Raskaaksi 2016

Minä tikutin toissakierron mutta tätä kiertoa en lainkaan ja nyt kaduttaa, kun ei ole hajuakaan mistään... :D kp 34/30 nyt

Mä kokeilin yhdessä kierrossa clearbluen digitaali ovistestiä, mutta tein sen ilmeisesti väärin, kun aamupissasta testasin, eikä yhtäkään hymynaamaa tullut (tai sitten en vaan ovuloinut siinä kierrossa).

Nyt tässä kierrossa kokeilin sitten uudestaan, ja tällä kertaa clearblue kaksoishormonia mittaavalla digitestillä (mikä siis kuuluu testata aamuvirtsasta) ja raskauskeijun halpis liuskoilla varmistin iltapäivällä uusiksi. Kp 13 tulikin sitten hymynaama, mutta liuskan tulosta ei voinut kyllä positiiviseksi sanoa. En tiedä onko mulla sitten vaan niin alhainen se hormonitaso vai oliko pissa liian laimeaa. Eli suosittelen kyllä digitestejä! :)

Kivaa, kun tulee uutta porukkaa! Toivon kaikille pikaista plussaa! <3

Moi kaikki! Minäkin liityin tänne mukaan, mukava lueskella teidän kirjoituksia :) Päätettiin pari viikkoa sitten jättää ehkäisy pois ja alkaa yrittämään esikoista. Täällä nyt kp5/29 ja kuumeisesti odottelen seuraavaa ovulaatiota ja ensimmäistä "virallista" yritystä..

Paljon onnea kaikille plussanneille ja kovasti tsemppiä muillekin yrittäjille!

Heippa,

Muutama päivä meni mökillä lomaillen ja kauheesti on asioita tapahtunut täällä. Valtavan isot onnittelut ja tarrasukkia plussanneille. Plussatuulia niille, jotka on jännän äärellä. Ja uusille tervetuloa mukaan!

Täällä ei sinänsä mitään uutta, ovista odotellessa tai menkkoja mulla kun tuli kierukan poiston jälkeen noi välivuodot, niin ei nyt ihan tiedä onko kp 9 vai 25.. mielenkiintoista.. En kyllä oo ovistestejä hommannut, kun yleensä ovisaika ollut aika selkeästi havaittavissa. Eli ajatuksena on tjottailla.

Ihanaa, että tää on näin aktiivinen foorumi.

Mustakin on ihanaa että tästä on tullut näin aktiivinen :) muistan ku jossai vaiheessa harmittelin ku ei tullu kovin usein päivityksiä tänne :D

Jep, se on kiva jännittää muiden puolesta! Jotain pikkujännitystä läpi kierron, kun oman kierron jännitykset kuitenkin rajoittuu muutamalle päivälle ;)

Tervetuloa Helynä! :)

Täällä odotellaan edelleen jotain tapahtuvaksi. Aamupissasta edelleen negatiivinen ja menkoista ei tietoakaan... Alkaa olla ihan toivotonta tämä. Kp 35/30.

Moi,
Täältä löytyy yksi esikoista yrittävä. Ehkäisy jätettiin pois noin kuukausi sitten eli ensimmäinen kierto vielä menossa.
Vähän hirvittää vielä koko asia, koska meille lasten hankkiminen ei ollut mikään itsestään selvä haave.

Käytin yli kymmenen vuotta pillereitä ja ehkäisyrengasta, joten oman kierron pituudesta ei ole edes arvausta, kun ennen sitä kierto oli muistaakseni melko epäsäännöllinen. Nyt kuitenkin huomasin ilokseni ensimmäistä kertaa elämässäni todella selvät ovulaation oireet, joten ehkä kroppa kuitenkin lähtee toimimaan. Kierto taitaa siis venyä sinne 40 päivään, mutta katsellaan, odotellaan ja ihmetellään :)

No niin, täällä kp11 ja oma kierto tosiaan ollut 33 päivää sen 10vuotta PAITSI viime kierrossa yllättäen 27 päivää :arghh::shifty:
Niin ei siis voi oikein muutamaan päivään edes veikata että milloin ovis olisi, joten nyt kun mun digitaaliset ovistestit saapuivat ja tänään on kp11 niin kokeilin ja ei toistaiseksi hymynaamaa. Aion nyt sitten kokeilla, olen aika varma että mun ovis on siinä päivä 14-16 mutta nyt testailen siis joka aamu ainakin viiden päivän ajan! :wink

Eli jos haluatte jännätä mun kanssa niin joka aamu klo:7-8:00 aikaan päivitän löytyykö ovista :hilarious:

Tsemiii kaikille hirmuisesti! :thumright:Heartred

Suuresti onnea plussanneille <3
Tervetuloa uusille :)
Pahoittelut negoista :(

Kaikille olisin halunnut vastailla erikseen,mutta on tullut niin paljon viestiä tänne,että yhteiset onnentoivotukset matkaan jokaiselle! :)

Viime kierto oli niin pettymys että otin kunnolla kuumeilusta lomaa... Nautittiin koko perheen kesälomasta mökkeillen ja huvipuistoillen :) ja hups,kun nyt loma loppui,huomasin että nyt on jo kp 14! Ovis on melko varmasti ollut kp 11,testasin melkein plussan kp 10,ja siihen ne testailut jäikin. Talletteluja on tehty ahkerasti kp 8 lähtien,nyt tulee sunnuntaihin asti tauko kun mies lähti työreissulle. Mutta toivon että ahkerat tallettelut tekee tehtävänsä. Oviskivut olivat niin jäätävät kp11, samanlaiset kuin viimeksi + tuli.

YK12! Tänään kp 30/29, testissä selkeä viiva ja digitaalinen testi: raskaana 2-3viikkoa!
Halkean onnesta! :love7

Miehen kanssa just eilen arvuuteltiin että olisko tärpännyt vai ei. Tuleva isä jää tänään kesälomalle, aion kertoa pienellä "vauvapaketilla" uutisen kunhan tulee kotiin. Miten maltan odottaa?!! :talk030

Ainiin, yks kysymys teille: kauanko Clearbluen digitestissä säilyy tulos näytössä?

Ps. ootte ekoja joille kerroin, mies ei saa tästä tietää! :) hehh.

Onnea Suubi. Mulla on näkyny 24h. Kannattaa napata kuva siitä niin sit säilyy pidempään ;)
Siellä ohjeissa muistaakseni lukee, että näkyy 24 tuntia.

Kiitos kaikki ihanat! ❤

Lapsettomuusklinikan gyne sanoi alkuvuodesta ettemme luultavasti saa raskautta alkamaan luomusti. Miehen sperma oli aika huonoa, tiesimme että lääkkeet saattavat heikentää sitä. Nyt n. puoli vuotta lääke taukoa ja!!! Uskomaton fiilis, niin onnellinen olo ❤ Täällä vielä kaukana pois kotoa (tainno uudessa kotimaassa pitäis kai sanoa) niin maailman paras uutinen!

Muokattu viimeksi:
Takaisin