Raskaaksi 2016

Villisilmä, meidän klinikalla suositeltiin juuri tuota TSH 1-2, ja mielellään 1-1,5. Mulla oli noin 2, kun lopulta tulin raskaaksi (kortisonia piti kuitenkin ottaa). Lisäsin annosta kerran raskauden alussa 125 -> 150, ja tällä lääkityksellä ollaan pärjätty hyvin viimeiseen kolmannekseen asti. TSH on noin 1,8 ja T4V on 12. Mulla on 4 viikon välein kontrolli, torstaina jälleen.
Lääkärit ei näistä liikoja huutele, mutta jos on vasta-aineita veressä (kuten kilpirauhasta vastaan), on joillekin välttämätöntä ottaa kortisonia, että raskaus voi alkaa. Mä käytin pientä kortisoniannosta viikko ennen alkionsiirtoa alkaen rv 10 asti.

Öhöhööö... Täällä myös Malttamaton hätähousu! Dpo9 niin jo tein testiä.... nega tuli liuskaan mutta ovis tikkuun haamu :shy:mutta eihän se mittee meinaa!? Jatkan testailua Seuraavina päivinä....:troll:

Tein tänään aamulla uuden testin.

3c354cbebd38223849392c618dc0681a

Dpo12 nyt, huomenna taas ja sitten torstaina puikolla, ens viikolla vois tehdä digin. Ja torstaina soittaa neuvolaan, kun mulla on ollut niitä keskenmenoja, niin haluan hcg-seurantaan ja alkuraskauden ultraan. Väsymys, tissit herkät, kaula täynnä finnejä ja paineen tunnetta vatsassa. Ja persiljahimo!

Tänään ollu koko päivän semmoset jomot ja tunne et menkat alkaa, eikä tissitkään oo enää hellät. Sen sijaan järkky päänsärky ollut koko päivän. Jos ei muutosta tapahdu, niin taidan sortua aamulla taas testaamaan o_O

Viipsukka, hyvin on viiva vahvistunut :Heartpink

Ketäs muita testailee tällä viikolla? :love7

Täällä ootellaan sitten tätiä.. kuinhan pitköks kierto voi venyä ja onks mitään mahista saada plussaa enää...? :o

Viipsukka, toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa mukana loppuun asti. Siula tais olla tukilääkitys nyt aloitettu? (jos oikein muistan)

On, kp27/24-29

Nyt jotenki tuntuu että kaikki vähäisetkin 'oireet' on hävinneet... :( dpo10. Argh! Miten sitä mieli temppuilee niin hirveästi! :') mulla toki mahdollista että ei ollutkaan ovis silloin kun oletin vaan vasta viikko myöhemmin - mutta sehän selviää ajan kanssa. :)

Kirahvi36 mikä sinun kierto ja dpo on? Kiertohan voi venyä ties kuinka pitkäksi mutta tuskin yks Kaks :whacky011 itselleni pillerin lopetuksen jälkeen vuoden verran tuli lähes tasaisesti jonka jälkeen ne vain loppu! 1,5v kun tätiä ei ollut näkynyt niin ne käynnistettiin terolutilla...

Jes viipsukka! Tämä plussa pääsköön syliin asti!:happy:

Menkat! Vai onko? Yleensä menkat alkaa ihan puhtaalla verellä, nyt oli sellanen vaal.pun. pisara pöntössä ja paperissa. Voisko tää ollakkin kiinnittymisvuoto? Mulla ei ole koskaan sellasta ollut. Millä dpo:lla teillä on sitä ollut jos on ollut? Mulla siis nyt dpo 10. Eilen just koitin kohdunnapukkaa ja oli sellanen löppänä, ja lämmöt oli 36,7 suusta, viime viikolla 37,1. Tosin päivälämpöjä. Mahassa tuntuu menkoilta :-( Emmää halua!! Eikö tää olis liian lyhyt kierto jos tämmösiä alkaa esiintymään? Ovis oli kp 13.

Pullanmuru, kp 36 dpo en tiiä varmasti ku en tikuttanu.. mut voiha se tosiaa olla että venyy mut toivon kyl ettei hirveen paljoo :( mullahan tosiaan on pillereitten lopetuksen jälkeen yhet normi menkat vasta ollu..

Äsken tuli taas vessassa käydessä vaaleanpunertavaa valkovuotoa. En tiedä mitä se on (koskaan ei ole aiemmin tiputellut ennen menkkoja), mutta raskaustesti (raskauskeijun herkkä onesteppi) oli tälle aamulle ihan blanco, ei edes mitään haamulaisia. Ei tainnu olla taaskaan meidän kierto. Kaipa se täti huomenna tai ylihuomenna viimeistään saapuu. En jaksais tätä toivomista enää.

:violent006<<-- minä joka olin taas ihan varma plussasta

Takaisin