Raskaaksi 2016

Heippa. Ajattelin täällä kysyä että näänkö oikein vai onko tuossa haamu? :-) Tosiaan lapsi on haaveissa, keskeytynyt keskenmeno todettu syyskuun lopussa. Voisiko olla että olis JO nyt tärpänny uusiks :-O
c778403c2a3f8c8a7dcb3fb99a7039ff

Roze, todella ikäviä uutisia :sad001 nyt en muista mutta jos kysyä saan niin ehditkö jo kuinka pitkälle? Voimaa päiviin ja pikaista Onnea uuteen kiertoon!!!

Olin 10+ viikoilla, mutta kehitys oli pysähtynyt jo muutama viikko aiemmin. Heti sen jälkeen kun oltiin saatu varhaisultrasta hyvät uutiset. :(

Kiitos ♡

Pienitimantti Kyllä tuossa mun mielestä jotain näkyy! :) Mutta saisitko kuvaa vielä paremmassa valossa?

-Nennu-: Oi onnea plussasta! ❤

Kirahvi36: Voi kurjuus sentään, kun sulle on ilmaantunut ihottumaa. Toivottavasti voiteet kuitenkin auttaa siihen. :) Ja pakko sanoa kans, että olipas kiva lukea, että lääkäri oli ymmärtäväinen.

PullanMuru: No johan nyt, kun ei se täti oo tullut sun luokse, mutta silti negaa näyttää. Testaileppas lähipäivinä uudestaan, jos tätiä ei näy. :)

Sohwia, joo ja oli vielä ulkomaalainen mies! kerkesin jo ennakkoon pelätä ettei voi ymmärtää mutta toisin kävi. Jotenkin jäi niin hyvä fiilis kun oli niin empaattinen mies :)

Pienitimantti, mustakin siinä on selvä viiva, kuva vaan on niin tumma etten osaa sanoa onko väriä! Peukut pystyyn, toivottavasti se on haamulainen!

Pienitimantti, mustakin on haalea viiva siellä! :p Voi kumpa vahvistuisi!

Nennu, mulla kuvan saa laitettua kun vastaat tänne tietokonetta käyttäen niin joko lataa tiedosto kautta (kirjoituskentän alaosassa keskellä painike), joka ohjaa tietokoneen kansioihin! Puhelimen sovelluksesta en löytäny sellasta toimintoa, mikä olis kätsyä aatellen että puhelimella niitä kuvia yleensä ottaa... Mutta voi olla etten osannut sitä. :think005

Puhelimella: paina plussaa vastauskentän vieressä, sieltä seuraavasta etsi kolme pistettä yläkulmasta ja "attach picture"

Ei mulla oo mitään plussaa tässä :sad001
Täytyy huomenna koittaa tietokoneen kautta jos onnistuisi :)

Nyt löysin yhen keinon mutta herjaa että kuva on liian iso :sad001

Pienitimantti mä en meinaa nähdä viivaa.... tee lähipäivinä uusi, Jospa olisi vahvistunut :)
Ja Nennu Onnea siis :love7tuolla aiemmin Olin kirjoittanut että Jenni :woot: se on tää saaketin padi kun kääntelee sanoja eikä aina itte hoksaa!!!

Täällä dpo10, nega tulos ja näyttäisi tätinkin tulevan juuri kolkutteleeen. Ei muuta kuin pää pystyssä kierto 5:een :blackeye:

Ei mulla oo mitään plussaa tässä :sad001
Täytyy huomenna koittaa tietokoneen kautta jos onnistuisi :)

Ai, mulla on tossa vasemmalla alareunassa? Varmaan sitten vaihtelee puhelinmallista toiseen. Kuvan liittäminen löytyy mulla hymiöiden alta. Ite en tosta aijaasta oikein tykkää, en oo koskaan päässyt sen kanssa sinuiksi.

Edit: Ai keksitkin jo. Jos koitat rajata sitä kuvaa niin se pienenisi?

Pöh, kuinka kauan voi oikeesti kestää että menkat alkaa imetyksen jälkeen.... :3 tää on niin piinaavaa!

Takaisin