Raskaaksi 2016

Plussa sielä näkyy :) onnea!
Pahoittelut menkoista :(
Se oireiden seuraaminen on raivostuttava vaikki kuinka yrittää olla seurailematta niin kuitenki ne ajatukset hiipii aina jostain mieleen
Dpo 11 ei menkkoja ällöttää, v*tuttaa, jomottaa :( kohta se kurvaa kylään ! En viitti ees testii hakea ku vasta ens viikolla

Villisilmä, pahoittelut myös ja tsemppiä sinne. Ei tämä helppoa ole. :(

Yritän ajatella että kyllä meistä toivottavasti jokainen vielä jossain vaiheessa plussaa, ajankysymys vaan :) Nyt tää kierto ei vaan ollut meidän.

Mulla tosiaan yk2 vasta menossa ja mustakin tuntuu että jos nyt tässä menkat alkais (tänään tosiaan kp33/27-33, testissä nega mut menkkoja ei näy, maanantaina uus testaus) niin olisin kyllä todella surullinen ja en tiedä miten tätä jaksais kierrosta toiseen :( Ehkä siihen sitten tottuu jotenkin, tai oppii asennoitumaan ettei enää liikoja niitä oireita aattele tai testaile liian aikaisin jne.
Mä olen nyt yrittäny aatella että kohta menkat alkaa, ja viikon kulkenut jo side housuissa ja eilisen päivän ramppasin vessassa tarkistamassa asiaa :D

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon lähteneille <3

Ja Tuulialle onnea <3 Selkeältä plussalta näyttää minun silmiini :)

Tyhmä kysymys: r-testiä tehdessä virtsan pitäisi olla huoneenlämpöinen. Pitääkö sitä siis jäähdyttää ennen testin tekemistä?:grin

Iiti86 kyllä mä ainaki lorautan vaan suoraa :)
Kauankohan sen pitäs olla että on huoneenlämpöstä? Joku mittari sinne :laughing025

Mun testien ohjeissa luki että pitäis jäähdyttää 10-20minuuttia :D

Onnea Tuulia, SELKEÄ viiva!

Pahoittelut tädin pauloihin joutuneille!

Kp 4, tylsä vaihe menossa, vielä piiiiitkä aika ennen ovista, tätikin pyörii vielä jaloissa!

Meillä se on RouvaKettusen kanssa sama tilanne. Kp4. Tylsääki tylsempi vaihe. Tää on mulla nyt sitte kuudes ja viimeinen yrityskierto. Sitte loppuvuosi tjottaillen ja ens vuoden alusta tarkistelemaan meille sopivia ehkäisyvaihtoehtoja jos ei oo tärppiä käynyt.

Meillä se on RouvaKettusen kanssa sama tilanne. Kp4. Tylsääki tylsempi vaihe. Tää on mulla nyt sitte kuudes ja viimeinen yrityskierto. Sitte loppuvuosi tjottaillen ja ens vuoden alusta tarkistelemaan meille sopivia ehkäisyvaihtoehtoja jos ei oo tärppiä käynyt.

Saako kysyä miksi ehkäisy?
Taaemmas kun lukee niin taisi muutamalla tulla oma ikäraja vastaan olitko yksi niistä vai muista syistä?

Anteeksi nyt, kun spämmään, mutta oli ihan pakko vielä testata, koska en meinaa uskoa tätä todeksi. Ja voi kyllä, plussaa pukkaa! Ehkä sitä voisi jo siirtyä levollisin mielin nukkumaan :)

Tsemppiä naiset!

Liitteet

• 1471725182577.jpg
    1471725182577.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 214
Hieno tulos Tuulia!
Mikä dpo sulla muuten nyt on?
Mulla ois huomenna vasta dpo 10 ja mietin onko viel liian aikasta testata..:rolleyes:

Muistanko oikein että teillä on jo pidempi yritys takana?

Angii, dpo on 12-13 jos laskin oikein. Aamulla oli One Stepin testillä vain haalea viiva, mutta nyt illalla neljän tunnin pidätyksellä nuo edellisen kuvan tulokset :) Yritystä takana tasan vuosi (tai no, enemmän ja vähemmän yritetty vuodesta 2009, mutta vasta nyt vuosi kunnolla) :) Jos maltat, niin odota vielä hetki testin tekoa. Ihan turha niitä negoja on kasata, koska ei välttämättä vielä näy. Pidän kuitenkin peukut plussan puolesta!

Muokattu viimeksi:
Huomenta naiset!

Halusin tulla kiittämään kaikkia onnitteluista. Vielä olen varuillani raskauden jatkumisen kanssa, kun tädin pitäisi laskurin mukaan kurvata kylään huomena, kun on dpo 14. Mutta tietysti toivotaan, että kaikki sujuu loppuun asti hyvin. On tämä vaan ihmeellistä!

Ei kai haittaa, jos roikun täällä vielä jonkin aikaa, kun tosiaan la menee toukokuulle, eikä ko ryhmässä ole vielä tuolla odottajissa muita?

Tädin kohdanneille yhteisesti pahoittelut! Koittakaa nostaa pää pystyyn ja jatkaa yrittämistä pettymyksestä huolimattta. Jokus plussa antaa odotuttaa itseään, mutta kyllä se sieltä tulee. Mekin yritettiin aika monta vuotta, toki välissä aikoja, kun mentiin tjo- meiningillä, mikä lopulta palkittiin. Aika monta vastoinkäymistä siinä ehti kohdata, eikä se helpottanut missään kohtaa... Aina piti toivoa ja pettyä ja yrittää uudelleen, vaikka teki mieli antaa periksi. Ja tässä nyt ollaan :) Kyllä se onni sille suodaan, joka sitä tavoittelee :)

Plussatuulia naiset :wav

Tuulia 3+5

Muokattu viimeksi:
Ihanaa Angii! Onnea tuhannesti ja tervetuloa raskautuneisiin :)

Nyt sitten muut jonon jatkoksi vaan!

Takaisin