Raskaaksi 2016

Mietin, että vaikuttikohan itselläni tuo myöhäinen kiinnittyminen. Yhden kerran ollut siis raskaana ja silloin tuli ihan normaalisti kuukautiset ja vasta viikko niistä tajusin oireiden perusteella tehdä testin, joka oli positiivinen. Ei mitään hajua mikä dpo mahtoi olla silloin kyseessä. Mutta todella harhaanjohtavaa, kun menkat tulee ja samalla testi näyttää negatiivista. Eipä siinä voi mitenkään tietää olevansa raskaana :confused: näinkin voi siis käydä...

Täällä ihan pienenpienenpieni toivon rippunen heräsi, toisaalta mulla ei ole enää ollut sitä pahoinvointia ja ihan normaali olo muutenkin. Paitsi että edelleen on vaan tunne siitä että kaikki ei ole normaalisti :nailbiting: Menkat kestäneet yleensä viis päivää ja nyt vaikuttaa siltä että kesto jää kolmeen päivään, voi siis olla että viikonloppuna teen yhden r-testin mielenrauhani vuoksi, jottei tarvitse enää haihatella :shy:

Plussanneille onnea ja niemjalle voimia päivään! :Heartred

Vooihan helvetinvittuperkele. Se oli vasta lääkäri mistä sain lähetteen eteenpäin. Tokiki sain kiireellisenä sen että toivottavasti tulis pian aika mutta epätietoisuus jatkuu.. Lääkäriki sanoi että verikokeiden tuloksista ei voi sanoa juuta eikä jaata että ultralla varmistus.

Voihan kökkö niemja, onko mitää hajua millo se ultra nyt sit on?! Miten ne voikin kiusata tuolleen. Miksi tuommoisessa ei pääsis vaan heti ultraan. :( voimia odotteluun.

Nyt kävi näin; sairaalalta soitettii kello 14 että jos heti tuut nii gyne kerkiää vielä ottaa vastaan ennenku jää kesälomalle. No, pakkasin pojan autoon ja lähdin ja pääsin suoraa lääkärille. Se sanoi että arvot näyttää hyviltä, justii sellasilta ku pitää. Sanoin silti että oon skeptinen. Menin pöydälle ja kaikki oli sisätutkimukses ok ja kohtu vastas käsipelillä rv7. Sitte se ultras, ja melko heti otti ja onnitteli että raskaana ollaan ♡ sielä se pieni köllötteli ja sydän sykki vimmasti ja koko vastas rv7+1 ♡ lääkäri vaan totes että paras mahdollinen kesälomanalotus! Nyt on todella helpottunu ja onnellinen olo ♡

Niemja, ihania uutisia. <3 voi että mie oon niiiiin onnellinen siun ihanista uutisista. Ihana kuulla välillä näitä parempia juonen käänteitä. :)

Mulla on nyt menossa 43/38 ja testi näytti negaa tänään aamulla. Sunnuntaina menkat viikon myöhässä. En vain voi ymmärtää kun menkat ollut koko vuoden todella säännölliset ja nyt muka yhtäkkiä ei tuu...haluaisin kyllä plussan testistä. :(

Takaisin