Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiedä, osaanko oikeita termejä, mutta lutenisoiva hormoni ja hcg muistuttavat alkuosaltaan toisiaan ja ovistesti voi näin olen reagoida myös raskauteen. Raskaustestin pitäisi reagoida kuitenkin vain hcg määrän nousuun. Itse kokeilin raskaana ollessa huvikseni ovistestiä ja supervahvan viivan antoikin silloin. Viikkoja oli kuitenkin jo sen verran kasassa, että rtestikin näytti jo vahvaa plussaa. Ovistesti siis saattaa näyttää plussaa, mutta siinä vaiheessa pitäisi kyllä ymmärtääkseni myös jo rtestinkin antaa kahta viivaa.. vastasikohan tämä mietteisiisi mitenkään.. :D
en järkytykseltäni saanut sanaakaan sanottua vaan tuijotin miestä joka sukkelaan vaihtoi puheenaihetta myös hyvin hämmentyneenä. En kyllä tiie mitä tuohon olis pitäny sanoa mutta tosi paska fiilis tuli, onkin sitten tosi kiva kertoa kun niitä vauvauutisia olisi.. 
oon aika herkkä tälläsissä! Anoppi on vähän sellanen et pitäs olla kahestaan ja matkustella mut en tiie että mistä ihmeestä tuon kommentin nyt repäs. Ehkä se mun korvaan kuullosti vielä jotenkin pahemmalta mitä välttämättä tarkottikaan..
Ton takia en haluis kertoo koko ihmiselle jos plussataan ja kaikki menee hyvin niin vasta, kun toosi lähellä LA:ta.