Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ihanaa kun niitä plussia näkyy täällä, paljon onnea ja viivoille vahvistumisia! <3

Munkin mielestä äitiyspakkaus oli ihana, paljo kivempi ku viime vuoden! Kivoja värejä ja sukupuolineutraaleja :) Voiku se plussa tulis jo tästä kierrosta! <3

Täällä kp20/30 menossa ja tänää aikasin aamulla oli jo aika lähellä ovisplussaa, testaan iltapäivällä uusiks jos se plussa sitten pärähtäis. Kävin tänään gynellä perustarkastuksessa ja se oli ihana lääkäri :D Fiilisteli tätä yrittämistä, kyseli kaikkee et testaanko ovulaatiotesteillä ja tuumas että kyllä nyt ovulaatiolta vahvasti näyttää että limat on semmoset, tänään puuhiin vaan :D Mut itteä nyt mietityttää tää oviksen myöhänen ajankohta?

Heippa taas! Olen ollut doulakurssilla viettämässä tylsiä kierron alkupäiviä :grin Ja voi sitä vauvakuumeen määrää synnytys- ja imetysvideoita katsellessa :eek:

Ja voin sanoa, että olipas jännitysnäytelmä lukea tuolta torstailta asti näitä viestejä! :nailbiting: Toivottavasti viivoja vahvistuu ja lisää plussia siunaantuu. Onnea plussanneille!

Tervetuloa myös uudet. Ja pahoittelut kaikille, joita täti on taas tullut kiusaamaan. Olkaa niin ilkeitä hänelle, että hän pysyisi poissa vähintään seuraavan vuoden, mieluiten kauemminkin :happy:

Täällä kp 8/~26 ja yk 3. Torstaina alkaa oviksen tikutus.

Turhauttaa... Aikani kuluksi otin testikuvista negatiiveja.. Nämä äsken mamintestillä ja one stepillä. ihanku joku viivanpaikka olis taltioitunut tosi hämärästi. X)

Mutta tässä kuvat kp 23 ja 24 haamuista sillon jotka otettu testiajalla... mamintestit juu, mutta nämä toimi moitteettomasti ilman värin leviämistä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1488878101.908559.jpg

onkohan ovulaatio / kiinnittyminen tms härdelli ollu sillon kp23 paikkeilla ? Ja jos tuo on esim se ns kiinnittymisdippi , niin koska vois olettaa plussaa , jos sellanen olis tullakseen? Testejä tulis lisää mutta neurottinen kun oon niin tuun hulluks jos pitää kokoajan testailla :D kun vaan tietäs millon se olis ees järkevää.. kunnes menkat saapuu. Menkkoja ei kuulu vieläkään ja ne on aina niin kellon tarkat. Alkaa yleensä kp28 illalla ja seuraavan pv merkkaan aina kp1. Tänään etoo ja oksettaa ja rintoja kutittaa ja alaselkää polttelee. Eilen juili alavatsaa oikein kunnolla ja tänään ei taas oo ollu juuri mitään jomoja, pientä kuplintaa lukuunottamatta.. kp29/28

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488877855.525016.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488877855.525016.jpg
    223.6 KB · Katsottu: 180
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488878260.267623.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488878260.267623.jpg
    162 KB · Katsottu: 178
Unicorn, mä kyllä luulen että kyllä se plussa sieltä tulee

Mutta millon??! Mä haluun sen NYT :( :( :D :D sais selityksen näille oireille. Kokoajan saa pitää vessaa lähellä kun joko pissattaa tai oksettaa!

Esikoisesta haalea plussa tuli kyllä vasta kun oli viikon myöhässä ja apteekin testillä. Sillon olin jo luovuttanu kun oltiin 4v yritetty ja en jaksanu enää himotestailla.. ja sillon oli mulla ihan normaalia että saatto olla myöhässä paljonkin tai ei tullu muutamaan kiertoon ollenkaan.. mutta sillon oli kyllä koko ajan sellanen fiilis että oli raskaana.. oli niin paljon oireita.

Nyt ei oo ollu myöhässä synnytyksen jälkeen kertaakaan ja aina ollu kellon tarkat. Ärsyttää tämmönen :(

Hei Unicorn, millä saat noi kuvat muokattua negatiiviksi? :)

Mangustilla ja janielilla viivaa pukkaa, varovaiset onnittelut <3

Voi ei se äitiyspakkaus oli niin ihana, että ottaisin kyllä vaikka en kyllä todellakaan tarvitse mitään :oops:

Nyt on kyllä oudon oireetonta, kp20/~28, dpo4 ehkäpä. Yleensä kaikkea laidasta laitaan jo tässä vaiheessa. Jos jotain erilaista muihin kiertoihin, niin ei kyllä oo oikein kuivaa kautta tullutkaan ja vatsa toiminut tänään useasti, mutta ei löysällä :bag:

Mäkin tykkäsin kyllä äitiyspakkauksesta.:) mutta en tiiä ottaisinko toiselle, kun kaikki vuoden 2015 pakkauksen vaatteet ja tarvikkeet on tallessa ja vaatetta muutenkin omasta takaa.

Jny, paljon onnea plussasta!:)

Mulla kp 27/25-29. Kuvittelen että mulla ois vähän arat tissit. Lieviä repäisykipuja edelleen välillä. Kuvittelen myös välillä pientä kuvotusta ja hajuherkkyyttä. Ja henkisesti varaudun menkkoihin.
Miehelle sanoin jo, että kun menkat alkaa, niin perjantaina juodaan kyllä viiniä. Voi kun saisi tällä kertaa jättää pullon ostamatta.:D mut jos menkat taas kerran alkaa, niin taatusti juon pari lasia ja syön kaikkea mitä ei raskaana saisi syödä. Pitää sitä jotain lohtua jostain saada.:)

Ei auttanut vauvakuumeeseen katsella noita äitiyspakkauksen kuvia, onpa jännä!:wink:hilarious:

Plussia vaan kehiin naiset!

Miä kävin tänään gynellä kun tässä kierrossa kolme ovulaatioplussaa.Syykin löytyi.En ole ovuloinut.Oikeassa munasarjassa oieni kysta joka tullut siis ovuloimattomasta kierrosta (ollut "tyhjä" munarakkula). Sain terolutia 12 päivän kuurin ja sit kp3-7 letrot tehostamaan munarakkulan kasvua [emoji4] Hyvä mieli kun syy löytyi ja uskon että letroilla saan ovulaation tulemaan [emoji106]Aiemmat kierrot 1-2 kuitenkin ihan säännölliset. Suosittelen yksityisellä käyntiä kaikille joilla lyhyessäkin yrittämisessä epäsäännöllisiä kiertoja tai myöhästyneitä oviksia!

Pau, muakin huolestuttaa oviksen myöhäinen ajankohta, koska mulla se ei tarkoita, että kiertokin pidentyis ja oviksen jälkeen pitäis kuitenki luteaalivaiheen kestää yli 10 päivää (?) Kenties tähän vaivaan on joku lääke olemassa?

Kata: Onkohan sille mitään selitystä, miten ovistestit ovat näyttäneet plussaa ilman aihetta, vaikka niissä lukee et ne olis yli 99% luotettavia?

Apua! Sain viime perjantaina ovisplussan (kp 11) ja limojakin oli, nyt on taas jotain limoja ja ovistesti näyttää plussaa (kp 15)! Mitähän ihmettä tämä kroppa mahtaa hommata, ennen ei ole näkynyt limoja ollenkaan ja nyt venyvää limaa löytynyt jo kahtena eri aikana! Ja näiden päivien välissä (la+su, ma en testannut) ovistesti oli ihan haalea!

Kääks. Olispa se eka plussa ollut oikea, nyt ei kyllä ehditä hyödyntää kun vasta huomenna..

Onnea plussista ja haamuista!! Ihan huippua!

Ite varmaan alan kohta itkemään tästä epätoivosta.. Dpo jotain 18, testi tiukkaa negaa. Oireita tai "oireita" on, tissit kipeät, alamahaa juilii, etoo ja on paha olo.. Ei tästä mitään tule...:sad010

Muokattu viimeksi:
Miehellä meni hermot ku heiluttelin sen nokan edessä tota pissatikkua kun se ei vieläkään näe siinä mitään, ni sano vaan että nyt meen hakemaan sen digitaalisen ja sä pissaat sille huomenna, etkä enää heiluttele noita virtsasia testejä vaan heität ne roskiin. :hilarious:

Alaselkä ihan tulessa ja menkkamaista juilintaa masussa. Pää on nyt vähän kipee, töissä pariin otteeseen olin ihan varma että nyt ne alko ku jotain valahti housuihin mut se olikin valkovuotoa, onneks! Kylmä ja väsyttää.. huomenna olosuhteiden pakosta siis digiä kehiin, saas nähdä jänistänkö ja teenkin viikonloppuna. o_O jos vaan pissin apteekin testille sittenkin ja katon vahvistuuko

Kata, menisin kyllä yksityisellä gynelle, jos olis esikoisen yritys päällä. Nyt veikkaan että mut naurettais pihalle sieltä, koska imetän esikoista ja se varmasti syynä epämääräisiin kiertoihin. Esikoista yrittäessä kävin gynellä ja sain primolut-kuurin, jota en koskaan käyttänyt :D ja siis oon samaa mieltä, että gynelle vaan jos on epämääräistä kierroissa :)

JanieL, mä en ehkä vielä tekis digiä kun ne ei oo niin kauheen herkkiä.. tai itelle ainakin näyttää vasta myöhäsessä vaiheessa plussaa. Näin muistelen esikoisen ajalta. Mutta toki teet niinkuin itse parhaaksi näät. Ja kuvaa tänne ;)

No sitä mäkin aunemoi mietin! Viime kierrossa (yk1) ovis oli kp19 ja kierto kesti 30päivää. En nyt sit oo varma onks se ovis tänää vai huomenna ku ei sitä plussaa tullu viel testiin (eilen testasin vaan aikasin aamulla hailakan viivan, mut tiiä sitte jos plussa ois tullu iltapäivästä), testaan viel tänään kerran. Katotaan pitkittyykö kiertokin vai jääkö vaan tuohon 30päivään.

Kata, menisin kyllä yksityisellä gynelle, jos olis esikoisen yritys päällä. Nyt veikkaan että mut naurettais pihalle sieltä, koska imetän esikoista ja se varmasti syynä epämääräisiin kiertoihin. Esikoista yrittäessä kävin gynellä ja sain primolut-kuurin, jota en koskaan käyttänyt :D ja siis oon samaa mieltä, että gynelle vaan jos on epämääräistä kierroissa :)

JanieL, mä en ehkä vielä tekis digiä kun ne ei oo niin kauheen herkkiä.. tai itelle ainakin näyttää vasta myöhäsessä vaiheessa plussaa. Näin muistelen esikoisen ajalta. Mutta toki teet niinkuin itse parhaaksi näät. Ja kuvaa tänne ;)

Sitä mäkin mietin! En nyt ihan ehdoin tahdoin haluu itteeni itkettää, mä taidan vaan mennä noilla apteekin testeillä niin pitkää kun vahvistuu kunnolla

Takaisin