Raskaaksi 2016

Niemja, pidetään peukkuja sille sun verikokeelle! Sun mittaustulos oli kyllä hulppea, toivotaan että suunta on oikea!!!

Kiitoksia, toivotaan parasta! Varmaan taas 5 mais tulee tulokset, pitkä päivä oottaa..

Katjusha, toivottavasti. Ja siis onhan tässä paljon muutakin miksi ero käynyt mielessä, enemmän tai vähemmän. Eli en mä pelkästään sen takia, ettei haluiskaan heti lapsia. Mun täytyy myös pohtia traumaattisen synnytyksen jälkeen, et uskallanko mä edes itse kokeilla enää.

Niemja, kaksi ja puol vuotta nyt oltu yhdessä, pisin suhde mulle koskaan ja erittäin vakaalla pohjalla oli kaikki aiemmin. Nyt ruvennu asiat hajoilemaan, miehellä ei motivaatiota yrityksen pyörittämiseen ja kotosallakin on aktiivisuus vähän hakusessa. Stressaa jatkuvasti ja tuo sen kotiin. Ja mä stressaan sit sen asioita. Eli todella huonolla mallilla, kun pitäis osata työasiat jättää työpaikalle, mut yrittäjä harvemmin sitä osaa.
Mä pidän sulle peukkuja huomiselle ja toivotaan että pikkuinen olisi tarrannut kovasti kiinni ❤

Lauruskaah voi kurja :( tiedän mitä tuo on ku mies tuo työstressin kotiin, se kiristi meilläki todella paljo välejä mutta onneks mies sai siirron ja stressi lakkas. Mutta yrittäjänä on vaikeaa ku ei muut tee niitä töitä :/ Ootko koittanu varovasti ehdottaa terapiaa tai jotain että pääsis puhumaan? Miehes kuulostaa vähä masentuneelta ja tarttis apua. :/ toivottavasti ny asiat ratkoutuis jotenki! Ja kiitos tsempeistä!

lauruskaah, ikävän kuulonen tilanne :sorry:

niemjalle tsemppiä päivään! :Heartred

ON: Näyttää pahasti siltä että täällä ollaan kp 1, kierron pituudeksi siis jälleen 27 päivää. Yk 4 alkakoon. Onneksi itkin itkuni tämän kierron menettämisestä jo eilen, niin ei tarvi itkeä enään tänään niin hirveästi :banghead:

Voi ei villisilmä, tsemppiä uuteen kiertoon. :)

Nyt ois kesäloma ohi ja tänään paluu töihin iltavuoroon.

Niemja, en oo uskaltanut ehdottaa terapiaa, eikä se varmaan edes menis sinne vaikka pyytäisin. Sillä on niin kauheet ennakkoluulot. :/

Liviamuru, ootko tehny testiä? :)

Lauruskaah kuulostaa niin tutulta.. Mä menin ja ehdotin nii saatiin siitäki sitte riita aikaaseks :s miehet! Sen pitäis vaan itte tajuta se käytös.

Niin ja liviamurun testiä ootelles ;)

lauruskaah noi ennakkoluulot on kyllä pahoja, varsinkin miehillä. Miten ne sais ymmärtämään että siitä olisi vaan hyötyä.

17 904 oli tän päivän tulos, noussu 4000 arvo. Mummielestä ihan liian vähä. :( että en usko että ultrasta tulee hyviä uutisia.

Niemja, voi hitsipilli... Montako päivää sun siitä 13000:sta on kulunut?
Mun kohalla tuommoinen suhteellisen pieni nousu tarkoitti km:ää ikävä kyllä.

Niemja: Olin just kysymässä samaa kun katjusha. Joillainhan se nousee vaan hitaammin, mutta eihän tuo kovin lupaavalta nyt näytä. Koita pitää mieli kuitenkin ultraan asti avoimena <3

Takaisin