Raskaaksi 2016

Kunpa menkat ei alkaisi Villisilmä! Mä oon nyt virallisesti menny sekasin tän testaamisen kanssa :D kävin just apteekista hakemassa lisää ja vielä tänään meinasin testailla jos sais pissan pysymään rakossa ainakin kolme tuntia :D mun kärsivällisyys on kadonnut TÄYSIN.

Mua närästi aamulla useamman tunnin :o nytkö alan sit kuvitteleen oireita kun tähän asti ei oo ollu mitään oloja :D kp 36/33-42

Violina mulla taas päinvastoin, aattelin ootella ihan rauhassa yli ton kp 42 jos sinne päästään :D jotenki ollu niin rento fiilis koko kierron :)

Mistäköhän se voi kertoa jos cb digi ovistesti (kahden hormonin) näytti tänään jo neljättä päivää vilkkuvaa hymynaamaa? Ku oon ymmärtänyt et sen pitäis joku pari päivää näyttää ensin sitä korkean hedelmällisyyden tasoa ja sit sitä maksimaalisen hedelmällisyyden merkkiä eli paikallaan pysyvää hymiötä.

Babe, olen kuullut että voi vilkkua jopa 7 tai 9 päivää ennen pysyvää hymynaamaa. En tiiä mistä kertoo, sehän vertailee sun estradioliarvoja päivästä toiseen. Voisin kuvitella että vastaus löytyisi joltain englanninkieliseltä sivulta.

Mitähän meinaa (tätiäkö?) eilen ja tänään ihan minimaalisesti rusehtavaa vuotoa tullu :o

Babe, olen kuullut että voi vilkkua jopa 7 tai 9 päivää ennen pysyvää hymynaamaa. En tiiä mistä kertoo, sehän vertailee sun estradioliarvoja päivästä toiseen. Voisin kuvitella että vastaus löytyisi joltain englanninkieliseltä sivulta.

Nii, löysin nyt tällaisen tekstin. Ni ei tässä kai mitään hätää vielä ole :)

Näytettävien hedelmällisten päivien määrä on yksilöllinen
Kaikki kierrot eivät ole samanlaisia. Näytettävien hedelmällisten päivien määrä on jokaisella yksilöllinen.
Jokaisen naisen kuukautiskierto on ainutlaatuinen, ja hormonimallit eroavat toisistaan. Tutkimuksessa, johon osallistui 87 naista, havaitsimme seuraavaa:
Korkean hedelmällisyyden päivien lukumäärä ennen maksimaalista hedelmällisyyttä Naisten lukumäärä
0-4 57 (66%)
5-9 22 (25%)
10+ 1 (1%)
Maksimaalista hedelmällisyyttä ei havaittu korkean hedelmällisyyden jälkeen 7 (8%)
YHTEENSÄ 87 (100%)

Yli 9 hedelmällistä päivää
Onko testilaite näyttänyt enemmän kuin 9 korkean hedelmällisyyden päivää?
Jos testilaite näyttää enemmän kuin 9 korkean hedelmällisyyden päivää, tässä kierrossa testaaminen kannattaa lopettaa.
- Jos aloitit testauksen oikeana päivänä normaalin kuukautiskiertosi mukaan ja testilaite näyttää ainakin 9 korkean hedelmällisyyden päivää, testilaite ei todennäköisesti näytä maksimaalista hedelmällisyyttä tässä kuukautiskierrossa.
- Joskus joidenkin naisten LH-huippu on niin matala, että testi ei havaitse sitä. Kierrosta saattaa myös puuttua ovulaatio, jolloin maksimaalista hedelmällisyyttä ei havaita. Tämä on normaalia ja saattaa tapahtua noin 8 % kuukautiskierroista. Jos et näe maksimaalista hedelmällisyyttä 3 peräkkäisessä kuukautiskierrossasi, suosittelemme ottamaan yhteyttä lääkäriisi.

Herttarouva ja Sohwia: olen kans kuullut että joillakin saattaa tulla limatulppa ovulaation aikoihin (yleensä hieman ennen). Itsellänikin joskus tullut sellaista hassua geelimäistä läpinäkyvää limatulppaa tai sen palasia ja olen ollut ihmeissäni. :D

Niin ja luomuoviksesta nyt jotain poikinut. Tänään dpo 10 ja haalean haalea varjohaamu saatu. Eilen sama (hieman haaleampi koska ei saanut kuvaa). Toivotaan että ei ole kemiallinen niin kuin viime kierrossa, vaikka se kyllä muistuttaa takaraivossa, ettei kannata riemuita liian aikaisin.

Kaiken lisäksi vuotelee vetistä ruskeaa vuotoa eilisestä lähtien. Toivottavasti vain kiinnittymisestä tai lugeista johtuvaa..

Tässä linkki tän pv:n tulokseen:

http://aijaa.com/IgcC9l

Diann kyllä siinä jotain näkyy [emoji4]. Täällä menossa dpo7 ja lämmöt nousi selkeästi eilen. Mä en enää ota selvää tästä kierrosta yhtään oliko se ovulaatio vai ei [emoji35]. Naama on ihan räjähtänyt toiselta puolelta ja aamulla huomasin nännien olevan arat. Mitään toiveita en tältä kierrolta kuitenkaan odottele. Sen verran oudosti on lämmöt käyttäytyneet. Tosin mä en pysty niitä samaan aikaan aina ottamaan kun neiti herää miten sattuu. Mulla on lady compin baby comp käytössä ollut 6kk. Omistaako kukaan muu kyseistä laitetta?

Mä oon tosi huono tihrustamaan noita testejä mutta toivottavasti viiva vahvistuu Diann! :)

Yöllä oli pikkasen tullut verta kuppiin, saa nähä alkaako vuoto kunnolla nyt päivällä :( pyyhittäessä ei paperiin tullu verta ollenkaan. Nyt kp26/24-29.

Herttarouva: mulla ei ole tota laitetta mutta mittarilla olen nyt suusta mittaillut. Kun heräilin suunnilleen samaan aikaan päiviä putkeen niin sain saman mittaustuloksen aamulla. Nyt kaksi yötä ja aamua ei oo menny hyvin ku kuopus on heräilly ja oon noussu aikasemmin ylös. Lämpökin ollu 0.3-0.4 astetta alhaisempi. Toisaalta saattaahan olla että mulla lämpöjen lasku johtuu siitäkin että menkat tekee tuloaan, vasta olen mittailun alottanu.

Voisikohan munkin lämmöt olla sen takia alhaisemmat kun ollaan herätty pari viikkoa pari tuntia aikaisemmin. Ota nyt sitten selvää [emoji34]. Pitäis varmaan olla joku kierto mittaamatta. Tuntuu, että tulee lisää stressiä ja kauhulla odottaa mitä se lämpö tänään on. Baby compin mukaan mä oon ovuloinut pari päivää ff:n arviota myöhemmin. Se vaan kun tuo comp analysoi vaan lämpöä eikä tiedä limoista yhtään mitään.

Tarviin senmoset synnärin siteet oikeesti jalkaan. Tulvii niin paljon. :( parit pikkuhousut lähteny vaihtoon..

Kp3

alinah, Olikos niin että sinullakin vasta alkoi ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen?

Joo alkoi, mutta mulla on ollut aina tämmöset tosi runsaat. Pystyyköhän näille tekee yhtään mitään?

alinah, Mulla myös todella runsaat kuukautiset olleet ennen synnytystä ja vuodan aina sen 7 päivää.

Eilen alkoi vihdoin kauan odotetut ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen vaaleanpunaisella tuhrulla aamulla, joka yltyi sitten iltaa kohden kunnon vuodoksi. Elin ehkä pienessä toivossa että synnytys olisi tuonut muutosta näihin, mutta näyttäisi nyt siltä että ei kumminkaan..

Herttarouva Mulla oli pari vuotta sitten hetken aikaa Lady Comp Pearly mutta möin sen pois kun huomasin että FF kera limojen tarkkailun (ja se että näkee chartin suoraan) oli paljon luotettavampi ja mukavampi tapa.

Mut nääkin on niin makuasioita:)

Muokattu viimeksi:
Takaisin