Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Turkooosi, toi on paha... esittää siinä sit onnellista, vaikka tavallaan onkin ja tavallaan vaan katkera :/..
täällä vissiin kp 26, menkkoja ei näy vaikka jo 7 päivää sitten romahti fiilikset. Tuleekohan tästä pitkäkin väsytystaistelu..?
Katjusha kp 26/21-55

Turkooosi, toi on paha... esittää siinä sit onnellista, vaikka tavallaan onkin ja tavallaan vaan katkera :/..
täällä vissiin kp 26, menkkoja ei näy vaikka jo 7 päivää sitten romahti fiilikset. Tuleekohan tästä pitkäkin väsytystaistelu..?
Katjusha kp 26/21-55

Jep... Ja kun tällä hetkellä meillä on niin ahdistava tilanne ku mies tosiaan haluu pitää taukoa yrityksestä kun haluaa harkita että haluaako ylipäänsä lasta mun kanssa. Ahdistaa ihan kauheesti.

Tsemppiä Katjusha väsytystaisteluun [emoji173]️

Tosi ikävä juttu Turkoosi, on tämä lapsettomuus kyllä tosi raskas koettelemus, teilläkin ois jo se lapsi, jos oisit tullut raskaaksi normi aikataulussa :/

Turkoosi, kuulostaa tosiaan kuormittavalta tilanteelta. Pystyttekö puhumaan asiasta sopuisasti? Tsemppiä älyttömästi. Nämä ovat niin isoja aiheita, että tunteetkin isoja. Hyvässä ja pahassa.

Tsempit ja virtuaalihalaukset kaikille.

Mulla luultavasti kp1 huomenna. Kierto on lyhentynyt. Muuten jatkuu sama meno. Ei raskautta, mutta hardcore PMS oh yes.

Turkoosi, kuulostaa tosiaan kuormittavalta tilanteelta. Pystyttekö puhumaan asiasta sopuisasti? Tsemppiä älyttömästi. Nämä ovat niin isoja aiheita, että tunteetkin isoja. Hyvässä ja pahassa.

Tsempit ja virtuaalihalaukset kaikille.

Mulla luultavasti kp1 huomenna. Kierto on lyhentynyt. Muuten jatkuu sama meno. Ei raskautta, mutta hardcore PMS oh yes.

Suht sopuisasti kyllä puhutaan aiheesta. Mulla meinaa vaan ahdistus iskeä päälle pahasti mikä vaikeuttaa aiheesta puhumista.

Tsemppiä Harmonie ja kaikki muut myös [emoji173]️

Unicorn17 tässä kirjoittelee, jos joku muistaa :)
Meille syntyi 2.3. suloinen pieni poikavauva.
Vauva on nyt 2kk :)

Hyvin toivuttu ja vauva kasvaa tohinalla. :)

Heitsu onnea myös sinne!
Teillä syntyi hieman etuajassa? Oliko sille jotain syytä? Miten voitte? :)

Tsemppiä kaikille vielä kuumeileville ja yrittäville.
Ketä täällä vielä on. ? <3

Joku sanoi, että vanhat kateuden tunteet vauvauutisista on tallella, vaikka oma vauva jo onkin.. niin mä komppaan tota.. vaikka vauva on vielä pieni, niin edelleen on kamala vauvakuume.. ikävä mahaa ja raskausaikaa.. ja suru siitä että kun tuntuu ettei perhe ole vielä kokonainen niin hirvittää jo valmiiksi seufaavan lapsen yrittäminen, kun tietää että siinä menee oma aikansa, jopa useita vuosia. Esikoiseen menin4v, toiseen 2v.. Toki osaan olla onnellinen siitäkin mitä meillä on, kaikilla ei ole sitäkään.. mutta pystyn yhtymään tohon tunteeseen :)

Unicorn17 tässä kirjoittelee, jos joku muistaa :)
Meille syntyi 2.3. suloinen pieni poikavauva.
Vauva on nyt 2kk :)

Hyvin toivuttu ja vauva kasvaa tohinalla. :)

Heitsu onnea myös sinne!
Teillä syntyi hieman etuajassa? Oliko sille jotain syytä? Miten voitte? :)
Onnea poika vauvasta <3 Meidän poika syntyi 25+3 kohdalla.16.2 menin sairalaan tarkistettumaan itteeni kun peräänajo kolari oli ja yllättäen sisätutkimuksessa todettiin, että kanavaa on jäljellä 1,5cm ja vuodelepoon sitten lievien supistusten kanssa.Sain usempaan kertaan supistuksia estävää lääkettä vuodeosastolla ja pessaari laitettiin tukemaa kohdunkanavaa.Sängyssä 24/7 ja sänky oli viistossa ja wc asiat sängyssä alusastialle.Tulehdusarvot nuosivat 40 ja supistuksia estävät lääkkeet ei enää tehonnut niin magnesiumfulaattia tippumaan ja sen jälkeen hätäsektio tehtiin.Kohtutulehdus ja verenmyrkytys oli syy tähän kaikkeen.Antibiootteja ei myöskään meinattu sopivaa löytää penisiilini allergia takia ja kun suonet oli pisteltyjä niin piti laittaa cvk kateti kaulaan mistä sai antibiootin tippumaan.2vk olin vuodeosastolla sektion jälkeen.Syntymä mitat oli pojalla 740g 33,3cm pitkä.Nyt painaa 1666g 41,5cm pitkä ja 26cm pipo.Hän ei tarvitse enää hengityskonetta hän on ylipainehoidossa ja hapentarve normalisoitunut hän jakselee hyvin :) minä myös hyvin.

Onnea poika vauvasta :Heartred Meidän poika syntyi 25+3 kohdalla.16.2 menin sairalaan tarkistettumaan itteeni kun peräänajo kolari oli ja yllättäen sisätutkimuksessa todettiin, että kanavaa on jäljellä 1,5cm ja vuodelepoon sitten lievien supistusten kanssa.Sain usempaan kertaan supistuksia estävää lääkettä vuodeosastolla ja pessaari laitettiin tukemaa kohdunkanavaa.Sängyssä 24/7 ja sänky oli viistossa ja wc asiat sängyssä alusastialle.Tulehdusarvot nuosivat 40 ja supistuksia estävät lääkkeet ei enää tehonnut niin magnesiumfulaattia tippumaan ja sen jälkeen hätäsektio tehtiin.Kohtutulehdus ja verenmyrkytys oli syy tähän kaikkeen.Antibiootteja ei myöskään meinattu sopivaa löytää penisiilini allergia takia ja kun suonet oli pisteltyjä niin piti laittaa cvk kateti kaulaan mistä sai antibiootin tippumaan.2vk olin vuodeosastolla sektion jälkeen.Syntymä mitat oli pojalla 740g 33,3cm pitkä.Nyt painaa 1666g 41,5cm pitkä ja 26cm pipo.Hän ei tarvitse enää hengityskonetta hän on ylipainehoidossa ja hapentarve normalisoitunut hän jakselee hyvin :) minä myös hyvin.

No huh! Onpas ollut hurja alku teillä!
Onnea kuitenkin ollut matkassa <3
Nii sitkeä pieni ja hienosti kasvanut!

Tuntuu että nyt viime vuoden lopulla ja tämän vuoden alussa on hirveän moni vauva halunnut tulla hurjasti paljon ennen aikojaan.. kaveri synnytti rv28 myös vauvan.. Ja mulla alkoi supistukset rv17 töissä ollessa ja olin loppuajan saikulla ja kiellettiin jopa siivoaminen, mutta kotona sain olla. Syntyi kuitenkin täsmällisesti laskettuna päivänä. Jaksoi sinnitellä sinne asti kun otin rauhassa :)

Onnea Unicorn! :)

Oon taas vetänyt hetken henkeä taustalla. Käytiin miehen kanssa reissussa ja tultiin eilen kotiin. Voin sanoa, että lapsettomien lauantai ja äitienpäivä otti koville! Vaikka lapsettomuutta on takana jo yli kaksi vuotta, muina vuosina ne ei ole tuottanut tällaista tuskaa. Suorastaan ahdisti some, kun se täyttyi kaikkien äitiydestä ja onnesta.

Meillä on ens maanantaina se ivf-suunnitteluaika. Ahdistaa, pelottaa ja itkettää. Pelkään niitä hoitoja, mutta ehkä eniten pelkään, että niilläkään me ei saada lasta. Facebookin endoryhmässä tulee koko ajan uutisia, kuinka kenelläkin on viimeisetkin hoidot käytetty ja lasta ei saatu aikaiseksi. On tää vaan ihan älyttömän rankka polku!

Takaisin