Raskaaksi 2016

Natskulille parempaa tuuria tähän kiertoon, sinänsä hyvä että selkeästi alkoi taas uusi kierto niin pääsee odottelemaan ovista :)

Mashnulle myös onnea uuteen kiertoon!!

Miten Katjusha on voinut? Onko väsymystä ja pahoinvointia kummempaa?

Täällä kp 8 ja malttamattona vielä toistaiseksi olen säästellyt ovistikkuja, kun turhaahan se vielä tässä vaiheessa olisi. Mutta aina sitä vaan on niiiiiiin malttamaton :happy7

Tekikö MrsBee tänään uutta testiä?

Minttukarkille varovainen onnentoivotus, vaikka selkee plussa toi on mun silmään!

Jee, uusia kuumeilijoita on liittynyt alati plussaavaan seurueeseemne! Moi kaikki!

Kp 8 tai jotain siihen suuntaan. Yritän olla laskematta päiviä ja tilaisuuksien mukaan hoitaa talletuspuolta.. Väkisinkään kun ei tunnu tulosta tulevan niin yritetään sit jos vaikka puolivahingossa sattuisi pieni hyppäämään kyytiin :joyful:

Sara:Tein aamulla, löytyy Plussa vai ketjusta...luonnossa näkyy ääriviivat haaleasta haamusta, mutta ei kyl voi positiiviseksi sanoa mitenkäänpäin. Hain pc:n testejä nyt taas. Dpo12, kuvittelen nippaisuja ja jomotuksia mahassa, rinnat kipeenä vähän, ei tuhrua vielä lauantain jälkeen (ennätys pitkään aikaan), iltapäivällä "lorahti" valkkaria nk plussakierrossa...Mutta, kaikkee voi olla näistä ihan normaalisti ilman raskauttakin...:rolleyes:

Niin ja sara, tiedätkö kierron pituutta yleensä ja/tai ovisajankohtaa? Mulla suht lyhyt kierto ja kp 8-9 kannattaa jo alkaa testaileen..

Pidetää peukkuja MrsBee, että siellä jotain mullistavaa olisi tekeillä :) Noilla Dpo-päivillä ei kaiketi tuon kummempaa viivaa vielä kuuluisi näkyäkään? Ehkä se tapauskohtaista?

Mulla on melko lailla nyt joka kierrossa ovis ilmaantunut siinä kp 12-14 huitteilla. Clearbluen hymynaamat toivon mukaan viikonloppuna tai ensi viikon alusta alkaisi ilmaantua <3 Vkl ollaan jopa kerrankin enempi kotosalla niin ehtisi talletellakin :sign19

Plussatuulia kaikille :Heartred

Peukut pystyssä et mahollisimman moni plussaos nyt! :) jos joku viitsii niin ehkä mut uskaltaa siirtää listalta plussanneisiin :p oli hieman tummempi viiva tänään 2 h pidätyksellä jo :) kuvassa ylempi tehty eilen ja alempi tänään :)

Liitteet

• WP_20160412_16_28_20_Pro.jpg
    WP_20160412_16_28_20_Pro.jpg
    413 KB · Katsottu: 185
Onhan toi ihan selvä plussa Minttukarkki! Onnea!

Sara:Pahoin pelkään, että vika oli vain Sofin testissä, tein just pc:n ja oli nega. :(No parin päivän sisään tää selviää ja ainakin pääsee uuteen yritykseen. Lähtee kyllä sit Sofit roskiin!

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

'muurahainen' yritystä 11/13 yk 27
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 12, km 10/15
Hamma yk9
Maicy yk8
Kissankulta yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Dimsku yk 6, toinen toiveissa
MrsBee ya 9/15, ensimmäinen, km 12/15, kr 3/15
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
RouvaKettunen yk 5
Kirppu^ yk 5
Vargynja tjotyk5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
Neita yritystä 01/16
iijamariija tjot 09/15
Rbck yk3
Mileim yritystä 11/15
Milttis yk2
histam-iini- yk 2, esikoinen toiveissa
iinaalisa yk 3 (2), esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15, yritystä 4/16
Mauste yk1
Sara80 yritystä 01/16
diabolicat
Enisa83, yk 1, viides toiveissa
tiiamariia, yritystä 12/15, km 3/16, esikoinen toiveissa
Syvissävesissä, yritystä 8/15,km11/15, esikoista yritetään
Alessia, yritystä 02/2016, yk3
Duulia, yritystä 2/2016
Unelmatulevan♡ yritystä 04/2016

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16
Katjusha LA 11/16
Tonttu92 LA 11/16
Unajama, yk3, LA 11/16
Browneyedgirl, yk7, LA 11/16
Syksyinen yk6, LA 12/16
Lipstikka, yk 8, LA 12/16

Lisäsin itseni listaan ja palailen pikku hiljaa taustalta jutustelemaan kun alkaa ovis lähenemään :)

Mukavaa, että jotku ovat plussanneet :) Onnea teille!
Itse olen taustaillut ja lueskellut kyllä juttuja, mutta hiljaista on ollut kun kierto vasta alussa. Nyt on kp 9 ja tein ekan o- testin.

Kysymys teille kanssasiskot, saatteko muut one stepin ovis-testeillä aina haamun? Testasin toisessa kierrossa marketti-tikuilla, en muista merkkiä sain siitä aina haamun, milloin vaan testasin (oviksen näytti kyllä) Viime kierrossa oli käytössä rfsu-testit ja tykkäsin kun nega oli tyhjä tikku ja ovis tälläkin niinku pitääkin. Nyt tuossa one stepissä oli haamu ja mietin taasko haamuilee ihan huvikseen...

Lisäksi kysyisin teidän muiden kk-kierrosta. Itsellä on yleensä vuotoa 4 päivää, joista eka ja toka päivänä eniten (kk-kuppi käytössä niin näkee konkreettisesti määrät) sitten ei tule edes tuhrua kp 5-7 mutta yleensä kp 8-9 tulee viimeiset vuodot/tuhrut ulos, jonka jälkeen alkaakin muuttua vuoto limaisemmaksi silti rusehtavaa ja lopulta pelkäksi valkovuodoksi, jonka jälkeen ovislimaksi. Kysyin gyneltä tuosta parin päivän tauon jälkeen tulevasta vuodosta ja oli sitä mieltä, että on munasolun irtoaminen mutta itse en usko siihen koska tikku ei reagoi siihen ja ovis tulee vasta siitä viitisen päivää myöhemmin. Tätä ei ollut ennen esikoisen raskausaikaa, en ainakaan muista.

Ovis pitäisi osua viikonlopulle, mies jos malttamattomana odottelee koska päästään touhuamaan :D Itse odottelen vielä inspiraatiota :D :D

Neita: Mulle tulee aina kaikkiin ovistesteihin haamu. Käsittääkseni elimistössä on kokoajan jonkun verran lh:ta joten siks haamu. Yksilöllistä sitten minkä verran sitä on ja minkä vahvuista haamua saa...

niin ja ovis testejäkin on eri herkkyyksiä... sekin vaikuttaa viivan vahvuuteen...

Muokattu viimeksi:
Mua ei muuten oo listassa, enkä osaa puhelimella lisätä kun on englannin kielinen
Tänään katsoin aamulämmön, niin on laskussa. Joten uskon että sunnuntaina tai maanantaina oli ovis. Nyt alkaa jotain tuntemuksia olla mahassa, alamahassa outo tunne, oikealla sivulla kans jotain tuntemuksia.. Toivon etten ala kuvittelemaan...
pikkumyyxx yritys aloitettu 2/16 yk2? Toinen toiveena <3

Tuli noista viivoista mieleen että mulla on ollu nyt tän kierron epätavallisen heikkoja viivoja. Yleensä mulla näyttää suht selvää toista viivaa ja sitten kun ovis tulee testi viiva on joskus jopa kontrolliviivaa vahvempi. Nyt on ollu lähes täysin negoja.. ovista vielä odottelen..

Esikko1 sen selkeän kontrolliviivan lisäksi haalea haamuviiva :)

Pätkis85 Viime kierrossa alkoi rfsu haamuilemaan vasta kun ovulaatio lähestyi. Oli selkeämpää eikä kuvitellut ihmeitä (että testi näyttäisikin raskauden tms)

Mistä muuten ootte hankkinu ovistestejä? Mietiskelin että jos koittais paikantaa ovista vaikka en nyt vielä oo miestä täysin saanu pehmitettyä yritykseen. :)

Moni on netistä tilannu esim. Raskauskeiju. Postikulut on vaan 1€. Joistakin isommista marketeista löytyy ja tietty apteekista mut siellä ovat kalliita.

Vilkkuvaa hymynaamaa taas... Jo seitsemäs päivä ku vilkkuu :eek: kaikenlisäks enää yks tikku jäljellä... No se sitte siirryttävä liuskoihin jossei huomenna tuu ovis.. Vähän huonolta vaikuttaa kyllä... :sour:

Pätkis kp 15

Takaisin