Raskaaksi 2016

Millon ois järkevintä testata? Ovis oli mulla joskus 21.-22.4 :dead:
Niin ja ovis oli kp22-23 että minkähänlaiset mahikset on ees hedelmöittymiselle :sorry:

Viima, ikuisuuskysymyksiä... Itse pyrkisin odottamaan 12-14 päivää jälkeen oviksen ennen testaamista.
Parasta onnea, että tärppi kävisi!!

Oottaisin 7 päivää, sillon ois oviksesta 14 vrk, tokihan voit jo sunnuntaina testata, mut ei välttämättä mitään näy vielä:)

Mie plussasin meijän 3:sta kp 40 vai 42, eli oli myöhänen ovis ja hyvin hedelmöittyi, joten toivoa on :)

Oliko se niin, että päivä milloin ovulaatiotesti näyttää plussaa, oli dpo-1? Eli mulla olis nyt dpo 7?

Kp 24/24-27 kkm jälkeen. Jännittävää... Toisaalta toivoo jo niitä kk mutta silti takaraivossa pyörii mitä jos...? Pitäis varmaan testata nega niin turhat toivomiset jäis pois...

Marsa80

Oksutauti kaatoi tän eukon ja nyt vielä kaupan päälle jotain merkkejä tädin tulostakin vaikka vasta kp21...no tulee varmaan sit jo ennen kp24, mikä on tähän astisista ollut lyhyin kierto. No eipä näille voi mitään...

Hauskaa vappua kaikille ☺

Täällä on kyllä nyt varma ovis ja mieheltä tuli tiukka ei seksille tänään :( on kuulemma ollut liikaa viime päivinä.. :D no toivotaan että viime päivien tallettelut ovat yhä käytettävissä ettei mee hukkaan tää kierto :(

Nyt tarviin kyllä apua näiden lämpöjen kanssa! Oon mittaillut nyt suunnilleen samoihin aikoihin lämpöjä, ihan hyvin vuoksi mutta myös siksi, että viime raskaudessa mulla oli lämmöt 36.8-36.9. Tänään aikaisemmin mulla oli 36.9 ja siitä myöhemmin 37.0. Siinä sitten sahannut 36.5-36.8 välillä, mutta nyt yhtäkkiä lämmöt on 36.0! Mitähän tää vois olla? Nyt dpo 7
Muoks. Nyt illalla tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa vähäisen. Alavatsalla tuntuu välillä kramppeja ja "kuplintaa" sekä vähän väliä polttelee.

Muokattu viimeksi:
Nuo lämmönheittelyt päivän mittaan on ihan normaaleja. Kaikki mahollinen tekeminen vaikuttaa ja ympäröivä lämpötila. Olitko esim. syöny ennen tuota 36.0 lämpöä? Kierron vaihtelua jos haluaa lämmöllä seurailla ni se pitäs olla aamulla ihan ennen ylösnousua otettu se lämpö et minimoidaan rasituksen aiheuttamat muutokset.

Kaku on oikeassa. Tosin tuo voi olla implantation dip lämpötilassa ja kiinnittymisvuotoakin Viima.. Voi kumpa!!

Epätietoisuutta ja ärsytystä... Kp 25/24-27... Ei alkanut kk lyhyimmän kierron mukaan... Kauankohan menee et kierto alkaa... Eilen vielä kuulin,että yksi nuori tyttö on raskaana rv29 jo,ei tiedä lapsen isää edes ja vielä maaliskuussa somessa oli ryyppäyskuvia seinät täynnä! Veti mielen hieman alas... :( eihän se minulta ole pois, mutta tuli pieni epäreiluuden tunne kun en omaa pientä saanut syliin asti :(

Marsa80

Marsa, tiedän tunteesi täysin. Eilen sain kuulla että lapsuudenajan tuttu on raskaana, ja voi hyvää päivää! Se ihminen on niin mätä kuin vaan voi olla. Nyt oon kuullut 4 tutulta että ovat raskaana, ja kaikki loppusuoralla. Epäreilun- ja katkeruudentunne on kova. Tuntuu että heidän tarvitsee vaan levittää haarat ja pam! Paksuna. Mutta älä huoli, sinäkin saat oman pienen syliin♡

Meillä on nyt yk13 menossa ja pahalta tuntuu.
Noh, jos se ois nyt kuitenkin raskaus mikä aiheuttaa lämmöt ja vuodot. Sitä vaaleanpunaista vuotoa ei ole enään sen yhden vessareissun jälkeen tullut. Vasemmalla puolella tuntuu välillä kevyttä pistämistä ja polttelua. Jännän äärellä! En uskalla vaan innostua koska eihän tää raskaus voi olla, ei mun tuurilla. Ja jos on niin keskenhän tämä menee.

Näinpä juuri Viima :) olen niin mahdottoman onnellinen näistä 4 lapsesta, mutta viides tekisi perheestä täydellisen. Kaksi keskenmenoa toinen rv12,sen jälkeen onnistui viimeisin raskaus '13 yk 8, nyt kkm rv 10+3 ja toivon niin paljon,että ihan 8 kiertoa ei tarvitsisi plussaa odottaa. Ja kun tämä tulisi olemaan viimeinen lapsukainen :) tänään on vähän huono päivä,kaikki pistää mielen matalaksi,varsinkin kun tuntuu siltä,että näitä vahinkoraskauksia kuulee joka puolelta...
Toivon että sulle pärähtäisi pian oikoin mojova punainen viiva testiin <3
Minä jään odottamaan kuinkas tämä kierto lähtee käyntiin,toivottavasti täti punainen jäis pois,talleteltu on heti jälkivuodosta eteenpäin :)
Marsa80

Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista ja uusista kierroista!

Toivottavasti pian tänne iskis oikein plussahyökyaalto!! Mielelläni ottaisin itsekin siitä kiinni tähän kiertoon :wink

Viima, toivon niin, että noi ois kiinnitymisoireita sinulla!!

Marsa, toivottavasti sinäkin saisit pian pysyvän plussan ja vielä viidennen pienen täydentämään perhettänne :happy:

Täällä kp 9/27-34??, yk 10. Ovistikkuilu taas alettu tähän kiertoon. En oikein tiedä mihin suuntaan toivon oviksen sattuvan, kun mies on ollut sairaana jonkin aikaa ja ensi viikolla tulee olemaan reissussa useamman päivän, just ennustetun oviksen aikaan. Itseä toki lohduttais edes löytää se ovis.. Onneksi ensi kuussa tuleva muutto vie nyt ajatuksia paljon myös muualle yrittämisestä!

Mulla ei onneks lähiaikoina oo ollu "ikäviä" raskausuutisia tuttavapiirissä. Muutama ilouutinen vain. Just sen verran että nostattaa itellä kuumetta ja oloa että mäki haluan vauvan... Sitte olis perhe täydellinen jos tuo rakas taapero ähräpylly pikkusisaruksen saisi. Tää yk2 meni ihan harakoille ku en bongannu ovista vaan se oli menny aiemmin ku oletinkaan.. Aloitettava ovistestit seuraavalla kierrolla jo joskus kp8-9 ni josko se löytyis. Nyt on kp20/27 eli tämmöstä joutoaikaa kierrossa tällä hetkellä. Kyllä me kp15&kp16 pupuiltiin, mutta en usko että tarvii olla raskautta testaamassa. On tää tämmöstä odottelua ja spekulointia. Tänään oltu 9 vuotta naimisissa ja saman 9 vuotta oltu ilman ehkäisyä. Tuloksena yksi lapsi, että kyllähän se luonnollisesti mietityttää miten kauan tällä kertaa menee. Ikääki alkaa olla, täytän tänä vuonna 35. No nyt on ovistestejä, greippimehua ja foolihappoa käytössä ahkerasti niin jospa se siitä.

Eiköhän laiteta plussa-aalto käyntiin!
Me miehen kanssa yritetään esikoista ja on kyllä kestänyt paaaljon kauemmin mitä ajattelin...herää kysymys onko minussa jotain vikaa kun tiedettävästi vain yksi raskaus takana, joka sitten meni kesken 4+5. Vuoto taisi alkaa 4+3.

Plussa-aalto kuulostaa täydelliseltä,siihen onnea ihan jokaiselle! :)
Tyhmänä tein r-testin,joku pienenpieni viivanpaikka/haamu näkyy kun oikeen kääntelee ja vääntelee tietyssä valossa. Eli siis tosi vaikeesti nähtävissä. Höh.

Itse olen nyt törmännyt moneen nuoreen, jotka vain ryyppää ja rellestää ja tupakoivat ja sit huomaa että hups sitä ollaankiin raskaana, mutta tupakasta ei voi luopua odotusaikana kun se on niin vaikeaa... Ja kyllä ottaa pattiin, että kun itse on absolutisti ja vakaa ja rakastava perhe täällä odottaa, niin ei sit voi pärähtää heti raskaaks vaan saa oikeesti tehä töitä että onnistuu... Niiiiin epäreilua..
Itsehän poltin ennen esikoista, mutta en juonut silloinkaan. Söin pillereitä ja en voinut uskoa kun menkat ei tullukkaan ja teinkin plussa testin, tupakointi loppui kun seinään, mutta kadun tänäkin päivänä että kerkesin tietämättäni polttaa kun sisällä kasvoi pieni, vaikka sainkin raskaudesta tietää rv4+5, ja lopetin heti niin se silti tuntuu pahalta.
No nyt on paremmat eväät toisen yrityksessä, kun ei tupakka eikä alkoholi kuulu elämäämme.. :)

Takaisin