kyllähän se selkeästi erotettavissa on :smiley-bounce012Minä luulen että suht monelle miehille on jonkinasteinen "shokki" tuo plussa, etenkin jos lähtöoletukset on että pitkään joudutaan yrittämään. Menee hetki tiedostaessa ja sulatellessa uutinen. Mä luulen että minunkin mies saa shokin sitten aikanaan kun plussa pärähtää :p

Tässä tämän aamun apteekin testi. Mun silmään on vähän vahvistunut, en tiedä näenkö harhoja. Alaselkä ja maha edelleen "menkkamaisissa" tunnelmissa, rintoja pistelee ja kudos tuntuu kipeältä. Erittäin äkäinen olen myös.
Ylhäällä eilinen ja alhaalla tän aamun

Edit. Se kyllä vähän hämää, kun lämmöt alkanut laskemaan. Toissapäivänä oli 36, eilen 35,9, tänään 35,7. Ja tikku vahvistuu? What?

Liitteet

• IMG_20170308_063609.jpg
    IMG_20170308_063609.jpg
    836.9 KB · Katsottu: 217
  • IMG_20170308_063633.jpg
    IMG_20170308_063633.jpg
    800.9 KB · Katsottu: 216
Ihanku siinä jottai hailuraa näkys, mutta ei sitte kuitenkaa?

Päätä särkee, nenä tukossa, niskat jumissa, tissit turvoksissa, alavatsassa kuplii ja välillä viiltää.. turvottaa, välillä maha löysällä, etoo..
Menkkoja ei näy.. valkovuoto tosi keltaista?? Aiemmin on ollut ihan kirkkaan valkoista ja menee vaaleanpunaiseksi juuri ennen menkkoja..?

Kp30/28.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488952658.753580.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488952658.753580.jpg
    69.4 KB · Katsottu: 187
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488952669.120573.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488952669.120573.jpg
    63.9 KB · Katsottu: 185
Takaisin