Raskaaksi 2016

Pahoitteluja :( ja onnitteluja :)

Omaa napaa. Kp 23, vanha kierto 24-27, kolme viikkoa kkm:stä. Jännittäviä aikoja elellään, kuukautisia odotellaan tai jos vaikka ne ei alkaiskaan? ;) ovisplussia sain kaksi viikkoa sitten :) jännää jännää. Lääkäri sanoi ettei tarvitse odotella ensimmäisiä kk ollenkaan,eikä me niin tehtykkään. :)

Marsa80

Tällä hetkellä foolihapon määrä vuorokaudessa on 1200. Voisinko siis syödä enemmän vielä tosta? Tänään aloitin myös vehnänalkioöljyn. Paljonkos sitä päivässä otetaan? On nestemäisenä.
Pahoittelut negoille :/

Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista ja menkoista!

Plussapuhuri vois kyllä tulla nyt tänne oikein kunnolla! Muutama päivä oviksesta ja taas jo mielikuvitusoireet ilmassa...En haluais testata tällä kertaa, mutta mietin että lieventäisikö pettymystä kuitenkin, jos testaan ennen äitienpäivää..etten vahingossakaan kuvittelis liikoja just sinä päivänä vaan voisin jäädä vaikka neljän seinän sisälle ja pysytellä somesta onnitteluineen poissa koko päivän...blääh,sori negatiivisuus!Kyl se tästä..

Foolihappoa voi ottaa sen 5mg ja sitä saa reseptillä. Toksinen annos oli tosi iso ja muutenkin ylimääräinen tulee pois kun on vesiliukoinen. En kuitenkaan aio isoa annosta syödä kolmea kiertoa enempää, katsotaan joko tässä toisessa tärppäisi niin voisi siirtyä normaaliannokseen.

Kirppu :aloitin tähän kiertoon vehnänalkioöljyn. Kerron sitten auttoiko :wink

Vatsanseudun oireettomuuden takia epäilen mutta tällä viikolla on ollut lähes joka päivä pientä epämääräistä etovaa oloa mutta koska ekassa en muista tässä vaiheessa olleen niin en usko oireeksi.

Dpo 8 kp 25

Kp20/24-28...tosi väsynyt ja tarmoton olo (mut sit kun lähtee esim jumppaan, niin kyllä piristyy). Tänään iski päivällisen ja kahvin jälkeen etova olo ja oonkin nyt maannut jo jonkin aikaa sängyssä kun kiertää oikein kunnolla. En usko raskaudeksi koska mahaakin hiukan kivistää. Eli juuri sopivasti vapuksi tulossa joku vatsapöpö varmaan.

Kunnei vaa vatsapöpöö ois...
Mä oon sunnuntaista saakka hoitanu oksentavii lapsii ja nyt tuntuu että omasta yöstä tulee hyvin mielenkiintonen.. :/

Onnea plussista ja pahoittelut negan saaneille.

On. Täällä on oireita ihan kivasti. Koko ajan tajuttoman kylmä ja huono-olo. Dpo:sta ei tietoa.

Paljon onnea teille plussan saaneille! :angel7

Mä sorruin kamalan kivun alla ottamaan burana600... Ei helvata vaan pysty olemaan kun kahden hampaan leikkauksen jälkeen turvotus aivan julmettu ja kivut sellaiset ettei panadol panacod yhdistelmäkään auttanut. Nyt siis menossa dpo9 ja jotenkin on ollut vahva tunne tästä kierrosta. Nyt mä sit sen varmaan valuutan kankkulankaivoon. :depressed:

Mä oon ollu kuukauden päiväkodissa ja vielä oon välttyny vatsataudilta. Alkaa kyllä niin lasta kuin työntekijääkin kaatumaan tautiin siihen malliin että vähä pelottaa voiko siltä ikuisesti välttyä.. salaa kuitenkin toivon että jos sikseen niin johtuis jostain ihan muusta kuin vatsataudista :)

Tympeetä ootella päivien kulumista ja kun ei ota tosta miehestäkään selvää et yritetäänkö tässä kierrossa vai ei? Tärppipäivät olis siis vasta edessä päin onneks, kp 10/28-30

Tsemppiä ja plussapuhereita kaikille:)

Takaisin