Raskaaksi 2016

Omppoloiselle pahoittelut tapahtuneesta :(

Tervetuloa mukaan uusille ja onnittelut plussanneille! Ihanaa aina aika ajoin kuulla näitä hyviäkin uutisia :)

ON. Kp 9, yk 9. Täällä on pääsiäinen lepäilty ja ajateltu mahdollisuuksien mukaan kaikkea muuta. Nyt olisi tavoitteena saada testattua se ovis tästä kierrosta ja koittaa vielä saada jouluvauva aikaiseksi :happy:

Kiitos kaikille tsempeistä ja hurjasti onnitteluja plussanneille :Heartred eiköhän me muutkin täältä joskus perästä tulla!

Mulla on nyt 9 päivää siitä kun tehtiin vihdoin kaavinta, ja nyt alkais näyttää vuoto vähenevän...kopkop. Eilenkin luulin mutta sitten illalla alkoi taas. Mulle ohjeistettiin että 1-10 pv on normaali, kun kohtu näytti tulleen tyhjäksi ultralla. Katotaan , josko huomenna ois jo vuodoton päivä. En kyllä vielä pystyis seksiin ton alapään kunnon takia mutta kyllä nyt alkaa jo fyysisesti näyttää elämä paljon valoisammalta.

Mulla teki kaavinnan jälkeen vuoto myös sitä, että näytti et loppuu, mut se sit seuraavana päivänä alko "uusiks". Mul kesti 13 pvää ja pidin varmuuden vuoksi 3 pvää seksitöntä vuodon loputtua, että ei tulehdusta tuu. :)

Tiiamariia mulle myös tehty kaavinta, mutta mulla ei ollut vuotoa kuin operaatiota seuraavana päivänä. Olin hyvin kiitollinen että ei ollut pidempään, koska oli siihen mennessä vuotanutkin jo kaksi kk putkeen keskenmenon jälkeen...

Ihana lukea plussauutisia täältä. Onnittelut teille!!
On. Kp12 alkanut ja täällä valvotaan... Maha kipeä arvatkaa mistä? No tallettelusta... En tiedä oliko asento jotenkin otollinen syvyyssuunnassa vai onko isäntä käynyt jossain "suurennus-operaatiossa" kun sattui jo touhutessa ja nyt on alavatsa vieläkin kipeä. Vai voiko olla muka ovisoireita. En muista tällästä kipuilua aiemmin kokeneeni paitsi kerran kun olin jo aiemmin bongannut selkeät vas. puolen munasarjan juilimiset, mitkä kyllä talletellessa ikävästi haittasi menoa ja jäivät sit koko alavatsan alueelle vaivaamaan...
No kai tää tästä. Sais nyt unen päästä kiinni kun kellokin on jo ties mitä. Isäntä kaivoi kp9 tallettelun yhteydessä kortsun kaapista. Olikohan vihje, että nyt loppu yrittäminen...

Mashnu, täällä kanssa ovis oli pääsiäisen aikaan, joten yhdessä jännäillään sitten :) itse kanssa esikoista useamman vuoden yritin, toiselle lupa annettu yli kaksi vuotta sitten. Eipä kuulu ei. Jotenkin sitä toivoi Itsekkin, että ei ihan yhtä kauaa menisi kuin esikoista yrittäessä, no tänä vuonna sekin rajapyykki tulee täyteen... Toivottavasti siellä ei menisi ihan niin kauaa. Tutkittiinko sua esikoisen yrityksen aikana? Selviskö mitään miksi ei hää antanut itsestään kuulua?

On: tosiaan ovis oli viikonloppuna. Luomukierto menossa, niin ei tartte lugeja laittaa. Verikoe otetaan sitten dpo 8 ja katsotaan tapahtuiko ovis oikeasti. Seuraavaa kiertoa odotellessa, siellä häämöttää kauan toivottu aukiolotutkimus! :) Itellä on aivan mahtava fiilis kun aurinko paistaa ja kevät tulee vihdoinkin!

Muurahainen kp 19, dpo 2, yk 26

Syvissävesissä, tarvii olla, tutkimus tehdään kierron alussa, ettei vahingossakaan huuhdella hedelmöittynyttä munasolua pois.

Sara80, juu ihan dpo 7 ei mitään näy vaikka olisi tärpännytkin, vasta dpo 5-7 alkiorakkula tarttuu kiinni ja silloin alkaa hcg hormooni vasta nousemaan. Itse olen välillä testannut dpo 7, jotta saan varmasti testeillä myös puhtaan negan ja siihen pääsen helposti vertaamaan vahvistuuko viivat myöhemmissä testeissä. :)

Tiiamariia, halaus sinne! Toivottavasti vuoto loppui jo. <3

Nyytikki, oviksen aikaan paikat on hyvin hellänä, se saattaa aiheuttaa kipua yhdynnässä. Toivottavasti siellä tärppäs myös :)

Muurahainen.
Ei tutkittu sen kummemmin. Mä en suoraan sanottuna uskaltanu lähteä tutkimuksiin ku miehellä on lapsi edellisestä suhteesta. Olin niin varma että vika on sitte minussa...

Kausittain aina yritettiin mutta kun ei lasta kuulunut niin harmissani luovutin ja pidin taukoa petihommista ihan täysin. Nyt päätin että yritetään niin kauan että alkaa tapahtua!! Toivottavasti kevät tuo lämpöisiä plussatuulia kaikille yrittäjille! :)

Takaisin