Mahti homma niemja! Nyt vain toivotaan että kaikki sujuu ongelmitta
Lottie, meillä ollut yritystä aina joka toinen päivä kp 12-18. Itselläni kierto n 30 päivää. Jos olen tikuttamisen ovista niin sitten vielä extra peuhaus ovis päivänä.
Niemja, meillä on rakenneultra ensi tiistaina. Miehelle tuntuu olevan hyvin selvää, että koitetaan kurkkia sukupuoli. Kuulostaa, että ultraajissa on eroja, toiset mielellään kaivelee tällaiset "epäolennaisuudet" esille ja toiset lähtee moiseen vastentahtoisesti. Toki tärkeintä on tarkistaa kehitystä ja elimiä ensisijassa. Itse arvelen, että tämä on tyttö. Jos tulee poikalupaus, menen luultavasti lukkoon :)
Terveisiä maalta, kesäloma alkaa olemaan kohtapuoliin loppu. Vielä muutama ihana päivä :).
Niemja, sä sait mut täällä itkemään. Niin ihania uutisia .
Sain tänään dpo 11 samanlaisen haamulaisen kun tillikkä samoilla päivillä. Saas nähdä kuinka täällä käy. Kiinnittymisvuotoa tuli dpo 9, ja olin jo ihan varma että menkat ne vaan alkaa viikon etuajassa. Olin jo hätähousuna testannut samana aamuna tyhjää täynnä olevan testin. Mikä siinä on, että ei pysty pitämään itseään testeistä erossa ennen kun oikeesti menkat olis myöhässä, vaikka kuinka pyhästi lupaa itselleen (ja miekkoselle) .
Sain tänään taas Sofilla samanlaisen haamun, mut en usko sen tarkoittavan mitään. Ilmeisesti Sofi-testeillä muutkin saaneet haaleita haamuja ilman raskautta. Apteekin testillä tosiaan ihan puhdas nega. Selvisi myös syy tähän jäätävään väsymykseen: väsyttämättömänä allergialääkkeenä mainostettu Telfast sitä aiheuttaa eikä mikään bebe :D eilen olin ihan virkeä, kun en ottanut lääkettä ja tänään rekan alle jäänyt olo, ku erehdyin aamulla ottamaan.
Maanantaina olisi myös työhaastattelu, joten melkeinpä toivon, että negana pysytäänkin :)
Katjusha joo ultraajis on paljo eroja kyllä. Toisaalta se on kiva tietää ja toisaalta kiva olis jättää yllätykseksi. Tärkeintä on että kaikki on hyvin ♡
Nonii repo, nyt se viiva saa vaan vahvistua sielä ♡
Katjusha, tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset! Kuvien kera toki.
Täällä kp5/24-29. Odotellaan menkkojen loppumista. Tällä hetkellä semmoinen olo että en jaksa "yrittää" tässä kierrossa. Ehkä peittoja tulee heiluteltua nyt fiilisten mukaan eikä oviksen. Mutta ens viikolla varmaan fiilis muuttunut, niinkuin aina. Osaispa sitä rentoutua asian suhteen niiku sillo ku esikoista yritti. Huoh, no jospa tämä tästä.
Onnea Niemjalle! Piinaviikkojen piinaviikot takana sulla!
Mulla tosi niukka vuoto; kp1-2 vuotoa, selvisin päivät ilman siteitä ja yöllä käytin reissussa tamponia (normaalisti kk-kuppi) ja sen jälkeen ei ole tullut mitään. kp 3 ei vuotanut mitään ja odottelen nyt että milloin loput tulee. Mietin jo, että voiko olla limikset niin ohkaset ettei siksi ota kiinni. Voihan toki olla, että koska laihdutin viime kierron niin siksikään ei kroppa suostunut raskautumaan :arghh: Nyt en enää aktiivisesti laihduta ja lomakin alkoi. Josko jotain auttausi. Ärsyttää vaan kun viime kierron ihmeelliset oireet herätti toivon ja nyt taas olen kuin tulisilla hiilillä , pitäisi vaan ottaa rennosti
Googlettelin jo Geleestä. Joku mainitsi jonkun uudenkin kikan (valmiste) aikaisemmin, mutta en muista yhtään mikä se oli. Maca se ei ollut, vaan joku vitamiinivalmiste. Muistaako kukaan?
Täällä oli plussanneita, isot tarrasukat mukaan <3
Kaikille haluaisin erikseen kirjoitella jotain,mutta puhelimella hankalaa muista mitä ja kenelle... Joten jokaiselle puhaltelen vauvapölyä!!! :) jos saan nuo tietokoneen muutaman näppäimen pian kuntoon niin panostan
Omaa napaa...kp 11/24-27 ovisplussa aamupäivästä,ja nyt ketuttaa niin kovasti... Mies on työreissulla ja tulee kotiin vasta huomen illalla... edellinen pupuilu tästä johtuen oli tiistaina. Taitaa kierto nyt mennä harakoille
Marsa80, pidetään peukkuja, että teillä pätee tuo 24-36 tunnin sääntö, ettei munis tupsahda aikaisemmin plussasta. Munasolun elinikä on onneksi 12-24 tuntia, että toivotaan romanttisia hetkiä kuitenkin ja kiivastahtisia uimareita.
Kiitos Katjusha :) sitä minäkin toivon ru- uutisia odottelen sulta innolla,oon niin iloinen sun puolesta ja on mahtavaa kuinka jaksat täällä käydä kaikkia stemppaamassa :)
Sieltähän se kp1 koitti. Eli mitä tästä opimme: Sofi-testien haamut eivät tarkoita mitään. Plussatuulia teille muille! Täällä mennään hetki nyt elämän muita käänteitä ihmetellessä ja palaillaan vauvahommeleihin myöhemmin :)
Neita en tiedä oliko kyse tuosta mun vitamiini valmisteesta mut jonnekin siitä kirjottelin. Eli mulla ja kaverilla hyvät kokemukset Femibion vitamiini valmisteesta jota suositellaan paketin mukaan aloittaa heti raskauden suunnitteluvaiheessa.
Ite söin sitä ennen kun esikoinen tärppäs ja nyt taas kohta kuukauden syönyt. Tänään kp 10, miehellä alkoi loma. Laittaa meille juuri herkkuruokaa tuolla keittiössä ja jospa sit alkais tallettelut
Meillä, tai siis mulla, kröhöm, ollu kans jo pari kuukautta käytössä tuo Femibion1 :) Lisäksi menee kalaöljy aina kun muistan (Ecolomegaa Lifestä) ja magnesiumit (sitraatti) iltasin unta ja vatsan toimintaa parantamaan
Hei jee, lisää plussia tullut ketjuun! Onnittelut!!
Pahoittelut niille, joilla ei tässä kierrossa natsannut!
Täti on ajettu tiehensä ja uuteen nousuun sitten vaan! Ens viikon loppupuolelle odottelen ovista, tyhmästi menee miehen kanssa työvuorot ristiin, mut ehkä se kolmeminuuttinen saadaan johonkin väliin sopimaan!
Onnittelut plussista ja tsemppiä ihan kaikille kiitos myös onnitteluista!!
Mulla ei oikein uskoa tahdo löytyä tähän kiertoon, on peiton heiluttelu jääny aika vähälle. Mies alotti uudessa työssä niin ollut tosi väsynyt ja eipä sitä toista voi pakottaakaan.. tehny pitkää päivää ja sen lisäksi käyny salilla ni yhteinen aika ollu aika kortilla. Kp19/28-32
Kiitos Angii, kuulostaa siltä mitä muistelin. Ajattelin aloittaa omega 7 kuurin, sen verran niukat oli menkat ja kun tarkemmin mietin dieetin aikana ehkä laiminlöin vähän lisärasvojen ottamisen joten voisi tehdä hyvää. Muutenkin nyt pakko rentoutua ja ottaa tämä kk tjot meiningillä sillä miehen kanssa juteltiin että menee jo vähän yliyrittämisen puolelle.