Raskaaksi 2016

Iinaliisa, eli dponkin puolesta pitäisi jo alkaa viivat tummumaan.. :( höh.. Mut noh, toisaalta täällä olen kyllä kuullut monia tarinoita, joissa viivat on lähteny tummumaan vasta tosi myöhäisessä vaiheessa, että vielä voi hyvin olla toivoakin <3

fb667396fe4543fbac9ec48cd312ae33

Kukaan kuka käyttää tätä foorumia kännykällä nii sanokaa että noi on vaan viivanpaikkoja.

Juu niin mä ajattelinki ja jos ei ois ollu viivanpaikkoja niin pitäis kyllä olla viivat tummentuneet. Koska pe la su ma ja ti noi on tehty :D

iinaalisa kun käänsin kuvat värit ni näytti kyllä et siihen jotain ois tarttunu muutaki ku vaa viivanpaikka.
mulla testeissä viivanpaikat näkyi tummana viivana jos ei ollu väriä yhtään..

iinaaliisa: selvästi näkyy, mutta tosiaan jos ei yhtään ole vahvistunut, niin lienee valitettavasti viivanpaikkoja :( Tossa alla mun viivanpaikat toissa kierrosta:
e7fa05d0b353f26f3b599d6dba1166b6

Joo onhan se ikävä, kun herää silti ainakin vähän turha toivo :confused: Toki ihan alkuun haamu saattaa olla tuollainen, mutta parin-kolmen päivän päästä pitäis kuitenkin jo ilmestyä sitten vähän ainakin jo vahvempana, jos raskaudesta kyse. Vielä on toki mahdollista tilanteen muuttua, mutta jos ei, toivotaan että pääset pian uuteen kiertoon!

Anteeksi ON. mutta en vielä pysty oikein keskittymään muiden asioihin. Nyt kp 3 menossa ja normaalia runsaampana vuoto jatkuu ja kipujakin vielä. Huomenna ajattelin testata vielä onko viiva hävinnyt jo.

Oletettavasti ensi viikon lopulla olisi sitten jo uusi mahdollisuus yrittää, jos vain mieli on siihen mennessä piristynyt. Ainakin tilasin varaston täydennystä testeihin jo ja uuden pullon siittiöystävällistä liukkaria valmiiksi :p

Iinaliisa, mä oon niin monesti kutsunut tädin kylään testaamalla, joten nyt ajattelin odottaa menkkojen alkamispäivän yli. Niiden pitäisi alkaa to tai pe. Olkoon testipäivä siis lauantai :) Tosin nyt juilii mahassa siihen malliin, että muuta kuin varmistustestaukselle ei välttämättä ole edes aihetta.

Syksyinen kp 25/27, dpo 10, yk 6

Iinaliisa, jos nuo testit on pregchekin niin sain kanssa tuollaisia ja viivanpaikkoja olivat. Kerkesin jo sillon niistä innostua...

Juu on! Taidan tulevaisuudessa jättää testailun vasta kun menkat on kunnolla myöhässä :) Harmi että antaa noinkin selkeitä viivanpaikkoja :confused:

Täällä vielä testattu digillä ja tulos ei raskaana :) nyt ainakin on varma juttu. Mutta ihanaa että joku muu sai sen plussan <3

Takaisin