Raskaaksi 2016

Niemja, Eilen juuri testattu nega, että en hirveästi usko raskauden nahdollisuuteen, vaikka niin kovasti sitä toivoisin. :rolleyes: Täytyy nyt ainenkin mies varuiksi kellistää jos onkin pitkä kierto ja ovis ovella. :wink

Mutta enpä oo koskaan tuollaisia viivoja saanut!

Mulla on ovis aina ollu kp 27-28. Kummastaki onnistuneesta raskaudesta eli hyvinkin voit Miitu ovuloida vasta nyt. :) Ja ihan hyvin tärppää vaikka ovis oliski noin myöhään.

Mintukka, Ihana kuulla että näinkin myöhään voisi ovis olla ja että vielä tärppikin käydä. :wink

2pv menkkoihin. huonoa oloa, tissit kipeet. huippaa välil ku nousen ylös. hiuka enemmä pissahätä. Ja oon haistanu paremmi kaike. tänää ol kyl menkkamaisia mahakipuja ja maha sekasi. eli en tie onks täti si tulos :(

Ertza, samoja oireita minullakin. Täti ei tänne taida olla tänä vuonna tulossa, toivottavasti sinutkin osaa kiertää!

no saa nähdä. tänään olin ihan 100 varma että menkat alkais. oli ihan sellasia tuntemuksia. Mut tänään on pysynyt poissa, ainakin vielä.

En tiedä näkyykö kuvasta, mutta testissä vähän värillinen testiviiva jo pilkahtaa. Ehkei nämä oireet ja olot olleetkaan ihan mielikuvituksen tuotetta. :)

Liitteet

• 1482719714516.jpg
    1482719714516.jpg
    52.2 KB · Katsottu: 327
Nyt ei koko yönä oo tullu mitään tuhrua, ihme kierto sanon minä.

Ertza, Toivotaan että menkat pysyiskin poissa! :wink Milloin aiot testata uudestaan?

Julianna89, Aivan kuin jotain olisin siinä minäkin näkevinäni. :)

Alinah, Voi höh.. :sad001 Toivottavasti nyt tulis joku selvyys. Inhottavaa tuollainen.

Eilen tehty talletukset ja tänään jatketaan! Luulenpa että siirryn pikku hiljaa tuonne raskaaksi 2017, kun jos ovis tosiaan on nyt en millään kerkiä plussaamaan tämän vuoden puolella.

Tsemppejä ja toivottavasti saadaan vielä ennen uuttavuotta monta monta plussaa! ♡

Täällä alkaa jo testit kaapissa kuumottelemaan [emoji4]. Vasta dpo5-7. Mutta tosiaan olen dpo9 jo plussannut edellisistä. Eli neljän päivän päästä vois jo pissaa tikkuun. Hyvä olis jos jaksais siihen uuden vuoden aattoon odottaa. Mä niin toivon näkeväni tuhrua tällä viikolla. Joka kerta se on ollu mulla merkki raskaudesta dpo7-9.
Silloin kun lopetin pillerit mä tosin tuhruttelin usein ennen menkkoja. Tänä vuonna tuhru on kuiteski pysyny poissa [emoji16].

miitu. meinasin 2-4 vk päästä [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] must on tullu nii epäilevä että veikkaan että alkavat pian. Mut jos ei ny sunnuntaina oo alkanu ni katotaa si

Mulla tulee rinnoista taas maitotippoja. Elokuussa oon lopettanu imetyksen ja aina välillä kokeillu puristella, moneen kuukauteen ei oo enää mitää irronnu mut nyt taas alkanu tuleen. Oispa tää merkki raskaudesta :Heartred menkkamaista kipua vähän on, tänään dpo 10. Testin ehkä teen ennen uutta vuotta, en vielä tiiä. Lämmöt koholla edelleen..valkovuoto ehkä vähä taas lisääntyny,joulusaunaa hyödynnetty varalta,mut musta tuntuu, et jotenki kaikki miehen nesteet tulee vaan ulos ( ku nii kauhia määrä) :wideyed:

Voi apua mikä hammassärky mulla on! En oo uskaltanut ottaa kun yhen panadolin jos vaikka sattuiskin tulemaan raskaaksi tästä kierrosta. Edellisessä tuulimunassa mä olin ottanut lasin viiniä ja buranaa kiinnittymisen aikaan kun luulin että menkat alkaa. Mietin jos niillä oli vaikutus tohon tuulimunaan. Nyt sitten puoli päätä särkee ihan hirveästi. Kaiken lisäksi mä pelkään sitä juurihoitoa! En edes tiedä mikä hammas särkee ku jomottaa koko toinen puoli [emoji22].
Ertza testiä vaan kehiin [emoji4].

Herttarouva täällä on kans kauhea hammassärky. Oikeanpuoleinen poskihammas särkee niin, että oikeanpuolen korvaankin se koskee. Toivottavasti pääsis pian hoitaa tän pois alta, oon ottanu surutta 400mg ibumaxia kaksi kerrallaan kun ei muuta oo kaapissa enkä kestä tätä särkyä.

Olipa miitulla hieno o-plussa! :woot:

Pikainen päivitys kp 24/26-27, dpo 11, huomasin just, että ei ole vielä yhtään finniä naamassa! Yleensä kai niitä on leukaan tullut ainakin yksi tai kaksi jo tässä vaiheessa! Finnit hoi, missä luuraatte :grin Ei tarvi kyllä tullakaan :grin

Uskaltaiskohan muuten uittaa jo huomenna yhden testin.. Pelkää kyllä negaa ihan hirmuisesti :sorry:

Ertza, Pidetään peukkuja ettei ne sieltä alkaiskaan. Jäädään jännäilemään! :)

Voi Herttarouva ja alinah, Tiedän niin mitä koette! Mulla tulehtui tuossa pari päivää sitten viisuri, mikä ihana Joulun aloitus. Olen kyllä ottanut buranaa surutta, kun en mielelläni söisi antibioottikuureja ja hammaslääkärikin käski ensin kokeilla kuuria. Nyt luinkin sitten että burana voi vaikeuttaa raskautumista ovulaation aikaan, niimpä tietysti kuinkas sattuikaan juuri sopivasti... :shifty:

(Mulla tulehtui tämä sama viisuri esikoista odottaessa, juuri kun plussasin. Toki kävi mielessä että mitä jos tämäkin olisi ollut merkki plussasta, mutta ei niin vain ollut ainenkaan eilisen rtestin perusteella.)

Villisilmällä on jännät paikat, oi oi! :happy:

Jänniä hetkiä ketjussa ja miten ihanaa kun on tullut plussiakin!

Mulla kaikki testit olleet negaa, mut en oo kahta viimeistä tehnyt aamupissasta. Nyt on testi valmiina vessassa odottamassa aamua! :D Kp 33/28-32. Pieni toivo on jo alkanut hiipiä mieleen mut pelottaa kauheesti et pian hanat aukeaa. Viimeksi 32-päiväinen kierto ollut joku vuosi sitten.

Jotenkin ajattelen et plussan pitäisi näkyä jo nyt edes haamuna kun on dpo 15...

menkkoje pitäis alkaa huomenna mut tnää o tullu jtn valkovuotoa aika vetistä ja ihan menkkamaisia kipuja

Takaisin