Raskaaksi 2016

Vauvatoive, postista tilatut testit ei mene pakkasella pilalle, kunhan testin tekee silloin kun ne ovat huoneen lämpöiset. :) mutta Sofien raskaustestit eivät ole olleet niitä luotetuimpia. Pc:n luottaisin enemmän ja hieno viiva sinulla siihen jo tulikin. :) onnea! :)

On: täällä siirryttiin tänä aamuna uuteen kiertoon, eli nyt käynnistyi yrityskierto 26. Tämä kierto mennään taas ihan luomuna ja ens kierrossa pääsen munanjohtimien aukiolotutkimukseen, jota odotan jo kovasti. Vuonna 2007 olin viimeksi siinä tutkimuksessa ja silloin oli toinen putkista tukkeessa. Saas nähä mitä tällä kertaa on tiedossa.

Muurahainen kp 1/29, yk 26

Vaikka vasta aloitin palstailun, niin hienoa nähdä plussia täällä. :) Meninpä juuri noita Sofien testejä tilaamaan... Ehkä ensi viikolla menen ostamaan kunnon testin.

Syksyinen, on tosiaankin mahdollista että ovis oli ja meni ennen sunnuntaitakin, mutta oireet on reissussa jääneet kyl huomaamatta.. Muutenkin olen aika onneton niitä aina löytämään. Ei auta kuin toivoa, että joka ennen matkaa tai kotiin päästyä tehdyt talletukset on perille ehtineet. Jollei, niin ehkä sitten ensi kierrossa paremmalla onnella.

Syksyinen, niinhän se taitaa olla. Pissasin jumpan jälkeen ovistestiin kirkuvin plussatuloksin ja sitte kun ukko tuli kaupasta niin pari raskaustestiä:
ImageUploadedByVau Foorumi1457637770.375387.jpg

Katjusha 14 dpo

Katjusha onnea <3 Nyt hirveesti vauvaliimaa sinne!! <3 Te ootte kyllä niin plussanne ansainneet! En kestä ku oon niin onnellinen teijän puolesta. :grin

Katjusha WAUWAUWAUWAU:smiley-bounce016

Täällä tuli ilon kyyneleet silmään... Voi että miten upeaa... Nyt pieni takiainen pidä lujasti kiinni!!!!!!!!

Ihan mieletön juttu.... Ai niin, onnea :)

Onnenkyyneleet tuli katjusha, nyt kaikki liimat sinne että tämä pääsee syliin asti!!! ♡♡

Onneaonneaonneaonneaonnea Katjusha!!!!

Niin mahtavaa!Ihan itku tulee silmään, vaikka ei edes tunneta!!Siellä varmaan melkoiset fiilikset kotona!!!Wuhuuu!!!Loputtomasti vauvaliimaa teille ja mitä kaikkea näitä nyt on!!!!!

Pakko tuulettaa täälläkin, aivan mahtavaa Katjushaa!!!! <3 :) :) nyt kyllä kilo liimaa sinne, että pikkuinen matkassa pysyy loppuun asti!!! Oon niin onnellinen sun puolesta! :)

Katjusha: Apua! Mä oon täällä jännänny sun tilannetta avomiehen kanssa. Miljoonasti onnea plussasta, vauvaliimaa, tarrasukkia ja kaikkea siltä väliltä täällä lähetellään <3

Aivan äärrettömän paljon onnea Katjusha plussista! Olen iloinen puolestasi! Nyt roppakaupalla liimaa ja tarrasukkia mukaan <3 niin ihanaa!

Huiii ku mulla silmät suureni Katjushan testeistä!!! Mahtavat viivat onnea <3 Nyt vauveli pysyköön loppuun asti kyyissä ja mahtavaa ku ootte jaksanu yrittää!! :)

Takaisin