Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on tullu verta monta päivää, mutta ei oikein kunnolla siteeseen asti. Ajattelin jossain välissä et nyt ois jo kp4, mut en kyllä tiedä. Mitään kipuja ei oo ollu. Huom mulla!! Ja tosiaan vessassa käydessä saattaa tulla kunnolla, mut sit siteeseen ei tuu juuri mitään. En mää tiedä onko nää nyt sit menkat vai ei?!
Mulla tuli täysin kivuttomat, eli kummalliset, ”kuukautiset” ovuloimattoman kierron päätteeksi. Vuotoa tuli kyllä, juoksevaa, enimmäkseen vessassa.
Meillä on vissiin kp 11 ja saapa nähdä, mihin tiemme vielä vie :)
Tsempit ketjuun!!!

Ihanaa Alinah :Heartred :happy: Etkö meinannut testata digillä vielä 3+? :wink

Lähetän kovasti plussatuulia ketjuun, että loputkin ryhmässä saisi pysyvät plussat testeihin :Heartred

Voi olla, että testaan vielä sen... Nähtäväksi jää! :D :D

Sanoisin et joko et oo vielä ovuloinu tai sitten se on tapahtunut kp24 :) huomisen lämpö kertoo

Kiitos kun mua autat tässä tulkitsemisessa! <3 Tänään oli lämpö koholla vielä. Jännää nähdä miten nyt etenee. Tosiaan pienikin ovisoireilu osui kiertopäiviin 19-21. Missä kohtaa tuo FF merkkaa omaa arviotaan ovulaation ajankohdasta?

Se mun hcg verinäyte on hävinny minkä kävin perjantaina ottaa mehiläisessä?

Pahoittelivat ja pyysivät tulemaan paikalle ja otetaan uus näyte sekä saan jotain hyvitystä..

Joo, ei ollu edes kirjattu vastaanotetuksi sitä näytettä perjantaina. Että jonnekin se on jäänyt, mutta nyt on käyty uudestaa verikokeessa ja odotellaan tulosta joskus klo 17-18.

Voi hemmetti alinah! Miten rasittavaa ensin odotella ja sitten mennä vielä uudestaan!

Täällä onkin vasta tänään kp1. Vaikka oon vuotanut viime tiistaista asti. Mutta tänään vasta tuli kivut ja tulikin niin lujaa päälle, että ei oo taas hetkeen näin paljoo sattunutkaan! Ens ma on magneettitutkimus niin nähdään mikä on tilanne endon kanssa!

0fc8d725705b2b1af31632f4ee27810c

No nyt. :)

Voi hitsi Pottu, tosi kurjaa tommonen! Toivottavasti pahin vaihe olisi jo tällä erää ohi.

Ja Alinah, ihanaa! Nyt rentoudut.

Mulla oli jälleen lämmöt koholla, joten kyllä se ovulaatio varmaan tapahtui. Mun lämmöt vaan oli niin sahalaitaa, ettei FF ehkä pysty merkkaamaan ovulaatiota. Mutta tunnistan itse, että arkiaamujen lämpö on korkeampi, koska se on aika tarkalleen 36,44 ja aiemmin on ollut 36,22-36,38. Mutta sitten on ollut niitä kummallisia pompsahduksia, jotka johtuvat varmaan osittain mittaustekniikasta ja osittain viikonlopuista yms.

Voi hemmetti alinah! Miten rasittavaa ensin odotella ja sitten mennä vielä uudestaan!

Täällä onkin vasta tänään kp1. Vaikka oon vuotanut viime tiistaista asti. Mutta tänään vasta tuli kivut ja tulikin niin lujaa päälle, että ei oo taas hetkeen näin paljoo sattunutkaan! Ens ma on magneettitutkimus niin nähdään mikä on tilanne endon kanssa!

Toivottavasti magneetissa selviää kipujen syy!! Ihan kamalaa tommonen! :(

Tosi hyvä Pottu, kun ottavat magneetin. Mikä vointi nyt on ollut?
Entä Alinahin vointi?

Mä intoilen täällä taas mun lämpökäyriä. FF oli samoilla linjoilla Mrs. Smithin kanssa oviksen ajankohdasta. (Tämän aamun lämpö oli vielä korkeampi, koska olen flunssainen.) Silti mietin, että ovistestit oli plussaa kp 20 ja kp21 ja oireet osuivat myös noille päiville. Nyt on joka tapauksessa jo vähän menkkatuntemuksia, joten luultavasti tuo luteaalivaihe jää lyhyeksi. Mikähän tähänkin auttaisi sitten....

b9ee15cf482d186847bc168324c70eb2

Hyvä vointi, ei oo mitään oireita raskaudesta toistaiseksi. Nautin joka hetkestä. :)
En oo vielä soittanut neuvolaan, katsotaan koska soitan. Tai uskallan ylipäätään, eniten odotan sitä varhaisultraa. :)

e09b8bd31167dc6243dd2a1a597adebb

Ajattelin kertoa mun äidille sekä mummoille varhaisultran jälkeen että ehkä on tulossa jos matkassa pysyy, niin sisarus esikoiselle heinäkuun lopulla -elokuun alussa.
Miehen pikkusiskolla on laskettu 12.6.. Se pisti eilen miehelle ultravideoo.

Tosi hyvä Pottu, kun ottavat magneetin. Mikä vointi nyt on ollut?
Entä Alinahin vointi?

Mä intoilen täällä taas mun lämpökäyriä. FF oli samoilla linjoilla Mrs. Smithin kanssa oviksen ajankohdasta. (Tämän aamun lämpö oli vielä korkeampi, koska olen flunssainen.) Silti mietin, että ovistestit oli plussaa kp 20 ja kp21 ja oireet osuivat myös noille päiville. Nyt on joka tapauksessa jo vähän menkkatuntemuksia, joten luultavasti tuo luteaalivaihe jää lyhyeksi. Mikähän tähänkin auttaisi sitten....

b9ee15cf482d186847bc168324c70eb2

Luulen silti et ovis oli tuolloin kp24. Lämmöt nousee nimittäin oviksen jälkeen. Se on kaiketi varma juttu. Ovistestit taas on epävarmempia

Välillä tuntuu et tarvis jonkun AA-kerhon tyylisen miitin. Niinku nyt, kun mun yks lähimmistä ystävistä tuli raskaaks. Niillä yritystä takana pari kiertoo, meillä kaks vuotta.

Takaisin