Raskaaksi 2016

Enisa, täydellinen suunnitelma :)
Unajama, pahoittelut :/ ... Toivottavasti on kuitenkin sellainen pikaversio, max 24 h ...

Onnea Katjushalle!!!!!!!! :)

On. Kauhee polte ruveta testailemaan jo vaik nyt on vasta kp22, oviksesta ei tietoa...mut pupuilua kp9-16 säännöllisesti väh. joka 2.pvä. Mene ja tiedä tärppäskö. Nyt vaan on ekstratuntemuksia niiden kuviteltujen palelujen ja väsymyksen lisäksi...en meinaan oo ennen jättänyt ruokaa lautaselle, mut tänään uunilohi tökkis oikeen kunnolla vastaan...ja sama kävi pitsan kanssa. Mut koska pää vaan tekee tepposia en testaa vielä. Nythän ois vasta se kiinnittymisvaihe eikä siks viel voi olla varmaan mitään...

Kp 31 vaihtu kp ykköseksi, bläääh! Onneksi punaviini-iltamat kamun luona pehmitti pettymystä. No, jouluvauva sit meille, kiitos!

Jos joku päivittää listaa, voi mulle laittaa alkaneeksi yk 6:n.

Kun kierto venyi nyt neljällä -viidellä päivällä pitää ens kierto pyöriskellä lakanoissa ahkerasti koko rundi!

Täällä piti nyt pe olla ovis muttei näy,eikä o-testikää näytä plussaa :/ argh,toivottavasti ei jätä ovis tulematta..

Pahoittelut RouvaKettunen! Jospa tämä kierto olisi SE kierto!

Toivottavasti Kirppu ovis on tulossa, talletella kannattaa kuitenkin, eikös? ;)

Nyytikki2, ymmärrän niin tuon poltteen! Toivottavasti sieltä kohta plussa pärähtää!

ON.Täällä on vähän sekavat fiilikset...kopsaan toisaalta samat viestit tännekin..

Nyt on siis ilm. kp 22 ja dpo 10. Ovisplussa tuli ajallaan kp 11. Talletuksia oli dpo 0, -1, -2, -3 ja -5.

Ovistuntemuksia oli tosi vähän nippailujen ym suhteen, ovislimat tunnistin ja vähän sen jälkeen oli pari pv nännit hellänä.

Tästä dpo 3 aloitin taas luget, nyt halusin testata suun kautta, koska se tuhru lääkkeestä oli niin ärsyttävää! No, dpo 4 aloin jo vuotamaan vanhaa verta ja dpo 5 jo enemmän punaista, josta olin että wtf!, koska aiemmin ei koskaan ole ollut välivuotoa tai noin aikaisin tuhrua.

Tämä lannisti kyllä tosi pahasti ja olin jo tilaamassa lääkärille tarkistusaikaa. Vaihdoin sitten takaisin alakautta lääkkeen oton ja vuoto 3 pvn jälkeen tyrehtyi.

Eilen ja tänään olen jo testaillut ja r-testiin alkaa piirtymään vähitellen viivaa!?:eek::eek:

2ccbcaa4d5a08002c378c333b8fa08bf

Kaksi ylintä on eilen aamulla ja illalla n. 4 h pidätyksellä, alin ja Apteekin testi on tältä aamulta n. 3 h pidätyksellä. Kuvat on ulkovalossa tosi kirkkaita, mutta aamun Pc : ssä näen rehellisesti punertavaa väriä!!!

En voi enkä uskalla vielä tätä uskoa, vielä on niin aikaiset päivät ja viiva vaalea, mutta jotain siellä yrittää ainakin tapahtua...Mies lähti aikaisin aamulla viikoksi melkein reissuun, eikä tiedä näistä mitään :rolleyes:

Rinnat ehkä vähän hellänä, mut eipä juurikaan vs. usein oviksen jälkeen on toosi kipeät. Vatsassa tuntuu jotain "outoa" :rolleyes:

Ja taustalla siis km joulukuussa 4. kierrossa, nyt yht. 7. yrityskierto ja 3. km jälkeen.

Nyytikillä tosi lupaavan kuuloisia oireita.. Milloin ajattelit testata? Jännittävääääääääää!

RouvaKettunen, hö..tyhmä täti.. Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :/ Mutta nyt pikkuisia tonttuja pian alulle siis!

Kirppu, toivotavasti pian se ovis sieltä tulisi!

Unelmatulevan, tervetuloa mukaan turisemaan! Kiva, että yrityksen aloituskin jo kolkuttelee ovella ;)

Ja MrsBee, ihan selvästihän väriä tuossa alimmassa PC:ssä! Mun koneen näyttö ei näytä haaleita viivoja tai viivan paikkoja ollenkaan, mutta alin PC ei jätä arvailun varaa! Ja vielä noin aikaisilla päivillä, vautsi! Kyllä sulla kyytiläinen on siellä mukana <3 Paljon paljon onnea ja nyt vaan viivoille vielä vahvistumisia!

Syksyinen kp15/24-27, dpo0, yk6

MrdBee kyllä,mä olen viikon talletellu eikä kyllä ole vahvistunut lainkaan. Pupuiltu toki ollaan tiistaista asti ja jatketaan ainaki varmuudeksi maanantaihin asti. Että jos on tärpätäkseen ni näillä pupuiluilla se pitäs onnistua.

Pahoittelut negan saanneille :/ Ei muutako uutta matoa koukkuun :)

MrsBee kyllä näkyy viivat...ja nyt varmasti vahvistuu vaan :)
Mä pöhkö menin testaamaan pc:n testillä nyt kp23 eikä mitään kyllä näkynyt vaikka kuinka tihrutti..

MrsBee, mullahan on 6 lugesteron-papanaa päivässä alakautta ja tuhruista on, mutta oon ihan varma että lääke on tehokkaammin alakautta tukemassa kiertoa :) hyvä että auttaa tuhruun niin pieni saa parhaan mahdollisuuden!

Ok Kirppu, hyvältä kuulostaa! Saattaahan se huippu joskus vilahtaa nopeasti ohi, että ei tartu testeihin. Toivotaan parasta!

Nyytikki2: Toivotaan, että vielä on liian aikaista, varsinkin jos et tarkkaa ovisajankohtaa tiedä. Kuinka pitkä sun kierto yleensä tai missä vaiheessa ovis on ollut?

Katjushalla kyllä niin selkeät viivat ettei epäilystä! Mahtavaa! Loppuvuoden vauvaa odottelemaan sitten, toivotaan kaiken menevän nyt hyvin :)

Ok Katjusha! Nyt ainakin mulla tuo 1 x 200 on toiminut. Viimeksi ilman lugeja km: ssä tänä dpo 10 alkoi tuhru, mutten tiennyt vielä alkavasta raskaudesta mitään. Mulla ei oo mitään ohjetta miten pitäis jatkaa jos plussaan, mutta aion käydä hakemassa loput reseptillä olevat, niistä riittänee pariksi viikoksi ainakin. Sitten jos vielä hyvältä näyttäis, vois jo koettaa käydä ar ultrassa ja kysyä miten jatkuu..No, en vielä uskalla suunnitelmia tehdä. Eka tavoite on että viivat vahvistuu, päästään yli kierron normipituudesta ja vuoto ei ala.

Katjusha, meinaatko tehdä vielä digin jossain kohtaa? Varmaan kutkuttaisi nähdä se teksti siellä ;) Ja upeat viivat edelleen! Kyllä tuo pieni on tullut jäädäkseen <3

Syksyinen aika hurjaa, mutta minullakin on sellainen tunne :) Ennakkoon ajattelin, kun on niin hirveitä pettymyksiä takana, että voiko mitenkään nauttia. Kyllä voi, jokainen hetki jo nyt me ollaan äiti ja isi ja sillä sipuli. Ei ole ihmisen kädessä, miten tässä lopulta käy, mutta parhaamme teemme :)
MrsBee, mulla on käytössä lugesteron sinne ar-ultraan ainakin näillä annoksilla. Jos asiat etenee hyvin, keho tuottaa siitä eteenpäin riittävän tuen raskaudelle.

Paljon onnea plussanneille! Olen lukenut kaikki viestinne täällä taustalla :) Sen alun kommentoinnin jälkeen olen ollu melko hiljaa, otti jotenkin yllättävän koville nuo 2x kemialliset ja negat. Niiden kemiallisten jälkeen vähän vaikea vielä täysillä iloita, mutta tämmöinen varovainen plussatervehdys täältäkin :) Ja ihanan likainen mattokin pääsi kuvaan!

Dimsku kp 25/27, dpo 11, yk 5 (muistaakseni)

ab3b10df6c3b0e761654f02f71946de1

Onnea Dimsku! Aika samoissa dpo-päivissä mennään :-) Toivotaan, että kyytiläiset pysyy matkassa tällä kertaa!

Dimsku :p Oi että, toivotaan näin! Kävin tietty malttamattomana jo kuitenkin katsomassa milloin vois olla la ja jos kaikki vain menisi tällä kertaa hyvin, voisin saada maailman parhaan synttärilahjan muutama päivä ennakkoon :)

Takaisin