Raskaaksi 2016

Taas huomasin häivähdyksen vaaleanpunaista paperissa kun vessassa kävin, eikä olla nyt toihuttu. On vähän jomottelua alamahalla että eiköhän se täti kurvaa tässä, nyt on kp26 siis.

Minä oon, mutta varmaan joulua viettää lähes kaikki. Niin minäkin mutta tässä automatkalla kun ajetaan miehen mummolle joulun viettoon niin ehdin käydä täällä kurkkii. :D

Minäkin täällä edelleen tätä ketjua seurailen, vaikka testien mukaan siis rv6+4 meneillään.
Toivon että vielä löytyisi tämän vuoden plussaajia :)
Taitaa tosin aika moni mennä tohon syyskuun ryhmään, itse oon elokuisissa.
Ihanaa joulua kaikille ja plussia jokaiselle <3

Täällä ollaan. Plussa mahdollinen tässä kuussa,mit oloja ei suuntaan eikä toiseen. Joulusaunaki hyödynnettiin, vaikka ovis tainnu mennä jo aikapäiviä sitten :wink ens vuoden puolella taidan testata, jos ei olot anna merkkiä et tarvis ennemmin testata :happy:

Minäkin oon vielä! Tänään testattu nega, kp 25. Mutta testaan viikon päästä uudestaan jos ovis olikin myöhemmin, mitä vähän epäilen.

Toivottavasti vielä plussia saadaan tähän vuoden loppuunkin! ♡

8da735e48a59dca2a8295f7bdeca1173

Tänään aamulla (dpo ehkä 11) piirtyi hento viiva testiin. Näkyi paremmin luonnossa, kuvaan oli vaikea saada näkymään. Täti ei enää tänä vuonna sittenkään ole ehkä tulossa.. :) Ensi viikolla pääsen tekemään uutta testiä, jos tuo nyt sitä tarkoittaa, että joku joulutonttu mukana on. Nyt on kp27/24-27.

elaffy, Voi olisipa niin! Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia matkaan. ♡

Muita tänään testanneita? :)

Täällä ollaan [emoji4]. Elaffy onnittelut! Siitä se vahvistuu. Täällä nyt vissiin dpo3 sitten. FF muutti ovulaation kaksi päivää myöhemmäksi niinkuin itsekin ajattelin. Saa nähä riittikö puuhastelu kaksi päivää ennen. Uutena vuotena pääsee siis testaa. Mahdollista siis tulla vielä raskaaksi tämän vuoden puolella [emoji4]. Mä huutelen täällä sitten yksikseni jos kaikki muut on jo kaikonneet [emoji16]

Ollaan täällä vielä, joulun vietossa tosin tänään koko päivän, onpa ollut mukava päivä :Heartred

Minä ajattelin testailla uudenvuoden aattona, jos sinne asti päästään. Mietin kyllä myös, että pitäiskö olla malttamaton, ja testata jo etukäteen vaikka tiistaina dpo 12 :shy: Saa nyt nähdä miltä alkaa tuntumaan. Viime kierroissa tässä vaiheessa yleensä jo rinnat alkaneet aristaa, ja nyt ei tunnu ainakaan vielä kovasti miltään, tiedä sitten mistä kertoo. Eiköhän tuo täti puolukkainen tule ensi viikolla, niin voi sitten skumppaa kilistää :bored:

Josko sattuisikin käymään niin, että eka inssi tuottaisi tulosta ja ensi viikolla kun on 14pv inssistä, tulisi meille 2viivaa r-testiin. Sorruin ovis testin tekemään aamulla nyt kun on dpo9, niin hento punainen toinen viiva testiin tuli. Lämmöt ollut 1° korkeammat kuin normaalisti, nyt 3peräkkäisenä aamuna.
Eilen ja tänään pyörryttänyt monta kertaa ja tänään ihan kuin jtn kuumia aaltoja tulisi... tai sitten vaan toivon liikaa.. who know..

Jännät hetket Elaffy ja Julianna89! Toivotaan teille ja kaikille muillekin plussia <3 Mulla menossa kp 31/28-32, yk3. Tätiä ei vielä näy ja joka päivä tehty testi joka nega. Eiköhän hanat kohta aukea :D

Julianna, mulla noi kuumat aallot johti viimeksi plussaan [emoji4]. Ne alkoi tosi aikaisin. Varmaan dpo 6 tai jotain sinnepäin [emoji4]. Mulla on ollut ihmeen rauhallinen olo nyt piinapäivinä. Yleensä kauhea stressi plussasta. Ehkä nää joulunpyhät rauhoittaa. Meillä oli tosiaan seksiä kaksi päivää ennen ovulaatiota. Voihan se silti tärpätä. Toivotaan parasta. Ois kyllä paras vuoden aloitus. Kaksi vuotta sitten uutena vuotena esitin hiljaisen toiveen jonnekin, että saatais vauva seuraavana vuonna. Niinhän me se saatiin sitten marraskuussa vuosi sitten. Mitään muuta en niin paljon toivo kuin samaa ensi vuodelle. Sen toiveen aion esittää tuonne jonnekin tänäkin uutena vuotena [emoji173]

Minäkin oon vielä täällä, ajattelin maanantaina dpo12 ehkä testailla :)
Plussaonnea kaikille! Ja elaffylle viivan vahvistumista! :)

Vähän masentaa mieltä, huomenna on sit varmaan kp1.

Mulla oli muuten ennen kuopuksen plussaamista myös nuita kuumia aaltoja ja sit yks mistä aloin varmasti epäilee raskautta, niin oli kun nostin vesikannua ja hengästyin siitä. Olin eka ihan ihmeissäni, etmiten mä tälleen hengästyn ja sit kävi mielessä et hei jospa... Toinen oli sit ku leikin esikoisen kans lattialla ja olin mahallani, niin tissit tuntu vähän kipeiltä kun painautu lattiaan. Eka aattelin et plääh mä vaan kuvittelen, mut oli ne sit oikeesti.. :)

Takaisin