Raskaaksi 2016

Ertza älä luovuta ❤ anteeksi, en oo ehtinyt perehtyä vielä foorumilaisiin kovin paljoa, paitsi joidenkin ennestään tuttujen, mutta, minkälainen tilanne sinulla on?

Tänään juttutuokion jälkeen oli, että hitto käyn hakee ovisliuskat. Kävinkin esikoisen tarhasta ja kurvattiin lähi ässään, mutta eihä siel ollu mitää. Ja hirmunen pissihätä itellä vielä päällä. No se metsästys jäi.. Jotenki vaa itseeni huvittaa, jalat ristissä etsiä liuskoja esikoisen kaa:hilarious: Mut eikös jos kierto on tarkalleen päivälleen, niin oviskin pitäs olla samoin tarkalleen?

llaura, onnea plussasta!!! Tarrasukkia pikkuiselle matkaan! <3

On: onnenkyyneleet! Klinikalle soitin äsken ja meillä on siellä 4 pikkuista kasvamassa!!!! <3 ihan mahtava fiilis. Huomenna hoitaja soittaa mulle ja kertoo meidän pikkuisten kuulumiset. Toivottavasti ei paljon katoa tule enää. :)

llaura varovaiset onnittelut! Toivottavasti kaikki menee hyvin. :happy:

Ihanaa Muurahainen, ihan sydäntä lämmittää :happy: Oon ihan liikuttuneena lukenut sun blogia, toivottavasti se pikkuinen nyt teille suodaan!

Ja pahoittelut niille, ketkä ovat joutuneet pettymyksen kokemaan.

Itsellä perjantaina pitäisi alkaa menkat...mitään normaaleja raskaustuntemuksia ei oo ollu ( siis mitä on ollut aikaisemmissa raskauksissa), mutta kauhea väsymys, lähtee hiuksia, finnejä tullut naamaan...voiskohan se olla? Ei kyllä yhtään tunnu siltä :chicken:

Muurahainen <3 ihanaa!

Täällä torstaina pitäs alkaa menkat ja jomottelusta päätellen alkaa varmaa kyllä. Lähinnä vasen puoli kiukuttelee. Selkä sekä maha.

Muurahainen kaikki peukut täällä pystyssä! Oon seurannu sun tarinaa jo pari vuotta? ja kovin onnellinen olen sun puolesta, jos nyt onnistaa! <3

Joo, sama. Mietin, että testais vasta silloin, kun menkat myöhässä. Sain vain keskusteluajan 10.10. eli kaks päivää ennen menkkojen alkua, että herttileijaa. Ollaan siis keskusteltu tapahtuneista keskenmenoista ja nyt yrittämisestä, peloista ym. Että pitäsköhä koklaa tuolloin jo testata vai niinkuin suunnittelin..

Nii..no mut toisaalta kaks päivää ennen menkkoja vois ehkä jo hyvinkin tulla haamu

Tulee mulla pari päivää aiemminkin plussa yleensä, mutta mietin kemiallisen vaihtoehtoa. Vaikka ei oo ikinä ollut, mutta kerta se ensimmäinenkin... Toisaalta naisen mieli on muuttuvainen.. Varmaan testaan ens viikolla jo (viikonloppuna). Alko kuumottaa.

Hei oliks täällä joku laittanut sen linkin siihen taulukkoon missä oli siitä et kuinka monet oli milläkin dpo:lla plussanneet? Saisko sen linkin uudelleen?

Takaisin