Raskaaksi 2016

Lipstikka, peukkuja että pieni jaksaa kasvaa!!! Sykkeen näkeminen on kyllä loistojuttu, mutta ymmärrän huolesi.
RouvaKettunen, voi himputti!!
Me käytiin neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä (162). Onkohan siellä tyttö tulossa? Tänään rv. 11+0
NT-ultra 10.5.2016

Peukkuja pikkumyyxx:lle!

Sykkeen kuuleminen on kyllä aina ihan paras tunne, tulee luotto että sielä on kaveri matkassa. Mutta Lipstikka, toivotaan että pikkanen kasvaa sielä vaikka sit omilla käyrillä, mutta että kasvaa :)

Katjusha, nuo siun viikot vaan etenee vauhilla! Wau :)

Lipstikka, peukkuja että pieni jaksaa kasvaa!!! Sykkeen näkeminen on kyllä loistojuttu, mutta ymmärrän huolesi.
RouvaKettunen, voi himputti!!
Me käytiin neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä (162). Onkohan siellä tyttö tulossa? Tänään rv. 11+0
NT-ultra 10.5.2016
Mulla oli sydäänet tällä pojalla rv 14 160/170 ;D

89005c407c9d4fde857f04e2e0164f38

Ei tullut tammivauvaa tänne :( Tuhruakin jo ilmestyi.

Jotenkin tunsin sen olosta, tai siis siitä, ettei ollut minkäänlaista tunnetta missään eikä mihinkään suuntaan. Täytyy kyllä myöntää, että ihan oikeasti masentaa. Kaikki paukut oli taas ladattu tähän, ovis bongattu parin päivän ajan ihan selkeästi, olin kuin kävelevä spermapankki monta päivää ( :) ) vitamiinit ja terveellinen ruoka viimisen päälle. Eikä silti nappaa. Meillä molemmilla kuitenkin terveitä lapsia ennestään eli sen suhteen ei luulisi olevan ongelmaa. Ja meistä vanhemmatkin ovat vielä saaneet lapsia (36+43). Argghh..

No, tämän päivän hakkaan päätäni seinään, annan itselleni siihen luvan.

Dpo 11 kp 24/29 yk 4

Liitteet

• WP_20160428_003 (2).jpg
    WP_20160428_003 (2).jpg
    395 KB · Katsottu: 165
Sara80 pahoittelut :( <3 tiedän tunteen liiankin hyvin. Täällä pärähti yk6 käyntiin viikonloppuisen keskenmenon takia. Joskus ottaa niin päähän että ihan oikeasti kymmeniäkin vuosia vanhemmat saa ekalla tärpillä lapsen. Tälläki hetkellä eräät kaverit ovst viimesillään ja ikää heillä 38v ja 44v. Tää on niin epäreilua :(
Yritän selvitä kolmannesta keskenmenosta ja jaksaa tähdätä uuteen oviksen bongailuun. Tikut näyttää että olisi nyt. Mulla kaks kiertoa ollu jo heti 3 päivää menkkoje jälkeen ovis. En tiä johtuulo greippimehust. Sen jälkeen ovis muuttu menkkoje jälkeen ja sitä ennen oli kp 14

Kirppu, paljonko sulla menee foolihappoa tällä hetkellä? Itse nostin annoksen 900 mikrogrammaan keskenmenojen jälkeen. Ymmärrän turhautumisesi, keskenmenot syövät itseluottamuksen. Kaverisi ovat äärimmäisen onnekkaita. Monet eivät enää tuossa iässä ikävä kyllä enää onnistu, tai keskenmenoriski on niin suuri, että ei loppusuoralle päästä.

:HeartpinkIhania plussia onneksi olkoon kaikille tasapuolisesti :)

Täällä koettiin takapakkia kun vuoto alkoi täysin ajallaan :banghead: harmitti ja suututti vaikka osasinhan tuota nyt odottaakin kun kerran päästiin talletteleen.

Nyt menkat loppumaisillaan ja uusi kierto pyörähtää käyntiin. Nyt mennään vaan rauhassa kun mulle se stressi paukahtaa niin äkkiä päälle:smug:

Mukavaa Vapun odotusta kaikille :bunny

t. Enisa kp 4/27 yk2
Voiko joku päivitellä, kiitos paljon

Tiedättehän että foolihappoa voi syödä reippaasti yli suositusten. Olen ottanut nyt toista kiertoa 2mg (eli 5x 400 mikrogrammaa) päivittäin. Ystävä suositteli 5mg/päivä ja sai juuri kolmannen lapsensa tällä kikalla. Tai sitten hän vain raskautuu helposti...

Täälläkin foolihappoa mennee yli suositusten ja kävinpä ostamassa Gelee Royalea. Oli niin mielenkiintoinen luontaistuote että ihan muistakin syistä haluan kokeiluun tämän. Lähinnä alkoi kiinnostamaan voisiko siitä olla apua minulle kun sairastan ITP:tä. :)
Ja Life:ssa myyjä piti niin hyvän myyntipuheen tuotteelle ja antoi esitteenkin tästä. :)

Ja kävinpäs eilen ostamassa punaviiniäkin ja eilen sitten miehen kanssa lasilliset maisteltiin. Verenkierron hyväksi. :)

Onnea plussanneille ja peukkuja ja tsemppiä muille!

Janniliini kp 16 / 28-29, (dpo 1 kaiken jären mukaan)

Takaisin