Raskaaksi 2016

Kuulostaa Babe samalle kuin minulla ennen viimeisintä raskautta! Tee testi! ;)

En tiiä uskallanko, ku en jaksais taas sitä pettymystä mikä negasta tulee. Kuinkahan kauan kannattais vielä odotella et ois jo hyvät mahdollisuudet saada plussa?

Babe, luulis että dpo16 viimeistään näkyis testissä, ite en kyllä jaksais odottaa :D plussaonnea <3

Kiitos rohkaisusta :) Ehkä mä sitten viikonloppuna testaan jos ei siihen mennessä tätiä näy.

Babelle plussaonnea!

Minä uitin eilen illalla ovistikkua, eikä jääny epäselväksi oliko plussa vai ei..
tikku1.jpg

Tänään siis laskennallisesti dpo 0. Kp 13/27. Mitään jomotuksia en ole vielä tuntenut. Enpä ole toisaalta ikinä saanu noin tummaa viivaa tikkuun, vaikka aina onkin lopulta tullut kontrolliviivaa tummempi :grin Toissapäivänä (-2 dpo) keikautin miehen sänkyyn ja tänä iltana ajattelin vielä yrittää uudestaan, sitte taas aletaan jännätä :grin

Voisikohan sitä vaikka huomenna aamulla testata ovistestillä, että oisko tärppi tullut? Ku niitä mulla on kaapissa mut r-testejä ei. En millään uskaltais mennä ostaa testejä ettei taas käy niin et sit menkat alkaakin ja sit mul on taas turhia testejä kaapissa kummittelemassa. Mua niin pelottaa että tipun taas korkeammalta kuin koskaan. Tulis nyt ees jotain selkeitä oireita joista vois jotain päätellä. Ja voiko silti olla raskaana vaikka pyyhittäessä tulis välillä jotain punaista? Ja mä kun just ehdin hakee apteekista letrozolitkin ja piti ne aloittaa kun uus kierto alkaa ja sit uä-aikakin oli varattu kp9:lle. Hyvähän se tietty on jos uutta kiertoa ei tuukkaan, mut en kyl vielä uskalla lääkäri aikaa peruakaan. Mut jos tää myöhästyminen ei johdu raskaudesta ni en kyl todellakaan tiedä mistä sitte, ku ei mul oikeastaan ikinä oo ollu menkat myöhässä.

Babelle plussaonnea!

Minä uitin eilen illalla ovistikkua, eikä jääny epäselväksi oliko plussa vai ei.. View attachment 47647

Tänään siis laskennallisesti dpo 0. Kp 13/27. Mitään jomotuksia en ole vielä tuntenut. Enpä ole toisaalta ikinä saanu noin tummaa viivaa tikkuun, vaikka aina onkin lopulta tullut kontrolliviivaa tummempi :grin Toissapäivänä (-2 dpo) keikautin miehen sänkyyn ja tänä iltana ajattelin vielä yrittää uudestaan, sitte taas aletaan jännätä :grin

Kiitos ja onnea talletuksiin teillekin ;)

Kyllähän sitä varmasti Babe voi testailla mutta ite en ainakaan saisi minkäänlaista mielenrauhaa ovistestistä koska se ei ole r-testi. Jos sua tosiaan noin kovin pelottaa nega niin ehkä kannattaa odottaa vielä ja hakea r-testi sitten kun tuntuu että olet valmis sen tekemään <3 itse tekisin niin :)

Villisilmä, Vau mikä plussa!! Tsempit talletteluihin. :wink

Babe, Minä saattaisin testata ovistestillä, ehkä se olisi pehmeämpi lasku jos näyttäisikin negaa.. kun voihan olla että silti olisi raskaana. Mutta raskaustestin negaa on tympeää tuijotella. Ja jos ovistesti näyttäisikin plussaa, niin.. :wink (Mutta olenkin himotestaaja ja itseni kiduttaja)

Okei, no täytyy katsoa sit huomenna aamulla teenkö ovis testin vai ootanko vielä vaikka sunnuntaihin ja teen sillon sit raskaustestin. On tää kyllä ihan jäätävää elää epätietoisuudessa!

Hei mitä sanotte, uskaltaako ottaa yhden saunasiiderin, kun on ovis "päällä"? Ostin sen kummempia miettimättä mutta aloin nyt pohtimaan, että voikohan se vaikuttaa oviksen tapahtumiseen jotenkin negatiivisesti. Tai hedelmöittymiseen? Jälkimmäiseen tuskin niinkään? :confused004

No nyt menin sit tekee uteliaisuuttani ovis testin. Mutta...mulla kun on noita clearblue digitestejä niin siinä siis tulos oli nolla mutta jos viivoja katsoi niin kaksihan niitä selkeesti oli. Kannattaako niitä viivoja digitestissä katsoa ollenkaan? Ja toihan oli nyt varmaan alle 2 tunnin pidätyksellä tehty. Teen varmaan aamulla vielä uuden ovis testin ja viikonloppuna sit r-testin jos asiat on sillon vielä ennallaan.

Babe, kyllä ne viivat on ihan samanmoiset digitalissa kuin halpistikussa, paitsi CB kaksoishormonitestiä pitää tulkita eri tavoin. Olennaista, että viivat on yhtä vahvat tai testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva, plussa LH:lle ja HCG:lle tulkitaan samoin.
Plussia ketjuun!!

Babe, kyllä ne viivat on ihan samanmoiset digitalissa kuin halpistikussa, paitsi CB kaksoishormonitestiä pitää tulkita eri tavoin. Olennaista, että viivat on yhtä vahvat tai testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva, plussa LH:lle ja HCG:lle tulkitaan samoin.
Plussia ketjuun!!

Eli voiko noi viivat tässä vaiheessa kiertoa viitata raskauteen?

Takaisin