Raskaaksi 2016

Omppoloinen, pahoittelut ja voimia <3

Lauruskaah, tervetuloa vaan takaisin! :)

Ja tervetuloa muillekkin! :)

On. Täällä hieman hiljaiseloa kun ei taas tiedä tästä kierrosta et tuleeko mitään niin -.- positiivista toki on että lähete ollaan saatu vihdoin eteenpäin ja nyt ootellaan aikaa Naistenklinikalle :)

Puhvis kp26/32-60

Jaetaanpa tännekin aamun hyvät uutiset :) Nyt siis dpo 14. Hurjaa, ei tätä meinaa oikein uskoa.. Niin olin jotenkin varautunut siihen tädin tuloon, kun mitään erityisiä oireita tai aiemmasta poikkeavia tuntemuksia ei ole ollut. Mutta tosiaan, elämä osaa joskus yllättää myös mitä ihanimmalla tavalla <3
upload_2016-3-26_8-27-18.jpeg

Syksyiselle onnittelut!! :)

On: vihdoin tuli ovisplussa tänne, niin pääsee suunnittelemaan jatkotutkimuksia. Tämä kierto venyy normaalia pidemmäksi.

Muurahainen kp 17, dpo-1, yk 26

Hirmuisesti Onnea syksyinen, aivan mahtavaa :)
Nuo vauva uutiset on kyllä aivan ihanaa luettavaa..

Ensi viikosta lähtien alan olemaan tiiviimmin mukana :)

Omppuloiselle pahoittelut ja voima haleja :love022

T. Enisa kp 20/27

Kiitos tuhannesti onnitteluista kaikille <3 Aikas ihania ootte :')

Muurahainen, mahtavaa, että o-plussa vihdoin saapui, nyt vaan hyödyntämään se! Ja mä oon muuten edelleenkin sitä mieltä, että tästä kierrosta se plussa tulee teille ;)

Enisa, mustakin on aina ollut kiva lukea täältä vauvauutisia. En olisi kuitenkaan osannut edes kuvitella, miltä se tuntuu omalla kohdalla, kun niin monet tuntemattomat ihmiset vilpittömästi onnittelevat.... <3

Iinaliisa, laskettu aika vaikuttaisi laskureiden mukaan olevan 3.12.

Syksyinen rv 4+0

Pahoittelut ja voimia omppoloiselle.. :(

Onnea syksyinen! :)

on: dpo 9, kp24. Ovis plussan sain jo kp14 joten todennäköisesti tulee tavallista lyhyempi kierto. Eipä oikein oo mitään erityisiä oireita. Fiilikset on aika epätoivoiset ja masentuneet, liekö jo pms fiilikset alkanu?

Voi,, omppoloinen! Paljon voimarutistuksia ja tervetuloa takaisin kun on sen aika!!

Syksyinen, huippua! Onnea ja vauvaliimaa yms. aineksia joulukuulle asti!!

Tervetuloa uudet kuumeilijat! Tänne onkin plussia sadellut niin tiuhaan, et jutustelu on välillä jo hiljentynyt!

On. Ehkä dpo 4, ovisjomoja oli jo kp 12, eli lyhyt kierto taas tulossa. Tikuttelun ja tiirailun sijaan olen keskittynyt vaakamamboon (kp:t 11,12,13 ja 16). Näillä eväillä kohti jännäviikkoja!

Takaisin