Raskaaksi 2016

Katjusha aivan,ite en tosiaa mitannu ennen ovista ja oviski meni jo alkuviikosta mutta lähinnä oviksen jälkeisiä lämpöjä olisin mittaillu..eli siis seurata voisiko raskaana olla :)

Kirppu, voit kyllä mitata, jos lämmöt eivät laske tästä mikä nyt on kuukautisten eräpäivään vaan mieluummin nousee - niin voi viitata raskauteen.

Onnittelut Lipstikalle. :)

Tsemppiä Rouva kettuselle!

Täällä kp9 ja CB:n kaksoishormoni digi ovistesti antoi vilkkuvan hymynaaman. Onko kukaan käyttänyt kyseistä testiä? Kuinka monta päivää se yleensä näyttää tuota vilkkunaamaa ennenku tulee se pysyvä hymynama mikä tarkoittaa ovista?

kp9/27-40

Huomenta

Lipstikka: uskon että epävarmuus raastaa, mutta kyllä tuohon digiin voit luottaa..ne on niin varmoja testejä.
Rouva kettuselle paljon voimia :Heartblue:Heartred

Itse en ovulaatiotestejä käytä, koska tuovat mulle vaan stressiä..mennään

Pätkis, vilkkuva meinaa kohonnutta estrogeenia, eli hedelmällisiä päiviä. Arvelisin, että tyypillisesti vilkkuu 3-5 päivää, mutta olen kuullut että voi vilkkua jopa 9 päivää (silloinhan ihan alkupäivät eivät voi olla "hedelmällisiä", jos varsinaiseen ovikseen on yli viikko ;)

Mua ärsyttää kun oli eilen jonkinmoisia kipuiluja alavatsalla ja alkupaniikin jälkeen päädyin siihen että varmaan ovulaatiokipuja. Mutta tänään ollaan molemmat sängyn pohjalla kuumeessa ja flunssassa, eli eipä päästä edes yrittämään oviksen hyödyntämistä :(

Esikko :D nyt meni vähän sekavaksi, mitä yritit sanoa? :D

On: kierto loppuu kohta, kovasti jo tädin tuloa odottelen, ens kierrossa sitten aukkari! Jes! :)

Muurahainen kp 29, dpo 12, yk 26

AAh miks pitää näitä oireita koko ajan itsekseen arvuutella... :wink joo vatsa on kipuillut välillä, rinnoissa on tuntemuksia ja repäisyjä alavatsalla myös välillä kun tekee yllättävän liikkeen..... ja eilen juili alaselkä.. huoh.. nyt vasta kp 22/31(?) ettei edes kannata lähteä testailemaan.... Tule äkkiä ensi viikko...

Paranemisia tiiamariia..

Tulen takaisin tänne. Keskenmenovuoto meneillään,ei tule 2016 vauvaa... Laskenko nyt tästä vuodosta kp1 vai odotanko että kuukautiset alkaa? Tyhjä olo, nutta toivotaan että vielä onnistaisi uudestaan...
Marsa80

Marsa, pahoittelut :( Eka kierto voi olla mitä vaan eikä ovistakaan ehkä tule. Vaikea ennakoida seuraavia menkkoja. No sitten pääset takas yrittämään kuitenkin niiden jälkeen.

Pahoittelut Marsa :( :(

Pätkis: Mulla ovisplussa kp 10 tai 11 ja saan maks yhden päivän vilkkuvaa naamaa, jos aloitan melkeen heti menkkojen jälkeen testaan. Riippuu varmaan kuinka nopea ja lyhyt se huippu on ja milloin aloittaa testaamisen. Mulla vilkkuva naama kertoo, että alkaa kohta olla jo kiire talletella :D

Aloitin testaamisen eilen kun oli kp8 sillon sain sen tyhjän ympyrän. Tänään kp9 vilkkunaaman. Edellisessä kierrossa ovisplussa oli kp14. Mutta testasin sillon tavallisella liuskatestillä. No seurataan.. :)

Täällä yk 1 ja kp7. Huomenna ajattelin aloittaa oviksen tikuttelua jos vaikka löytyisikin. Laskurin mukaan ovis pitäisi olla 12pvä, jännää :P

Takaisin