Raskaaksi 2016

Tsempit Ertza, toivotaan että tarttui mukaan tästä kierrosta! :)

Onko vielä testailijoita joulukuulle? :)

Mä ainakin testailen joulun jälkeen jollei vaan ala menkat ennen sitä. 26. päivä on myöskin kp26/25-29 ja jos sinne asti päästään niin testiä kehiin. En haluaisi pilata joulufiilistä negalla, vaikka luulenpa etten jaksa oottaa jouluaattoa pidemmälle testin kanssa :P

Nyt vasta kp13 eikä aika vois hitaammin mennä! Oviksesta en ole varma enkä jaksa mitään dpo-päiviä miettiäkään.. Lannistunut olo kun ei lämmöt ole vieläkään nousseet, olikohan ovista ollenkaan :'( Jos seuraavaan kiertoon mennään niin ostan varmaan ovis testejä...

Mulla menee testailut varmaan joulukuun loppuun. Ehkä jos sitä uuden vuoden aattona testais jos tätiä ei oo tullut kylään. Ovulaatio toivon mukaan ensiviikolla.

Ertzalle peukkuja jotta tärppäis. :)
Ja muillekkin jotka jouluntienoilla testailee. toivotaan että kenellekkään ei pettymyksiä vaan jouluisia plussia!

Itselläni on joulukuun lopussa labrat jossa katsotaan että varmasti kaikki raskaushormoonit on poissa ja keskenmenon jäljiltä kaikki ok. miehen kanssa keskusteltiin ja hän on valmis yrittämään heti kuin minä olen valmis. itse en tiedä haluanko/jaksanko. alkaa usko loppumaan tähän touhuun.

Minä myös testailen. Jos olis normi kierto niin seuraavat menkat pitäis alkaa loppukuusta.

Mulla ois ovis joulun tienoilla/ välipäivinä, jos yhtä pitkä kierto ku ennen... mut ku nyt tässä kierrossa ne gelee royalet, nii monilla lyhentäny kiertoa,joten jännän äärellä, et millonkahan ovis sit on tulossa... limat ainaki jo nyt paljon entiseen verrattuna runsaammat vaikka menkat loppu vasta lauantaina... nyt jo lotisee :-D lämpöjä en jaksa nyt tarkkailla, muuta ku ehkä sit loppukierrosta katon, et onhan ovis tapahtunut.. testailen vasta ens vuoden puolella, toivon mukaan tän vuoden puolella raskautuneena plussan! <3

Täällä ei tätiä näy vieläkään, tänään testasin negan. Sais jo kurvata paikalle koska jouluksi on tiedossa kylpyläloma.

Yk 1, kp 33/??

Voiku saatais joku tai useampi vielä plussa tänä vuonna! Tulis jotenkin toiveikkaampi olo. Itse aattelin testata jouluaattona myös, mikä olis kp 31 (normi 28-31 keskimäärin). Ovis tikutettu la ja su, mut jotenkin on sellanen olo ettei me vielä raskauduta.

mä en kanssakaan nosta toiveita ylös, toivoisin kyl mut sit kuitenkin tulee nega jos toivoo liikaa

Tämän päivän toisessa ovistestissä toinen viiva tummunut himpun verran. Mä oon laittanu womanlogiin kierron pituudeksi 31. Ja ton mukaan olis ovulaation ennuste perjantaina kp18.

ImageUploadedByVau Foorumi1481654278.677058.jpg

Halleluja, just kun kävin valittamassa ettei menkkoja kuulu niin nyt sit illalla alkoivat eikä kierto pahemmin venynytkään. Huomenna siis kp 1. :)

Voi kun joku saisi vielä jouluplussan!

Alinah, eiköhän sieltä plussa pärähdä perjantaina viimeistään ;) nyt jo huomenna ja to varalta peitot heilumaan ni on siittiöitä valmiina odottamassa ;)

Toivotaan tosiaan että tänne mahdollisimman monta plussaa saataisiin vielä tälle vuodella ja Joulun kunniaksi! :)

Kedille tsempit tähän kiertoon!

alinah, Kyllä se plussa sieltä tulee, tosiaan ei muuta kuin peitot heilumaan! :wink

Onpas meitä monta testailemassa jouluna! Toivottavasti moni saa sen parhaan "paketin" <3

Mulla ei vaan lämmöt nouse vaikka ovis on tietääkseni mennyt jo! Viime kierrossakin pomppasi vasta muutama päivä ennen menkkoja.. Taidan jättää mittailut kokonaan ensi kierrossa kun ei siitä ole oikein hyötyä, lämmöt on niin tasaset että! :(

Alinah, voimia oviksen hyödyntämiseen! ;)

Kedi, kiva ettet joutunut kauempaa odottelemaan menkkoja :)

Takaisin