Raskaaksi 2016

-Nennu- ihan hurjan paljon onnea! Toivottavasti on sitä miltä vaikuttaa. :)

Heh, mä kun niin puhuin että en kyllä mitään oviksia ala tikuttelemaan mutta tässä mä nyt sitten pohdin josko sitä kuitenkin... Mieskin oli sitä mieltä että tuskin siitä haittaakaan olisi. :shy:

kp 4/??

EjlLOs

Onnea Nennu ja pullanmuru! Ihanaa kun tulee plussanneita lisää [emoji4]. Täällä kp7 ja vieläkin tuhruttaa. Venyyköhän ovulaatio myös kun menkat kesti niin paljon pidempään. Toivottavasti ei. Tahtoo päästä uuteen yritykseen mahdollisimman pian [emoji16].

Siis kertokaa mulle mitä tää tarkottaa :anyone
Imetän vielä ensimmäistä lasta joten kierto on ihan mitä sattuu millon sattuu. No edelliset menkat alkaneet 13.10 ja perjantaina 11.11. tein ylimmän testin, lauantai-aamuna keskimmäisen ja sunnuntaina alimman :nailbiting: jotenkin tuntuu haalenevan vaan, mutta en tiiä sit. Ylimmät oli samasta paketista ja alin toisesta, voiko vaikuttaa? Oispa tulossa vauva :dummy1::Heartpink

Liitteet

• Screenshot_2016-11-13-11-15-01.png
    Screenshot_2016-11-13-11-15-01.png
    547.6 KB · Katsottu: 225
No ku niin mustakin, mutta jotenki vaan tuntuu oudolta ku ei vahvistu :confused: no perjantain oli iltapissistä, lauantain semmosesta noin 3h rakossa olleesta pissistä ja lauantain aamuisesta, tosin vain 3h rakossa olleesta. Ahistaa, jännittää, eikä millään malttais oottaa sekunttiakaan että sais tietää onko plussa vai nega. Pelottaa että olia joku kemiallinen tai jokin :sad001

Ei muutaku uutta testiä Lauraaps, hgc tuplaantuu noin joka toinen päivä, toisilla hitaammin :)

Takaisin