Raskaaksi 2016

Huomenta! Pahoittelut kaikille joilla on mielipahaa. :'(
Mitä sanotte mun aamun tuotoksesta, onko plussa vai viivanpaikka?

Liitteet

• 1475906252783.jpg
    1475906252783.jpg
    45.3 KB · Katsottu: 177
  • 1475906270371.jpg
    1475906270371.jpg
    42.6 KB · Katsottu: 200
Pullanmuru; parempaa. Dpo 9, pc-n puikkotesti. Eilen sain samanlaisen kun kaivoin roskiksesta työpäivän jälkeen B-) ja nyt tuli ihan suorilta. Mä oon vaan lukenut että pc antaa herkästi väärää plussaa ja viivanpaikkaa, niin epäilen että olisko tää nyt sellanen...

Jos epäilee niin kannattaa tehdä toine testi vedellä. En itse usko vääriin plussiin enkä vääriin negoihin.

Voimia tiiamariia! :(

Babellakin paska tilanne, sinnekin voimahalit. Vaikka tuntuis että matto on vedetty jalkojen alta niin yritä pysyä positiivisena, onneksi miehen siittiöissä on kuitenkin elämää, tekniikka on aika mahtavaa nykyään joten kaikki toivo ei ole menetetty :Heartbigred

Elaffy, oliko se täti vai jotain muuta? Mulla kp26/28 ja kovasti kans odottelen että alkaa taas uusi kierto. Maha kuralla ja ilmavaivoja, joten voi olla tunneista kiinni että saan tädin kylään.

Tiiamarialle voimia :sad001

Oma napa: Kiertopäivä 30/35-38, eikä liiempiä toiveita plussasta, kun jäi ovis löytämättä, mutta toivotaan, että kierto ei venyisi tuonne 38 päivään asti..

Apua! Olin äsken saunassa ja mulla tihkui maitoa rinnasta o_O aloin tietysti puristelemaan kun hämmennyin, ja kyllä se maidolta vaan näytti. Imetyksen olen siis kuopuksen kanssa lopettanut jo viime joulukuussa, mitä tää on! Pitäiskö haaskata viimeinen pregcheck nyt? Jos siis maltan pinnata vielä pari tuntia pissahädän kanssa? Onko muilla synnyttäneillä ja nykyisillä piinailijoilla ollut vastaavaa edellisissä raskauksissa? Pikkasenko toiveet taas nousi.. :)

Brainfreeze joko sieltä tulee plussa tai sit toi maidon tihkuminen voi tisseistä voi viitata myös prolaktiinihormoonin häiriöön. Toivotaan kuitenki plussaa r testiin. :)

Brainfreeze mulla yhdellä kaverilla tulee välistä maitoa rinnoista vaikka ei oo ikinä raskaana ollutkaan. :/ mutta kumpa sulla olis plussa!

Pahoittelut Tiiamariia ja paljon jaksamisia vaikeana aikana. :sad001

Misulla upeat viivat, kyllä kelpaa katella! :happy:

Onko täällä enää ketään tuttuja? Täällä siis aloitettu yrittämään uuden miehen kanssa. Vieläkään en ole raskaaksi tullut.

Terve Viima, paljon on uusia kertynyt!
Onnea yritykseen, toivotaan plussaa sopivalla tahdilla!! Pitkän matkan yrittäjät edelleen "Ei tää voi olla.." -ketjussa - toki vaihtuvuutta onneksi on sielläkin :)
Saapa nähdä, missä ryhmässä sitä itekään pian kirjottelee. La marraskuuhun on saatu jo kolme vauvaa :)!
Katjusha rv 34+3

Takaisin