Raskaaksi 2016

ImageUploadedByVau Foorumi1482654072.879242.jpg

En kai teille oo toivottanut mitään, mutta rauhallista joulun aikaa. :)

Alinah, toivotaan että vuosi 2017 toisi sen pienen ihmeen teillekin! :)

Sorruin tekemään one stepin r-testin mitä vielä kaapissa ylimääräisenä lojuu. (cb ja pc testejä yritän säästää "oikealle ajalle") Joku haamun esikuva testistä ehkä pilkahtaa, kun tarkasti katsoo. Nyyh, vielä täytyisi 5pv odottaa tädin tuloa.

En voinut odottaa kun anoppi pyysi tänään seurakseen tinttaamaan :D
Taitaapi matkalainen olla täälläkin olla kyydissä! <3 Yllä one stepin puikko ja alla apteekin oma, ei aamupissasta tehdyt.
3eb17be47687262fca7e41853cd32a79

Muoks. Dpo-3 ja dpo1 tallettelut tässä kierrossa eli Herttarouva toivoa tosiaan on teidänkin talletteluilla ;) <3

Onnea Violinalle myös [emoji4]. Hyvä että toivoa on meidän talletteluilla myös [emoji173]. Juliannalle vahvistumista haamuiluun [emoji173]

Violina, onnittelut plussasta. toivotaan että kaikki menee hyvin. :)

Julianna toivotaan että haamun esiaste muuttuu plussaksi. :)

Kiitos kaikille ♡
En jotenkin osaa olla huolissani kun aiemmatkin raskaudet menneet niin hyvin mutta katsotaan miten käy tällä kerralla.
Toivon kaikille ihanaa loppuvuotta ja pikaisia plussia! Siirryn hiljalleen syyskuisiin mutta käyn varmasti täälläkin lukemassa :)

Onnea Violina ja tarrasukkia kyytiläiselle! :)

Täällä kp 23/26-27, dpo 10. Aikalailla samaan tahtiin menee kuin viime kiertokin oireiden osalta, eli pitää yrittää vain odotella rauhassa.. :nailbiting: Vähän mietin että pitäiskö tiistaina testailla noilla raskauskeijun o-testien mukana tulleilla one stepeillä, kun on dpo 12, niin tietäis vähän mitä odottaa.. :bored:

Tilasin just clearblue digitaalisia ovistestejä raskauskeijulta. Sit ois tosi kiva tietää mitä tää vaaleanpunainen vuoto on kun ei ees ne menkat ala kunnolla. Kun olin eilen aivan varma et tänään on kp1. Nytkii housuissa vaan ruskeaa tuhrua.

alinah, Mun äidillä oli mua odottaessaan niukkaa vuotoa kahtena kuukautena kuukautisten aikaan, eli ns valekuukautiset. Miten jos sinullakin näin? :) Tosi kurjaa uskon, kun tuhruttelee. :sad001

Minulla on joka raskaudessa (3kpl) ollut niukkaa vuotoa silloin, kun kuukautisten pitäisi alkaa. On kestänyt muutaman päivän..

Miitu, okei. En tiiä mun kroppa vaan tekee jotain omiaan nyt. Vaikka parasta sitä toivois.

Takaisin