Raskaaksi 2016

RouvaKettunen, toi on hyvä suunnitelma ;)

Duulia, uskoisin näin kanssa :/ pahoittelut :(

On. Täällä flunssa yrittää puskea päälle ja minä sitä pois. Oloja ei yhtään mihinkään suuntaan ole että toivottavasti pysyis kierto lyhyemmän kaavan mukaan :)

Koskas seuraava(t) testailee? :)

Puhvis kp27/32-60

Onnea plussanneille!!
Voimia omppoloinen!
Tsemppiä muille uuteen kiertoon!
Kierto on tavallisesti 28-32 päivää mulla, menkat 7viikkoo myöhässä, eikä ikinä missään tilanteessa olleet myöhässä näin paljoo paitsi tietenkin viimeksi kun olin raskaana. Nyt kuitenkin taas tulee verta tosi vähän paperiin ja kaksi kertaa aiemmin ollut myös tälleen 7viikon aikana. En ymmärrä tätä mun kehoo nyt yhtään.. Ja tosiaan nyt on ollut muutaman päivän rinnat kipeet ja arat, eikä ole aikaisemmin olleet kuin raskaana. Sit on tätä outoo tunnetta mahassa, nipistelyä ym.. Äh...

Yksi lapsi on, vuoden ja 3kk, syntynyt 12/14. Menkat kuitenkin palautuivat nopeasti normaaliksi synnytyksen jälkeen ja ovat olleet yli vuoden säännölliset. Ja aivan samalaiset ovat olleet vuoden aikana hormoonallisen ehkäisyn jälkeenkin..

Hellou! Liityn joukkoonne jutustelemaan. Meillä yk 15 menossa... Takana yksi keskeytynyt keskenmeno ja varhainen sellainen. Keskenmenosta toipuminen otti useamman kuukauden, joten tuntuu että tämä lapsen yrittäminen vaan venyy ja venyy. Ollaan molemmat jo yli kolmenkymmenen ja tuntuu ettei ole enää loputtomiin aikaa. Mutta yritämme positiivisella mielellä mennä...

Nyt kp 22/32 ja oviksen tikutin kp18 digitestillä :) kovasti teimme töitä, mutta molemmat ollaan oltu viikko kuumeessa ja flunssassa. Ollaan mietitty, voikohan kuume ja sairaus heikentää hedelmöittymisprosessia... Noh, sen näkee noin viikon kuluttua. Vihlomista tuntuu alavatsassa vaihtelevasti, mutta niin sitä on tuntunut muissakin kierroissa :rolleyes:

Osanottoni Omppoloinen :( Surullisia uutisia, voimia toipumiseen!
Duulia, harmin paikka - uusi kierto uusi mahdollisuus
Syksyiselle lämpimät onnittelut plussasta :)
Onnea tähän kiertoon kaikille ja olkoon tuulet suotuisat!!!
Täällä menee ihan normisti, vähän päänsärky ja huono olo vaivaa välillä, mutta yhtenä kappaleena. Tiukkaa tekee odotella ekaa ultraa, onko siellä ketään ...
Katjusha rv. 6+3 eka ultra 5.4.

Täältä liittyy joukkoon toisesta haaveileva 14 kk ikäisen pojan äiti. Osui sopivasti pääsiäisen pyhille mun otolliset päivät niin on aikaa talletella :p

Esikoista tosin tehtiin enempi ja vähempi hartaasti 7 vuotta niin en nyt kauheesti uskalla toiveita nostatella että nyt muka eka yrityksestä nappais. Mutta ei se ota jos ei annakaan :rolleyes:

Tervetuloa joukkoon Mashnu :) toivotaan sinne pikaista plussautumista :)

Tervetuloa myös Oman elämän sankari, en itse usko että flunssalla ja hedelmöityksellä on mitää yhteyttä, korjatkoon joku jos luulo väärä. Itsekin olen jo 36, mies 43 mutta positiivisella asenteella ollaan liikenteessä, vaikka kaikista otollisin ajanjakso molemmilta onkin jo mennyt ohi..

Täällä dpo 7, ja hirveästi polttelee testaaminen jo, vaikka eihän sieltä vielä mitään taida näkyä vaikka olisikin tärpännyt.

Mukavaa Pääsiäisen jatkoa kaikille ryhmäläisille :)

Minäkin täällä vihdoin!

Perjantaina sain ensimmäisen plussan kierron ollessa 31/30. Tänään testi uudelleen ja viiva oli vielä vahvempi. Tämä kaikki tuntuu epätodelliselta ja ihmeeltä, olimmehan jonossa jo lapsettomuustutkimuksiin. Tätä siis todellakin on toivottu! Koko ajan mietin näyttääkö testi oikei tai olenko keksinyt kaiken, hihi... :')

Nyt siis 33/30, dpo 19, omien laskujen mukaan 4 + 4. Lähdimme heti lauantaina aamulla reissuun ja nyt nautimme Tallinnan auringosta aivan uudenlaisissa toisenlaisissa fiiliksissä. Kun palaan kotiin tiistai-iltana niin teen vielä ke-aamuna yhden testin ja soitan aikaa neuvolaan. Voi että, aww! :')

c7e85e74a30032774007b92a8d954a64

Sanokaa ihanat, todentaakaa mulle, että näenhän tässä selkeät kaksi viivaa? :')

Takaisin