Raskaaksi 2016

Höh, nyt tuli haaleampi viiva :( Siis lähes nega. Harmittaa! Pidätin 4h mutta ennen sitä olin kyllä juonut 7dl vettä, en tiedä voiko vaikuttaa kun kuitenkin pidätin noin pitkään. Lämmöt on kyllä vielä korkeella. Aamulla kai uudestaan jos ei täti palauta maan pinnalle. Kurja fiilis mennä nukkumaan kun ehti jo päivän iloita.

Lipstikka toivottavasti vahvistuu.. Mulla nyt kp 20/31(?).. Eli piinaviikot menossa ja ensi viikkoa odotellessa.... :happy:

Sara80, niin arvelinkin, laitan tän sit ykköspäiväks :)

Tänään tuli esitietolomakkeet gynen ultraa varten. Toivottavasti saisin pian ajan ja jonkun selvyyden tälle mahatuntemukselle. Mut oon kyllä helpottunu kun menkat alko näin pian imetyksen loputtua. :) Josko saisin pian tuon ukonki taivuteltua pikkurillin ympärille ja neljännen haaveilu pääsis ihan tosi toimiin. :D

SunLight_90, hyvinhän se meni. Sovittiin miehen kanssa, että ei kerrota, että me ollaan jo nähty pikkuinen viime viikolla. Lääkärillä oli jännät paikat, se myönsi sen. No, vauva on 14,2 mm pitkä mikä vastaa täsmälleen viikkoja 7+5, joten hyvältä näyttää. Viime näkemältä hänelle oli alkanut tulla jalat :)
Suraava katselmus toivottavasti onnistuu ensi viikon perjantaina 15.4. Tämä kun on semmoinen erikoistapaus, niin pitää varmistua kasvusta. Lahjamunasoluilla voi istukan toimintaan tulla jotain, joten tässä kohtaa paras keino valvoa sitä lienee tuo kasvun seuranta. Ensi viikolla eli se olis 9+1 ja sitten on neuvolassa vissiin rv. 12 taas ihmettelyä.
Katjusha rv. 7+6

Lipstikalle testionnea, harmin paikka että se haaleni. Mutta testejä ei voi toiseensa verrata, niissä voi olla ihan hurjia väriainemääräeroja. Onnea matkaan aamun testiin!!

Oi miten ihana kuulla Kajusha että ultrassa polski pieni papunen! Onnea! :)

Aamulla oli jo selkeempi viiva mulla testissä. Eilen pissa oli tosi laimeeta. Olo on varovaisen onnellinen, toiveikas ja kiitollinen <3

Plussaonnea kaikille, tätä kannattaa odottaa!

Ihanaa kuulla Katjusha, että siellä kaikki hyvin <3

Lipstikka, suuret onnittelut!! Eikö olekin ihan mahtava fiilis kun näkee testissä viivan vahvistuvan :)

Lipstikalle iiiiisot onnittelut!!

Katjushallapa oli taas kivoja ultrakuulumisia. Hurjan äkkiä sun viikot on jo mennyt!

On. Kp 2 ja virallisesti yk 7 pyörähti käyntiin. Tjottailtu ollaan jo taas puolitoista vuotta! Oviksen tunnistin ja se perusteellisesti taas hyödynnettiin, mut silti reisille meni tämäkin kierto. Pitäiskö vaan käydä laittamassa kierukka niin pääsis tästä jatkuvasta kytistelystä...

Hei pitkästä aikaa!!

Katjushalla upeat ultrakuulumiset :Heartred Ihana kuulla että kaikki hyvin pikkuisella.
Lipstikalle toivon viivojen vahvistumista..:Heartpink
Piti olla innokkaammin mukana... Mutta ollaan oltu koko porukka kipeenä :sad001
Nyt alkaa helpottamaan...
Menkat tässä juuri loppui..ja nyt olisi aikeissa jättää se ehkäisy pois.
Jospa huhtikuu olisi meidän kuukausi :shy:

T. Enisa83 kp 6/27 yk1

Ps. Voisiko joku päivittää mulle tuohon listaan yk1? Kiitos

Älä luovuta RouvaKettunen <3 Se ottaa vaan aina omansa verran päähän kun huomaa ettei taaskaan tärpännyt vaikka kaikki kevätjuhlaliikkeet taatusti teitte, mutta pidetään sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan ihan erilaisia tunnelmia tämän kierron päätteeksi :)

Kp 2/29 yk 4

Kirppu mulla nousee jo ekana ovisplussapäivänä, mutta viimeistään seuraavana päivänä pitäis nousta ja jäädä koholle 0,2-0,5 astetta tasosta, joka oli ennen ovista useampana päivänä.
Katjusha rv. 8+0

Kiitos onnitteluista! :) En uskalla vielä iloita, viivat ei oo kyllä juurikaan vahvistunu 2-3 päivän aikana :( oon testaillut varmaan kymmenen testiä ja välillä näyttää jopa vaaleammilta viivat. Tänään tuli kuitenkin digiin "raskaana 1-2", se vähän helpotti <3

RouvaKettunen, tiedän tunteen.. Mutta älä menetä toivoa! Meillä ainakin tuota plussaa tehtiin ihan tekemällä, en usko millään että meilläkään olis mitään tullut tjottailulla. Nytkin on postissa noudettavissa kaiken maailman luontaisrohtoja ja 50 ovistikkua...... Otan ne kyllä vastaan kun oon näidenkin plussien kanssa niin epävarma. Pää pystyyn ja uutta yritystä putkeen, jos millään voimavarat riittää. Mutta kuten sanottu, tiedän tasan tarkkaan tuon toivottomuuden tunteen. Hus pois ikävät fiilikset!

Huomenta

Lipstikka: uskon että epävarmuus raastaa, mutta kyllä tuohon digiin voit luottaa..ne on niin varmoja testejä.
Rouva kettuselle paljon voimia :Heartblue:Heartred

Itse en ovulaatiotestejä käytä, koska tuovat mulle vaan stressiä..mennään tjottaillen :)

T. Enisa 7/27 yk 1

Takaisin