Raskaaksi 2016

Hei vaan kaikille, liityn tähän ketjuun ☺ eli meillä on tyttö 2v 2kk, ja nyt yritämme saada toista lasta. Kierukka poistettiin tammikuussa ja tässä on nyt neljäs yrityskierto menossa. Ovulaatiotestin mukaan ovulaatio olisi ollut tuossa kaksi viikkoa sitten ja nyt ihan viimeisiä kituutuspäiviä viedään. Ensimmäinen lapsi tuli heti ekasta kierrosta, jospa tämäkin tärppäisi nopeasti. Minulla on todettu endometrioosi, mutta se ei ainakaan tuossa ensimmäisessä näkynyt

Meillä 2 ekaa lasta tulleet myös ekalla yrittämällä.. Ovat vm -07 ja -10... Mutta tätä kolmatta ollaa yritetty tammikuusta asti...

Mulla oviksesta laskettuna 3+6 tuli haamu ja 4+3 tuli kunnon viiva mitä se on dpo 13 ja dpo 16 menikö oikein...

Tervetuloa uusille!! Joukkoon mukaan jännäilemään ja turisemaan! Meillä esikoinen tuli yk 1 nyt yk 2 menossa.

Mä plussasin ekasta päivää ennen menkkojen oletettua alkua, silloin en varmaan edes tiennyt mitä dpo tarkoittaa :happy: tokassa haaaaaaaaleimmasta haalein haamu dpo 10.

Tervetuloa uudet! Peukut pystyy pikaplussille!

Kp 23, dpo 8-11. Kummalliset alavatsatuntemukset jatkuu, välillä menkkajomoja ja painon tunnetta. Muistan kyllä et joskus on ollut aiemminkin vastaavaa. Silti jänskättää vähän..

Tervetuloa uusille minunkin puolesta!

Täällä nyt kp 6, ja tässä kierrossa olen varautunut aloittamaan ovistikuttelun jo kp 8 eteenpäin ja jatkan kunnes toivottavasti tällä kertaa nappaan sen oviksen.

Pikaisia plussia kaikille!

Tervetuloa ja plussaonnea matkaan uusille tulokkaille! :)

ON: Nyt en tiedä mitä teen, kun tuli semmonen käsky päähän "tee testi" ja tein ja sain semmosen todella haaleanvaaleanpunaisen haamun, testin herkkyys 25mIU/ml ja rv mahdollisesti 4+2, nyt pitäs saada herkempi testi aamulle mut apteekki kii ja en oo varma kehtaako kaupasta käydä ostaa (onkohan siellä edes) kun varmaan tuttuja tulee vastaan ja PALJON! :o

Ooooh, pikkumyyxx!!! Jännää!!!

Hehee, ratkesin ja apteekista tarttu mukaan herkistää herkin testi... Valkkaria on lorottanut ihan huolella, joten sorrun kuitenkin jo huomenna testaamaan. Mukavampi odottaa sit tätiä jos nega (taas) irvailee mulle!

Ooooh, pikkumyyxx!!! Jännää!!!

Hehee, ratkesin ja apteekista tarttu mukaan herkistää herkin testi... Valkkaria on lorottanut ihan huolella, joten sorrun kuitenkin jo huomenna testaamaan. Mukavampi odottaa sit tätiä jos nega (taas) irvailee mulle!

On jännää, varsinkin kun en tiiä 100% varma kierron pituudesta kun ennen ensimmäistä kierto oli 32pv ja sen jälkeen ehkäsyn aikana 28pv, ehkäsyn lopetettua 50pv ja nyt Womanlogin mukaan ois 32pv, joten ei varmuutta oliko menkkojen alkamispäivä nyt viime su vai huomenna. Yritän malttaa mieleni että testaan sittenkin vasta pe aamuna jos ois vahvistunu. Oireita ei kauheesti oo ollu, vähän nippailua ja aamuisin huono-olo ja iltaisin tissit arat. Toivotaan parasta :)

Laitan nyt tänne kuitenkin kuvan, vaikka kuvassa ei näköjään näy sama kuin luonnossa...
ImageUploadedByVau Foorumi1461781832.825014.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1461781843.789833.jpg

Uusille tervetuloa joukkoon! Jääköön visiittinne lyhyeksi pikaisen plussan myötä :)

Ja jotain olen näkevinäni tuossa pikkumyyxxin testissä. Jään odottamaan aamun tuloksia - voi olla siten selkeämpi. Jännää!

Laitetaankos nyt naiset plussapuhuri puhaltamaan? Ei mitään paineita, mutta mieli positiivisena ja hermot kurissa, eiks jee?

Tuulia kp 7/ 28-30.

Pikkumyyxx, näen kyllä hennon haamun! :) nyt uutta testiä oikein tiukasta pisusta :D

Muillakin lupaavia tilanteita, tsempit! :)

Mulla oli tällä viikolla ar-ultra jossa sydän sykki mutta alkio ei ihan vastannut viikkoja vaan hilas koossa n. 5 päivää jäljessä, eli saapas nähdä miten tässå käy.. :( kontrolliultra ensi viikolla.

Takaisin