Raskaaksi 2016

Hei! Tässä pakkaamisen ohessa ja laina asioiden pyörittelyn keskellä aloin miettimään että mikäs kiertopäivä on meneillään että millonkas se tätikkä meinaa kurvailla. Piti ottaa ihan kalenteri nenän eteen ja laskea edellisistä kuukautisista ja herranen aika nyt on menossa kp 32/24-29. Ja tarkemmin kun alkaa miettimään niin alavatsalla on paineen tunnetta ja koko ajan pikku kuvotus päällänsä, ruokaa ei tee mieli yhtään ja kahvin juonti on ollut väkinäistä. Onkohan nyt näin kun ns. "luovutin" otin omaa aikaa ja keskityin täysillä pakkaus ja yms hommiin niin plussa tuleekin mukana. :) Tässä kierrossa ollaan peittoja heiluteltu todella vähän. Aamulla teen testin. Jänskättää!!!! :woot: Anteeksi oma napailu.

Oi Janniliini! Toivottavasti on tärpännyt, oma aika kyllä voi todellakin tehdä hyvää :) Täällä peukut pystyssä!

Mulle tuli edellisessä raskaudessa ihan törkeä himo perunaan! Perunaa oli oltava joka ruuan kanssa jossain muodossa ja sitä jatkui monta kuukautta :D

Mä vedin keskenmenoraskaudessa kylmiä keitettyjä perunoita sinapilla! Meinasin seota, jossen saanut!! :"D

Pinjuli, voimia sinulle. :Heartred Toivotaan pikaista plussaa. Meillä kohtukuolema 1/16, ja siitä lähtien ollut enemmän ja vähemmän yritystä.

Voimia sinullekin ja tosiaan toivotaan että pikkusisarus sieltä olisi nyt matkalla tänne, kummallekin <3

Vieläkö tänne mahtuu mukaan yksi vauvasta haaveilija? :angelic:

Täällä kirjoittelee 25-vuotias, tamperelainen hullu kissa- ja herppinainen. Tällä hetkellä elämää ilostuttavat maailman upeimman avopuolison lisäksi neljä kissaa ja yksi käärme ja viime kuussa päätettiin, että lokakuussa jätetään ehkäisy pois ja vauva saa tulla jos on tullakseen. Pillerittä menty nyt siis noin 2 viikkoa ja mähän ratkean liitoksistani jo ihan siitä onnesta, että me ihan oikeasti yritetään saada lapsi! :cat:

Lähipiirissä ei kovin montaa perheellistä vielä ole, joten vertaistuki on enemmän kuin tarpeen. Olen ainoastaan kahdelle parhaalle ystävälleni kertonut että ehkäisy on jätetty pois enkä heitä haluaisi koko ajan raskautumisjutuillani rasittaa... Miestä kyllä kiinnostaa nämä jutut hirveästi ja on ihan innolla itsekin ottanut selvää asioista, mutta jotenkin tällainen edes puolittain anonyymi avautuminen tuntuu olevan tarpeen etenkin näin yrittämisen alkutäpinöissä!

Ihan hirrrrrmuisen paljon plussaisia tuulia kaikille sitä hamuaville ja tsemppiä odotuksen kanssa sinne pisteeseen päässeille! :Heartpink

Moikka Kedi!
Kissaihmisiä lisää, jee!
Eikä kannatakaan vielä välttämättä koko maailmalle kertoa että yritys on käynnissä, siinä joutuu sitten kertomaan myös jos yritys ei jostain syystä onnistu. Voi olla stressittömämpää kun kaikki ei tiedä :)

Janniliinillä toivottavasti aamulla plussa testissä ♡ ehkä muut ajatukset auttoi!

Pinjuli aivaku jotaki näkyis, toivotaan vahvistumista!

Täälä mennään 23+2, nopiaa aika menny. Huomenna esikoinen täyttää vuoden ♡ äiti tulee perjantaina auttamaan synttärien järjestämises, viikonloppu menee juhlies. Nyt on kauhea flunssa päällä ja supistellu ahkerasti sen takia mutta hain saikkua ja lepäilen nii ehkä se tästä. Poika on tooodella vilkas mahas, vielä vilkkahee ku veljensä ja istukka on vielä edes vaimentamas muka :D että kauhulla odotan mikä jukuripää tästä tuloo ku veljensä on jo aikamoinen..

Plussatuulia kaikille! ♡

Dossier, Täällä kans yk4 menossa. Mulla ei mitään ehkäisyä Ollut vuosiin vain kumi... silti plussa antaa odottaa!!! Aiemmin mitään ns. Vikaa ei ole todettu mutta nyt varasin gyne ajan yksityiselle :happy3 haluun jo nyt tietää jos on jotain mihin vaikuttaa ettei yritä vuoden ja sitten huomaa että jollain pienellä muutoksella olisikin Plussan saanut . . . Kuten olenkin nyt kiinnittänyt huomion luteaalivaihe vaiheen pyhyyteen.

Janniliini nyt kyllä kuulostaa tosi tosi jännältä :wav heti ilmoita mitä testi näytti!!!!

Täällä kp5.

Balina mulla sama kokemus greippimehusta, mä en itse tuntenut ovisoireita mitkä yleensä helposti tunnistettavissa..

Janniliinilla jännät paikata,tulevan heti kertomaan

Pinjuli tsori en näe testissä tihrustushaamua,toivottavasti kuitenkin sieltä vahvistunee

Mä oon testannu maanantaista (kp21) lähtien pelkkää NEGAAAAAA :( kierrot mulla 24 päivän luokkaa päivän heitolla molemmin puolin,joten luulisi haamuja jo näkyvän??pregcheckin liuskoilla testattu,eikös ne oo herkkiä ja luotettavia? Mulla olis perjantaina aika railakas reissu tiedossa,en kestä jos en saa siihen mennessä selvyyttää...menkat tai positiivinen RT,hmmmmmm valitsen jälkimmäisen,kiitos!

Täällä on peukut pystyssä Janniliinille :)
Silloin kun plussasin esikoisesta, olin vähän jättänyt yrittämisen takaa-alalle, harrastettiin seksiä peräti 3krt kuukauden aikana, silloin kun teki mieli. Sopivasti osui 2pvä ennen ovulaatiota ja ovulaatiopäivänä (myöhemmin womanlogista selasin) ja neiti oli jompanakumpana päivänä iskenyt kiinni. Todennäköisesti juurikin ovulaatiopäivänä, joten tosi hyvä sattuma kyllä kävi. Tälläkin foorumilla on usein toistunut sama kaava, joku on päättänyt luovuttaa yrityksen suhteen ja sitten kuukauden päästä tullut ilmoittamaan plussasta kun onkin tärpännyt :) plussatuulia <3

Siinäpä ois tään aamun tulos! :) Mie oon raskaana!!!! :) :)

Liitteet

• WP_20161020_006.jpg
    WP_20161020_006.jpg
    260.3 KB · Katsottu: 246
Janniliini, no niinpäs oot ja hieno plussa onkin :)!!! Onnea matkaan :D
Joillakin se osuu just noin ihanasti, että miettii muita - että plussa popsahtaa. Ihan oikein on hakeutua tutkimuksiin, jos näin ei käy (vaikka yrittää tai antaa olla) ... Meillä on jokaisella niin kovin yksilölliset mahdollisuudet ja hedelmällisyys, ettei tarinaa voi oikein toiseen verrata.

Janniliini!!! Onnea!!! :) <3

Pahoittelut negan saaneille, eiköhän ne negat vielä jonain päivänä plussaksi muutu :)

Muurahainen ja pikkuinen 5+3

Takaisin