Raskaaksi 2016

Ihania uutisia muurahainen, toivottavasti tuottaa toivottua tulosta teille! Oon peukut pystyssä. :)

Puhelu klinikalta tuli ja edelleen meitä odottaa klinikalla 4 pikkuista! Olen niin onnellinen tällä hetkellä!!! Huomenna mennään sitten yksi pikkuinen siirtämään minun sisälleni matkaa jatkamaan. Ja se pikkuinen saa kyllä sitten luvan tarttua ja tiukasti kiinni!!! ❤️ Asiasta tarkemmin menen kirjoittamaan blogiini, jos kiinnostaa. :)

Voisko joku vähän selventää et miten noita ovis tikkuja voi käyttää r-testeinä?

En tiedä, osaanko oikeita termejä, mutta lutenisoiva hormoni ja hcg muistuttavat alkuosaltaan toisiaan ja ovistesti voi näin olen reagoida myös raskauteen. Raskaustestin pitäisi reagoida kuitenkin vain hcg määrän nousuun. Itse kokeilin raskaana ollessa huvikseni ovistestiä ja supervahvan viivan antoikin silloin. Viikkoja oli kuitenkin jo sen verran kasassa, että rtestikin näytti jo vahvaa plussaa. Ovistesti siis saattaa näyttää plussaa, mutta siinä vaiheessa pitäisi kyllä ymmärtääkseni myös jo rtestinkin antaa kahta viivaa.. vastasikohan tämä mietteisiisi mitenkään.. :D

Kaikki peukut pystyssä muurahaiselle :)

Kylläpäs nyt on alkanut harmittaa oma pitkä kierto. Ennen sai olla tyytyväinen, kun ei tarvinnut kärsiä kuukautisista kovin usein, mutta nyt tuntuu, että näissä 35-36 päivän kierroissa menee ikuisuus ennen kuin on edes mitään jännitettävää. Nytkin kp 20, eikä ainakaan vielä eilen tullut ovisplussaa (viime kierrossa kp 20). Kuinkahan huono juttu tällainen pitkä kierto ylipäätään on raskautumisen kannalta? Muistaakseni olen lukenut jostain, että yli 35 päivän kierroissa on usein ongelmana ovuloimattomuus, mutta onkohan jotain muuta haittaa?

Mä oon alkanu tässä päivittäin vetää pitkiä lenkkejä, eilen vedin 16km reippaan vaunulenkin! Välillä hölkkää, ei kuitenkaan hirveesti kun kunto niin hirveessä kunnossa. :D
Tänään esikoisen 8kk neuvolan jälkeen vedin 9,5km vaunulenkin.

1.5viikossa lähteny -2.1kg painosta, vielä ois matkaa senmonen -28kg.
Imetän enään aamuyöstä esikoista niin jos vaikka lähtis kiertoki kohta käyntiin... :)

Nuo lenkit on ihania! Mulla tippu 20kg puoles vuodessa vaunulenkeillä :) Itse harrastin myös tuota, mut tän kaupungin turvallisuus on vähä kuralla nii ei oikei oo hirveemmi enää uskaltanu varsinkaa yksin..

En tiedä, osaanko oikeita termejä, mutta lutenisoiva hormoni ja hcg muistuttavat alkuosaltaan toisiaan ja ovistesti voi näin olen reagoida myös raskauteen. Raskaustestin pitäisi reagoida kuitenkin vain hcg määrän nousuun. Itse kokeilin raskaana ollessa huvikseni ovistestiä ja supervahvan viivan antoikin silloin. Viikkoja oli kuitenkin jo sen verran kasassa, että rtestikin näytti jo vahvaa plussaa. Ovistesti siis saattaa näyttää plussaa, mutta siinä vaiheessa pitäisi kyllä ymmärtääkseni myös jo rtestinkin antaa kahta viivaa.. vastasikohan tämä mietteisiisi mitenkään.. :D

Joo vastas :) Kiitos elaffy!

Selkä ihan rikki.. kai se on tuo kahden lapsen kanniskelu edes takaisin. Toinen ei vielä kävele ja toinenkin vain siihen suuntaan, johon sattuu itseä huvittamaan. Painoa kuitenkin tytöillä on lähemmäs 18kg yhteensä, joten ihan kunnon treenin noiden kanssa saa jo.. :D Särkylääkettä en ole uskaltanut ottaa, kun taitaa olla dpo4 menossa nyt. Tai panadolia nappasin naamaan, josko sillä olisi joku lumevaikutus ollut, mutta ei ollut. Noh, täytyy vain kärsiä. :/

Nyt tuli kyllä niin paska fiilis että pakko jakaa.. Oltiin tänään miehen ja miehen äidin eli anopin kanssa kahvilla. Anoppi sitten kysyi että miten meidän perheenlisäyksen laita on. Ollaan sovittu että mies pitää linjaa "sitten joskus" niin kukaan ei osaa edes epäillä että yritetetään. Anoppi sitten tokas että "hyvä juttu, eikä todella pitkään aikaan" ja lisäsi vielä että "niin ellei nyt vahinkoa satu, mutta sille ei minkään voi" tyyliin. :wideyed: en järkytykseltäni saanut sanaakaan sanottua vaan tuijotin miestä joka sukkelaan vaihtoi puheenaihetta myös hyvin hämmentyneenä. En kyllä tiie mitä tuohon olis pitäny sanoa mutta tosi paska fiilis tuli, onkin sitten tosi kiva kertoa kun niitä vauvauutisia olisi.. :sad001Ei keretty miehen kanssa kahden puhua asiasta sen jälkeen kun hän töihin lähti joten oottelen tässä millasta keskustelua illalla tulee.. Varsinkin kun mieskin niin kovin vauvan haluaa ja tosiaan tää "sitten joskus" on vaan pientä peitetarinaa sen rinnalle kun itsellä ollut aina vauvakuume :wink Sori nyt tuli pitkä omanapailu mutta pakko oli tää jonkun kanssa edes jakaa :shy:

Onpa kauhee kommentti! Olikohan hänellä mitään perustelua edes miksi noin ajattelee vai onko vaan tosi törkeä ihminen? :o

tiiamariia, en oikeen tiie. ei oikeesti ole mikään törkeä vaan ihana ihminen ja siks tuo kommentti häiritsee niin kovin! en halunnu alkaa kyselemään perusteluja koska todennäkösesti olisin alkanut itkeä vaan :woot: oon aika herkkä tälläsissä! Anoppi on vähän sellanen et pitäs olla kahestaan ja matkustella mut en tiie että mistä ihmeestä tuon kommentin nyt repäs. Ehkä se mun korvaan kuullosti vielä jotenkin pahemmalta mitä välttämättä tarkottikaan..

No anopit on... Aika törkeitä ilmeisesti. Mulle tokas viime kuussa keskenmenoihin, että "seitsemässä taivaassa ne lapset valitsee vanhempansa"... Olin viittä vaille etten lyö korville, että sen takiako sit piti kesken mennä, että ne kaikki kolme ei halunnu meitä vanhemmiksi.. :mad: Piti lähtee ulos koiraa käyttämään ja itkemään, että mitä hemmettiä... Eli siis samaa kategoriaa siis noi kommentit, en voi ymmärtää miten jotkut voi päästää tommosia sammakoita suustaan!

Tai miettiivät ja haluavat olla vain ilkeitä.. :mad::shifty: Ton takia en haluis kertoo koko ihmiselle jos plussataan ja kaikki menee hyvin niin vasta, kun toosi lähellä LA:ta.

Voi mitä törkeyksiä anopeilta! Järkyttävää miten joillain on pokkaa sanoa tuollaista!

Kp 19, painon tunnetta on ollut ajoittain kahtena päivänä alavatsalla, dpo 5 tänään. Ei oo kyllä mikään poikkeuksellinen tunne, mutta herättää toiveita kuitenkin! Aargh, miten sitä taas jaksaa piinailla reilun viikon!

Kirahvi, hitto mitä sammakoita suustaan anoppi päästi... Mur!! Mut elä välitä. Se on teidän onni kun pikkuinen mukaan tarttuu. Ei siinä paljoa tarvitse miettiä toisten mielipiteitä. Kyseessä on kuitenkin teidän oma elämä. <3

Pilvilinna, eipä paljon sympatiaa sunkaan anopille heru täältä! :(

Rouvakettunen, huomenna mäkin liityn piinailu porukkaan. Tsemppiä sinne! <3

Takaisin