Raskaaksi 2016

Kp17 ja ovistesti nega. Ei näy toista viivaa.

Kp 16, koska en nyt uskonut että tummempi viiva olisi kuitenkaan ollut mullakaan ovisplussa tuolloin kp13, koska tänään tuli taas melkein yhtä tumma ja mulla plussa on yleensä ollut kirkuva.. Että tunnen turhautumisesi. :shifty: Sovellus laski oviksen kp 18, vielä muutama päivä ja sitten heitän tikut romukoppaan! :mad:

Villisilmä mä olin emäkännissä ku esikoinen sai alkunsa, joten tuskin yks siideri mitään haittaa.

Kävin täällä kurkkaamassa pitkästä aikaa.

Mintukka: onpa ollut hurja tilanne sinulla! :O täällä kaikki tsempit koko teidän perheelle! <3

Janniliini: olen todella pahoillani, todella toivon ja uskon, että teidän onni kääntyy vielä <3

Muurahainen: olipa mukava lukea iloisia ultrakuulumisia <3

Kaikille paljon plussatuulia ja mukavaa joulunaikaa! <3

Omppoloinen rv 17+1

Noniin eli se siitä sitte taas...keho vaan taas vittuilee mulle. Nyt tuli illalla jo enemmän punaista. Eli huomisen sitte kai lasken kp1:ksi?! Nyt on kyllä sellanen fiilis että antaa vittu olla :( En jaksa enää yrittää yhtään mitään. Parempaa onnea teille!

Anteeksi eiliset purkautumiset. Pettymys oli tällä kertaa vain suurempi kuin koskaan. Nyt on tosiaan uusi kierto lähtenyt käyntiin ja lasken tämän päivän kp1:ksi koska vuoto alkoi vasta myöhään eilen illalla. Nyt mietinkin että voinko aloittaa letrozolit suunnitelmien mukaan huomenna (kp2) vaikka en nyt sitten pääsekään ultraan kp9:nä kuten alunperin piti, koska kp9 osuu nyt jouluaattoon.

Babe, pahoittelut :( LH saattaa nousta menkkoja kohti, ja siks antaa turhaa toivoa raskaustestinä. Mulla näytti ovistesti räikeätä plussaa kun raskaustesti oli vielä melko haalea.

Mitä Mintukalle ja vauvalle kuuluu? :)

Katjusha, miten on vauva arki lähtenyt rullaamaan? :)

Muurahaisen kuulumiset myös? voisin käydäkkin tsekkaamassa murkun blogia. :)

Pahoittelut Babe, kyllä tuon turhautumisen ja ärsytyksen ymmärtää. Ottaa päähän sun puolesta. Voimia sinne ja toivoa uuteen kiertoon! Luulisi et sen lääkkeen saisi aloittaa, mut jos haluat ni tarkista vielä vaikka gyneltä soittamalla/spostilla. <3

Babe, Pahoittelut :sad001 On ymmärrettävää että turhauttaa ja on myös ok päästää niitä tunteita ulos. Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. <3

Nii onhan tässä vielä tämä yksi kierto tänä vuonna, mutta tuskin tärppää. En oikein jaksa uskoa, että meille plussaa pärähtää, ainakaan ihan luomuna. Juuri sain lääkäriltä vastauksen, että letrozoleja en saa aloittaa vielä tässäkään kierrossa, koska ultra ei onnistu kp9 :( Turhauttaa kyllä niin paljon, kun olin odottanut että saan vihdoin lääkityksen aloittaa, mutta nyt kun kierto venyikin parilla päivällä, niin ei se sitten onnistukaan.
Jään seuraamaan tätä ryhmää nyt loppu vuodeksi, mutta en jaksa tänne enää juurikaan kirjoitella. Hyvää joulua ja parempaa uutta-vuotta kaikille!

Jäikö tänne enää ketään jännäämään loppuvuotta, vai onko kaikki siirtyneet jo ensi vuodelle? :anyone

Mulla seuraavat menkat pitäis alkaa ennen uutta vuotta, luultavasti kierron pituudeksi tulee 26 tai 27 päivää. Tai jospa ei tulis ollenkaan :shy: Varmaankin odotan testauksen kanssa uuden vuoden viikonloppuun, jos sinne asti pääsen. Sitten jos tulee nega niin voi hyvillä mielin ottaa kunnolla kuplivaa :wacky:

Tähän kiertoon talleteltu -2 dpo ja 1 dpo. Mies sanoi "löytäneensä" itsestään mun ovulaatiolimaa hommailun jälkeen, eli ehkä ei ollut vielä liian myöhäistä tuo 1 dpokaan :wtf: :grin Sanoin sille, että kyllähän se kiihottumisen aikana tuleva lima on aina venyvää, mutta se väitti kivenkovaan sitä löydöstänsä tulevan aina vain oviksen aikaan :wideyed:

Villis kp 15/27, dpo 2

Janniliini, kiireinen viikko on vienyt voimat ja viikolla ei paljoa jaksellut kirjoittaa. Kävin äsken päivittämässä blogiakin pitkästä aikaa. :)

Villisilmä, Minä! Menkat pitäisi alkaa 27.12. Jouluaattona ajattelin herkällä testillä testailla. Mulla ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen joten voi venyy ja paukkua ja ei ole suuret odotukset. Ovis saattoi olla alkuviikosta, vaikka testi ei aivan vakuuttanut. Oli myös alavatsakipuja tuolloin. Olen kuitenkin jatkanut oviksen tikuttamista kierron loppuun, ihan vain seuratakseni.

Mitä oireita kuumeilijoilla on?
Mulla on täysin oireetonta, mutta yksi ilta sängystä ylös noustessa nopeasti tuli kamala vihlaisu ja ilmavaivat.

Miitu Kp 18/?, oletettu dpo 4

Muokattu viimeksi:
Ertza, Minä testaan myös silloin, tulethan kertomaan sitten mitä näyttää, Peukut meille kaikille! :happy:

Olen täällä vielä mutta en nyt sitten taas tiedä milloin menkkojen edes pitäisi alkaa :( luulin että ovis oli jo kp8 tienoilla mutta FF on nyt sitä mieltä että ovis olisikin ollut kp 14 ja nyt siis dpo3. Fiilis aika huono, talleteltiin dpo-3 ja dpo1 kun ei ollut mitään himojakaan, toisin kuin silloin kp8 "oviksen" aikaan :,( eli menkat tulee joskus aikavälillä kp22-29. (Näppärästi kiertopäivät samat kuin päivämäärät tässä kuussa.)

Plussatuulia kaikille! :)

Takaisin