Raskaaksi 2016

Luin jostain amerikkalaisesta sivusta että aluksi n. 48-72h välein ja yli 6000 arvon jopa 96h välein pitäis tuplaantua. Toisaalta nuo on tosi henkilökohtasia ja toisilla nousee hitaammin ja toisilla nopeammin ja pitäis ilmesesti ottaa vieläki usiampi että saa käyrää siitä noususta ku se saattaa vaihdella viikoittain se nousu. Että eihän täs tosiaan oo täysin toivo menetetty mutta aika pieni prosentti on että sieltä elämää löytyis..

Pahoittelut Niemja, ei varmaan tosiaan kauhean korkealla enää odotukset :( Kunpa tilanne vain nyt jo tulisi selvyyteen, ettei tarvitsisi sun enää pohtia ja miettiä. Voimia!

Kiitoksia myötätunnosta :( torstaina ultra eli kolme päivää odotettavaa ja oksennettavaa. Pahoinvointi nimittäin vaan pahenee koko ajan.

Toisaalta pahoinvoinnin lisääntyminen voi olla hyväkin merkki... Mä pidän sulle niemja varpaita ja sormia ristissä, että siellä olisi kaikki ihan kohdallaan ja lähtis arvot nousemaan!!! Minulla kkm jälkeen ihan kaikki raskausoireet loppui kuin seinään...

Kiitos oes! Mullaki kkm raskaudes ei ollu oireita missää vaihees.

Niemja mulla loppu kans raskausoireita ku seinään niissä jotka meni kesken. Samoilla viikoilla loppu kaikki ku oli alkio/sikiö menehtynyt.

Kävin vähän täydennystä hakemassa, en oo saanu aikaiseksi vielä raskauskeijusta tms tilata mutta apteekki/ isot marketit nyt auttaa tässä tilanteessa. :)
ImageUploadedByVau Foorumi1467057166.822582.jpg

Huh niemjalla hieman jännät paikat, tsemppiä tuhannesti!! Oikein viimosen päälle piinapäivät:nailbiting:.

Täällä nautitaan vatsakrampeista ja kipeytyvistä rinnoista. Ihan kohta dpo 7 :cool:.

Alinahilla hyvät setit ostettuina. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että testit loppuu kesken :D

Tänään oon kp1, joten se tarkoittaa, että pelissä ollaan mukana. Menkat tulivat todella nopeasti kierukan poiston jälleen, vaikka pelkäsin siinä menevän viikkokausia. Nyt täytyy vain toivoa, että päästään takaisin siihen normaaliin ja säännölliseen kiertoon. Kaksi kertaa olen raskaana kuitenkin ollut, joista yksi synnytys ja kaksi elävää lasta kuitenkin onnistunut, joten luotto on, että se vielä uudestaan onnistuu. Tämän vuoden aikana olisi ihan kiva..

Olen ihan pihalla tästä ketjusta, mutta nyt täytyy yrittää vähän aktivoitua lukemaan ja kommentoimaan enemmän. Kun ei ole ollut mitään kerrottavaa itsellä, on ollut osallistuminenkin kovin huonoa. :( Pahoittelut siitä!

Tsemppiä kaikille kuluvaan kiertoon!

Ompas kivasti tullut taas plussia! Pahoittelut negoista ja niemjalle tsempit!

Täällä pahoinvoinnit pääosin väistyny mut kasvukivut ja repäsykivut tullut tilalle. Kaikki on kuitenkin hyvin minulla ja tyttölupauksella :) Mahaki jopa alkanut vähän näkymään :)

Kovasti oon koukussa tähän keskusteluun! Seurailen sivusta ja pidän peukkuja jokaiselle plussauksen toivossa!! :)

Tonttu ja rinsessa rv 20+5

Tänään Kp1. Olo on niin väsynyt tähän yrittämiseen ja vallitseva olotila toivottomuus... Pettymys, ettei minusta tule äitiä. Ei nyt, eikä kenties koskaan tuntuu todella pahalta. Mikä virka minulla on...

Voi oman elämän sankaritar!:( pahoittelut! Varmasti tuntuu vaikealta.mut toivotaan et pian tärppää! Kannattaa varmaan välillä olla ns.kokonaan yrittämättä niin jos tärppäis..
Niinhän se meilläkin tärppäs ihan ilman ns.yrittämistä...

Täälläkin uusi kierto... Mutta koska en uskonut muuhunkaan tulokseen, en ole kovin pahoilla mielin, vaikka kyllähän se sylettää, että tärppi antaa odotuttaa itseään.

Plussanneille paljon onnea matkaan ja tädin kohdannelle pahoittelut!

Tsemppiä tytöt ketjuun, pahoittelut uuteen kiertoon ajautumisesta. Toki uusi kierto on aina uusi mahdollisuus!
Kyllähän se naista syö, kun ei plussaa kuulu. Olisin itse tullut hulluksi 10 vuoden aikana ellen olis voinut purkaa pettymyksiä esim liikuntaan ja keksimällä monenlaista ohjelmaa. Toisinaan "luovuttaminen" auttaa, toisinaan vain sinnikäs tekeminen auttaa (niinkuin meillä). Yritysajoista ihan normaaliksi lasketaan vuoteen asti, ja sen jälkeen lääkärin puheille.
Repolla on siellä hyvä setti menossa. Katsotaan, mihin se johtaa.
Baby dust to all!!

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Epätoivon tunne on tuttua täälläkin, eräänkin kerran miettinyt luovuttamista kokonaan kun kuukausi toisensa perään ei mitään tapahdu.
Sitä kun vaan toivoo niin kovasti.
Minä ylläri plussasin viimeviikolla, en odottanut plussaa tästä kierrosta kun kierron alusta katkasin sormesta pään pois ja lääkekuurit ja kovat kipulääkkeet käytössä hetken niin aattelin et ne sotkee koko homman. Nyt toivotaan vaan että tämä pysyisi kyydissä loppuun asti, kovasti keskenmeno vaan päällimmäisenä mielessä ettei tämäkään voi päättyä hyvin. Pitkä aika ultraankin.

5+0 :happy:

Pahoittelut oes, tiedän niin tuon tunteen. Se täyttää kaikki ajatukset ja mielen. :( toivottavasti teidänkin aika vielä tulee ja mieluiten pian ♡

Tuulialle myös pahoittelut!

Elaffylle onnittelut? kierron alkamisesta ja nyt vaan ovista metsästämään!

Repolla tosiaan hyvät oireet, voi kumpa olis plussa pian!

Onnittelut syvissävesissä, toivottavasti pysyy pieni matkassa!

Mä tuun hulluksi ku en osaa olla ajattelematta asiaa ja eilen luin amerikan sivuja ja sain ensi valettua toivoa että ehkä kaikki onki hyvin mutta sitte toisella sivulla tuntu kaikki toivo menevän. Onneks appivanhemmat tulee tänään ja on loppuviikon nii ei kerkiä täälä olla ja niin paljoa ajatella asiaa. Se vaan vituttaa jos pitää niille tilanteesta sanoa mutta eipä tätä oloa peitellä.. Koitan ny henkisesti varautua siihen tuulimunaan oireista huolimatta nii ei olis nii kova isku torstaina se sitte jos se siksi varmistuu.

Tsemppiä kaikille ja kiitokset tsempeistä!

Eksyinpä tänne taas takaisin kurkkailemaan kuulumisia. Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut pettyneille!

Meillähän tilanne oli siis se, että tämän kierron alussa "päätettiin", että nyt sitä lasta voisi alkaa yrittää. Viikon verran mentiinkin ilman ehkäisyä, kunnes aloin empiä niin paljon, että laitettiin kuitenkin hommat vielä jäihin. En kuitenkaan voi olla ajattelematta tässä kierron viime metreillä, että mitä jos se kuitenkin jostain ihmeen syystä tärppäsi niistä alkukierron touhuista... Todellisuudessa ei varmaankaan ole mitään "pelkoa" raskaudesta, koska seksin ja ovulaation välissä oli kuitenkin 7 päivää aikaa eikä kukaan ihan pyhästä hengestä kuitenkaan raskaudu. Mutta ainahan sitä voi vähän vainoharhailla!

Nyt kp 26/29. Itkettää kaikki ja tisseihin sattuu. Perus PMS :D

Takaisin