Raskaaksi 2016

Oon todella pahoillani Janniliini! :sad001 En löydä edes sanoja, kun tuntuu pahalta teidän puolesta. Hurjasti tsemppiä! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Voi olimpas epäkohtelias! Anteeksi Janniliini, yhtään en huomannut sinun viestiä tuolla yllä. Voi harmi että näin piti käydä, voimia [emoji173]️

Suuret pahoittelut Janniliini, uskon ja toivon että tekin vielä saatte lapsen syliin asti. Ihan tolkuttomasti voimia :Heartpink

Katsoiko kukaan akuuttia toissapäivänä? Vai milloin se nyt tuli...siinä sanottiin, että puolilla suomalaisista miehistä kestää tavallista pidempään saada nainen raskaaksi. Siittiötuotanto on heikentynyt niin paljon parissa vuosikymmenessä. Kemikaalit yms vaikuttaa ja myös miten vanhemmat ja isovanhemmat ovat eläneet ja mille altistuneet yms.

Tosi kurjaa Janniliini, olen kovin pahoillani [emoji27] Ajatuksissa voimia teille... päivä kerrallaan eteenpäin ❣️

En katsonut Akuuttia, mutta varmasti ihan paikkansapitävä juttu kun on lisäaineita, kemikaaleja jne. loppujen lopuks niin paljon jollain tavalla muunneltua ruokaa.

Kiitos kaikille. :Heartred sain lähetteen että pääsen keskustelemaan näistä menetyksistä ammattilaisen kanssa jossain vaiheessa ja nyt aluksi puoltoista viikkoa saikkua. päivä kerrallaan yritettävä selvitä

Suuret pahoittelut Janniliini. Niin julmaa tää elämä.:sad015
Hyvä että pääset juttelemaan, mulla siitä oli iso apu kohtukuoleman jälkeen. Voimia ja jaksa uskoa tulevaan. Kukaanhan ei voi mitään luvata, mutta haluan uskoa, että teille vielä elävä pikkuinen tulee.:Heartred

Mullakin todettiin eilen kohtukuolema.. Just tässä osastolla ja kohta puoliin synnytys käynnistetään.
Miten ihana joulu tulossakaan!!
Poistun täältä enkä varmaan tuu sinne 2017 ryhmäänkään. Ei ole voimia yrittää tällä hetkellä uudelleen. Ehkä sitten kun antaa ajan kulua.

Pahoittelut mintukka, hurjasti voimia ♡ miten voikin koetella toisia nuon :(

Miten kamalia uutisia täällä olikaan :( Pahoittelut ja hirveästi voimia Janniliini ja Mintukka ♡♡

Mintukka :sad001:Heartred Olen niin pahoillani. En osaa edes kuvitella kuinka pahalta sinusta mahta tuntua :sorry: Hirmuisen paljon voimia sinne koko perheelle :Heartpink

Mintukka, ei ole sanoja. Ihan hirveää [emoji22]. Voimia ihan hirveästi synnytykseen ja asian läpikäymiseen. Kyllä elämä osaa koetella [emoji22]

Takaisin