Raskaaksi 2016

Katjusha aivan valtavasti onnea <3 täällä myös yksi kyynelehtivä! Rekkalastillinen liimaa! Ei nyt oikein tuu sanojakaan kun meni aivot ihan solmuun tästä plussasta! <3

Katjusha! Ei voi olla totta mitkä viivat! Nyt tuli plussa oikeaan osoitteeseen, ei voi muuta sanoa. Mä oon tänään jo kyynelehtiny sitä kun omassa varhaisultrassa kuului pienet sydänäänet ja nyt sitten vielä tämä :) Ihana päivä.

Huomenta tytöt, ei tätä oikein meinaa todeksi uskoa, mutta kyllä tämä nyt plussa sitten on:
ImageUploadedByVau Foorumi1457667633.120423.jpg

Katjusha 15 dpo

Onnea katjusha!! Plussa tuli todellakin oikeaan osoitteeseen!:smug: tarrasukki ja liimaa hurjasti:happy:

Onnea katjusha :happy093tarrasukkia roppakaupalla sinne :Heartbigred

On: Tänään tehty nega testi vaikka tiesin ettei täs kuussa voinu edes tärppää ni olihan se testi pakko tehä.. on tässä närästäny niin paljon muutaman päivän ja ihan vetoveks mutta ei niin ei.

Jojoba kp 27/31 dpo 10

Jojoba, älähän hätäile - moni nyt raskaana oleva ei nähnyt testissään mitään 10 dpo, odottelehan rauhassa. Pidän peukkuja!
Mulla ei elämässäni ollut närästystä, kuin viime kesänä kun olin lyhyesti raskaana ...

Nyt on pakko kyllä onnitella Katjushaa! Ite olen tuolta odottavista (La huhtikuussa 2016),mutta neljän vuoden lapsettomuuden kokeneena, olen seurannut tätä palstaa silmä kovana ja varsinkin Katjushan taivalta. Melkein tuli sama fiilis hänen plussansa nähtyä, ku itellä elokuun lopussa omaa plussatestiä. :) olen niin tavattoman onnellinen sinun puolestasi <3 nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että ote pienellä on kova ja vasta loppuvuodesta päästää irti. Onnea, onnea, onnea! :)

Oi miten mahtavaa Katjusha - tuhannesti onnea!! Olen vasta reilun viikon verran lueskellut näitä viestiketjuja ja ihan innolla mukana jännittämässä teidän kaikkien muiden puolesta =) Ihan meni kylmät väreet tosta Clearbluen positiivisen testin näkemisestä <3 <3

Kp 04/28-30

Juu tottahan se on et dpo10 on viel sinänsä aikasta. Mut uskon siihen negaan ku talletteluja oli sillon pe, la, su ja ovis oli vasta tiistaina. Menkka kivut jatkuu vieläkin joten tätiä odottelen. Vähän huono olo ja tuo närästys sekä vatsakivut löytyy mut uskon et on vaan mielen kepposia :wink

Onnea katjusha ja iso kasa tarrasukkia matkaan <3 hormoonihöyryissään itkukin pääsi ilosta :)

Olen jo siirtynyt tuonne marraskuisten ryhmään mutta käyn aina välissä lukemassa mitä teille kuuluu :) minut saa myös lisätä plussanneisiin mikäli joku jaksaapi.

Neuvolan mukaan LA onkin päivä mun synttäreiden jälkeen, että jos pieni pysyis matkassa ja pyöräyttäs sit itelle synttärilahjan ;)

Tonttu rv 5+1 LA 11/16

Ihanaa, paljon onnea Katjusha! <3 Sinä jos joku olet plussan ansiannut. Upeat viivat kaikissa testeissä. ^^ Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia ja vielä tarrabodyt, lapaset ja housutkin!

Täällähän on paljon tapahtunut ihan ensimmäiseksi Paljon onnea Katjushalle, olet kyllä niin nuo viivat ansainnut :Heartbigred paljon tarrasukkia lähettelen sinulle :Heartred

Pahoittelut Negan testaajille.
Niin ja tervetuloa kaikki uudet

Oma napailua: täällä menkat loppuivat, ja nyt odottelen gyne aikaa 16.3.. Toivottavasti kaikki kohdillaan tuolla kropassa. Varasin tuonne Terveystaloon ajan, siellä ihanat lääkärit ja muutenkin kohtelias henkilökunta.

En aio tikutella ovista huhtikuussa kun yritys alkaa, koska tämä tuo minulle niin kovan stressin eli mennään tjot menetelmällä :wink

Ihanaa viikonloppua:happy täällä tiedossa leffailta oman kullan kainalossa

T. Enisa kp 5/27

Nyt on mulla ja pojalla vatsatauti, yhh :( ihan kauhea olo!

Takaisin