Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Villisilmä, meidän klinikalla suositeltiin juuri tuota TSH 1-2, ja mielellään 1-1,5. Mulla oli noin 2, kun lopulta tulin raskaaksi (kortisonia piti kuitenkin ottaa). Lisäsin annosta kerran raskauden alussa 125 -> 150, ja tällä lääkityksellä ollaan pärjätty hyvin viimeiseen kolmannekseen asti. TSH on noin 1,8 ja T4V on 12. Mulla on 4 viikon välein kontrolli, torstaina jälleen.
Lääkärit ei näistä liikoja huutele, mutta jos on vasta-aineita veressä (kuten kilpirauhasta vastaan), on joillekin välttämätöntä ottaa kortisonia, että raskaus voi alkaa. Mä käytin pientä kortisoniannosta viikko ennen alkionsiirtoa alkaen rv 10 asti.
Lääkärit ei näistä liikoja huutele, mutta jos on vasta-aineita veressä (kuten kilpirauhasta vastaan), on joillekin välttämätöntä ottaa kortisonia, että raskaus voi alkaa. Mä käytin pientä kortisoniannosta viikko ennen alkionsiirtoa alkaen rv 10 asti.
mutta eihän se mittee meinaa!? Jatkan testailua Seuraavina päivinä....
ihana haamu!!!
itselleni pillerin lopetuksen jälkeen vuoden verran tuli lähes tasaisesti jonka jälkeen ne vain loppu! 1,5v kun tätiä ei ollut näkynyt niin ne käynnistettiin terolutilla...

<<-- minä joka olin taas ihan varma plussasta