Raskaaksi 2016

Kettu, endo ei onneksi välttämättä tosiaan sitä luomoraskautta estä, tsempit sinne <3
Ja Katjusha, missäpäin sä asut kun pääsee tutustumaan sairaalaan? Helsingissä ei mun mielestä hirveästi noita järjestetä kun naikkari on rempassa ja kättärillä sen takia törkeä kiire

Pinjuli, tutustumiskäyntejä järjestetään pieniin sairaaloihin, me mennään Lohjalle ellei mikään kriisi iske ennen sitä :)
Muurahainen, mulla on ollut kuivat ja herkät nenän limakalvot koko raskauden. Hajuaisti lähti alkukesästä, oottelen takaisin jossain kohtaa ;)

Muurahainen täällä yksi maustekurkkuhirmu huutelee :D mies joutui eilen illalla lähteä kauppaan sen takia, kun joka päivä pitää niitä saada ja normaalisti en voi sietää niitä :D rv8+5

Moi kaikille! Päätinpä minäkin liittyä seuraanne kuumeilemaan ja pohtimaan. :)

Haaveissa olisi neljäs (miehelle ensimmäinen oma lapsi). On menty pidemmän aikaa tjot-meiningillä, 10/2015 jätettiin ehkäisy pois, mutta ei ole vielä tärpännyt säännöllisestä harjoittelusta huolimatta. Tähän kiertoon kokeilen jo ovistestejä ja greippimehuakin :D

Kp6/28-30, yk12

Samalla tulee ruotsinkielen kertaus [emoji23] Paljon tsemppiä jäljellä olevaan odotusaikaan, pian sekin pienokainen saadaan maailmaan<3[emoji2]Odottavan aika vaan on niin pitkä ja varmasti on tukala olla [emoji34]
Paljonpaljon plussatuulia kaikille ja viivoille vahvistumista [emoji6]

Heivaan, jääny taas vähän foorumi unholaan.

Eilen ostin sitä vehnänalkionöljyä ja ovistikut sekä parit raskaustestit kaappiin odottelemaan.

Tänään tarttui vielä maca jauhe.

Pitkästyttää tää kierron käynnistymisen odottelu. No toivon että ennen joulua käynnistyisi, paino tuntuu tyssänneet -5.1kg. Matkaa on vielä -25kg..

Ainiin, mies tänään höpötti vaan että tärppäis jo. :D

Mullakin on kaappi nyt täynnä royal geleetä, vehnänalkioöljyä ja macakapseleita ensi kiertoa silmälläpitäen (voi kun ei tarttis!) Greippimehua join jo tässä kierrossa. :D
Niin ja tottakai vitskut mutta niitä oon nappaillut jo edellisestä raskaudesta asti säännöllisesti.
Toivotaan että sun kierto käynnistyisi nopeasti! Ja 5 kiloa tosta tavoitemäärästä on jo tosi hyvin, wau!

Mariska, muistan kyllä! :) ihanaa että annoitte jo luvan pikkukakkoselle! :) Mun kuulumisia voi käydä kurkkaamassa https://muurahaisenunelma.wordpress.com/

On: tänään vuoti sitten verta nenästä eipä olekkaan vuoteen tehnyt tätä...

Muurahainen ja pikkuinen 5+1

Haha, maustekurkkuja ahmin minäkin alkuraskaudessa! (Sen mitä oksentamiselt pystyi). Neuvolassa sanottiin, että ei sais ihan kauheesti niitä sen suolan määrän takia syödä. :D Maalaisjärjellä varmaan tässäkin asiassa pärjää! Tsemppiä himoihin!!

Meillä taas neuvolassa sanovat, että raskaana oleva yleensä ahmii sellasia ruokia joista ns. "puute". Eli kroppa tietäs alitajunnassa kun tarvii jotain lisää tms. :D

Mulla ei kyl oo ollu mitään himoja raskaudessa. No okei jauhelihakastike oli yks päivä :D

Mulle tuli edellisessä raskaudessa ihan törkeä himo perunaan! Perunaa oli oltava joka ruuan kanssa jossain muodossa ja sitä jatkui monta kuukautta :D

Miitu: Ehkäisyrengas on vasta kesällä jätetty pois, joten en tiedä onko tällaisia kiertoja useinkin, mutta nyt alkoi epäilyttää, kun en ovisplussaa testiin saanut (toisin kuin viime kierrossa), ja kierto edelleen venyy, mikä voisi viitata ovulaation puuttumiseen. Tänä aamuna tein negatiivisen(?) testin, joka oli kyllä jotenkin kummallinen. Testialueella ei näkynyt edes kontrolliviivaa ennen kuin 5-10 min odottelun jälkeen, mutta sen sijaan näyttöön tuli joku kummallinen poikittainen punainen laine. Testiviivan kohdalla ei näkynyt mitään, ellei sitten oikeassa valossa, oikeassa kulmassa ja oikeanlaisen mielikuvituksen kanssa katsonut. :pompus:

Dossier, sun testi on ollut maanantaikappale, kyllä sen kontrolliviivan pitäisi siihen heti tulla!
Ja ovuloimattomia kiertoja on tosiaan jokaisella joskus, tottakai se tässä tilanteessa harmittaa mutta kyllä se sitten ensi kierrossa taas ilmaantuu :)

Pinjuli, kiitos! :)

Mä oon muuten vedellyt verigreippiä tässä jonkin verran. Himo iskenyt oikee, välillä on tosi makeita ja sit taas happamia.

Ei siitä varmaan mitään haittaa ole... ;)

En tiedä oliko sattumaa, mutta viime kierrossa join vastapuristettua greippimehua, ja ovis oireineen oli paljon heikompi kuin yleensä. Testiinkään en saanut selkeetä plussaa, ja muutenkin oireet oli paljon heikompia. :confused005

Pinjuli millois testaat? :woot:
Mariska86 kyllä sut muistetaan (itse taustalla kurkin aiemmin:p)
Mariann3 pahoittelut tädistä. toivottavasti seuraavassa kierrossa nyt sit tärppäis
_kettu_ pahoittelut endosta ja jaksamis halit
muurahainen himoja on kaiken maailman :) itse taisin syödä suklaata ja lakritsia, kohtuuden rajoissa oli vaikea pysyä. toi talviuni kuullostaa hyvälle idealle :hilarious:
Papumamma :welcome
Alinah -5kg on jo ihan hyvin, itselläkin n.-20kg pudotettavaa mutta motivaatio ollu tiessään

on: oireet hukassa ja päänsärkyä päällä. tarttis varmaan hieroja tilata kun paikat jumissa tuon esikon nostelemisesta. voi kumpa mieskin olisi enemmän kotona helpottamassa tätä taakka tai hieromassa:p. Muuttolaatikoiden pakkaaminen aloitettu vaikka papereita ei vielä allekirjoitettu.

*muoks* unohdin mainita että dpo5 menossa

Muokattu viimeksi:
Pinjuli: Näin arvelinkin, joten tein vielä iltapäivällä uuden, joka toimi mutta oli negatiivinen, eli menkkoja odotellen (kp 41).

Vähän nyt alkaa huolettaa tämä oma kierto, joka on pitkä ja venyy joka kerta (36->38->40+), että kuinkahan hankalaa raskautuminen tulee olemaankaan. Hormoniehkäisyn lopettamisesta on toki vasta vajaa 4kk, mutta jos tämä jatkuu tällaisena, kannattaisiko jossain tutkimuksissa käydä jo ennen kuin se vuosi tulee täyteen, jos ei mitään ala kuulua? Ikääkin kuitenkin jo 30v.

Onko kenelläkään muulla testausajat lähellä? :)

Takaisin