Raskaaksi 2016

Vauvatoiveella hienot viivat, onnea niistä! Eiköhän ne ajan kanssa muissakin testeissä selkeydy ja tummu :happy:

RouvaKettunen, harmi juttu negat ja myöhässä oleva täti...

Katjusha, tsemppiä ja tarrasukkia ja kaikkea onnea matkaan nyt sinne, jännityksellä odotetaan!

iinaalisa, kuulostaa sille että hyvin on peitot heiluneet! :grin jospa se ovis olis nyt kohdalla kun on testin lisäksi limatki bongattu??

ON: kp17/27-30, yk 8, ovistikuttelu tais mennä poskelleen. Ilmeisesti se ovis oli sillon sunnuntaina kun sain haalean testiviivan, koska nyt ei oo sit minkäänlaista viivaa näkynyt enää. No toiveissa on hyvä elää, että tehdyt talletukset ois sillon perille ehtineet! Ensi kierrossa jos/kun sellainen tulee, muistettava aloittaa testailut aiemmin, nyt olin reissailun takia auttamattomasti myöhässä :depressed:

Juu no talleteltu on ihan huolella :D Tässä kierrossa vaan kaks kertaa tullu noi limat niin sitä ihmettelen :o Mutta tänään on loppunu kivutkin kokonaan eli tänään tais olla ovis :) Viime raskaudessa ovis oli kp 15. Tänään kp 16. Taidan testata ens viikon sunnuntaina tai siitä vasta 2 päivä päästä kun menkkojen pitäis alkaa.

Voi vitsi, mulle passais kyllä oikein hyvin lähteä mukaan tän viikon plussa-aaltoon!
Vauvatoiveella on selkeät sävelet, itse koitan pinnistellä vielä huomisen yli....!!

Sinuakin seuraillut:) peukut ja varpaat ristissä perjantaita varten. Plussatuulet ja tjemppihalit sinne! <3

Iinaliisa: Mua turvottaa ja järkysti. Tämä alkanu vasta esikoisen synnyttyä, aiemmin ole ollut mitään. Päivä oviksen jälkeen ja maha kun ilmapallo. Aika epämukavaa on. Kyselinkin viime kuussa tuolta toisesta ketjusta samaa ja onneksi löytyi kohtalotovereitakin :) ja vielä kun olen pitkä ja suht hoikka niin on kun raskausmassu :D

Onko noissa testeissä oikeasti eroa? Itse en vielä uskaltautunut apteekkiin kun vasta 4. päivä myöhästymistä. Tilasin kotitestistä edullisimpia ja mietin et kait nekin on ihan luotettavia vaikka postin kautta tulevat?

Onko noissa testeissä oikeasti eroa? Itse en vielä uskaltautunut apteekkiin kun vasta 4. päivä myöhästymistä. Tilasin kotitestistä edullisimpia ja mietin et kait nekin on ihan luotettavia vaikka postin kautta tulevat?

No just tota mäkin mietin ku sofit tilasin postin kautta ja lukee et kestää +4 asti nii aloin miettii et jos ne oiski "huonoks" menny ku onhan ollu kylmempi ulkona kun postilaatikossa on ollu... mut noh... huomenna clear blue, sekin tosin tuli postissa... :S pc:eet ostin ihan kaupast...

Iinaliisa, huh huh, teillähän on ihan kunnon pupuilut ollu! Ihan kateeksi käy, ei meillä ole tuollaista ollut ööööö ikinä :D Kyllähän se joka toinen päivä ovulaation lähellä ja joka kolmas päivä noin muuten läpi kierron pitäisi riittää raskautta suunnittelevalle. Voitte siis halutessanne varmasti höllätä nyt tahtia :)

Vauvatoive, onnea plussasta! Ei tollasta viivaa tuu, jos ei raskaana ole ;)

Unajama, kiva että jo muutaman viikon päästä selviää, että mikä tilanne on munasarjojen ja kohdun suhteen. Nyt ainakin kuulostaa, että sulla on hyviä ovistuntemuksia ;)

Esikko, hyvä että oli kaikki kunnossa alavatsan ultrassa. "Ei mitään epänormaalia" taitaa tarkoittaa lääkärikielellä, että kaikki ihan hemmetin hyvin!

Kissankulta, olisko ollu mahdollista, että ovis meni jo ennen sunnuntaita? Oliko sulla minkäänlaisia sen suuntaisia tuntemuksia? Tai ehkäpä se on vielä vasta tuloillaan?

Toivottavasti ovis olisi sitten ollut maanantaina tai tiistaina, tai tulis vasta myöhemmin kun pupuiltu on viimeeks sunnuntaina kun ukolla on oksutauti, ei tässä hirveesti puuhailut houkuta :o

Joo no tänään vielä vikan kerran peittoja heiluteltiin. Kai sitä haluaa vaan varmistaa varmuuden vuoks :D Mut nyt vois hellittää ja mennä vaikka kolmen päivän välein ens viikkoo asti :p Enään 11-12 päivää niin pääsee testaa ku menkkojen pitäis alkaa.

Vauvatoive, postista tilatut testit ei mene pakkasella pilalle, kunhan testin tekee silloin kun ne ovat huoneen lämpöiset. :) mutta Sofien raskaustestit eivät ole olleet niitä luotetuimpia. Pc:n luottaisin enemmän ja hieno viiva sinulla siihen jo tulikin. :) onnea! :)

On: täällä siirryttiin tänä aamuna uuteen kiertoon, eli nyt käynnistyi yrityskierto 26. Tämä kierto mennään taas ihan luomuna ja ens kierrossa pääsen munanjohtimien aukiolotutkimukseen, jota odotan jo kovasti. Vuonna 2007 olin viimeksi siinä tutkimuksessa ja silloin oli toinen putkista tukkeessa. Saas nähä mitä tällä kertaa on tiedossa.

Muurahainen kp 1/29, yk 26

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha .....
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 26
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 9
Hamma yk9
Maicy yk8
Lipstikka yk 8
Kissankulta yk 8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Syksyinen yk6, toinen toiveissa
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
RouvaKettunen yk 5
Kirppu^ yk 5
Vargynja tjotyk5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
iijamariija tjot 09/15
Rbck yk3
Unajama Yk3
Mileim yritystä 11/15
Milttis yk2
histam-iini- yk 2, esikoinen toiveissa
iinaalisa yk 1, esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Tonttu92, esikoinen, tjot 6/2014, yritystä 1/2016
diabolicat
Hormiga
Enisa83 viides lapsi haaveissa, yritys alkaa huhtikuussa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Omppoloinen, yk3, LA 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16

Päivitin oman yk:ni

RouvaK. Tikutitko ovista? Voisko olla ovuloimaton kierto ja sen takia venyä? On kyllä tosi ikävää kun kierto venyy :(

RouvaK, jospa se vielä siitä muuttuis, lie siinä jotain 20% mahdollisuus, että nyt on vaan liian aikaista testata - ettei vaan siksi näy.
Hirmu, onnea tähän kiertoon, uusi kierto uusi mahdollisuus!

Voi harmi Hirmu!Toivottavasti nyt parempi kierto edessä!

Mulla näyttäis tosiaan nyt vuoto lakanneen. Joko oli jotain outoa välivuotoa tai tooodella aikaisin alkanutta tuhrua, minkä luge sitten stoppas. Tänään "lorahti" aamulla oikein kunnolla, mutta se olikin vaan kirkasta ja vetistä vuotoa ja lääketuhrua.

Nyt ois n. viikko oletetusta oviksesta ja viikko oletettuihin menkkoihin. Varsinkin tuon vuodon takia en oikein usko että tässä kierrossa mitään positiivista ois enää odotettavissa, aloitin kuitenkin jo negojen testaamisen :/

En tikuttanut ovista. Kävin gynellä kp 22, jolloin limakalvo oli 6 mm, ohut kiertoon nähden ja toisessa munasarjassa kysta ja se munasarjakin hassussa paikassa. Yleensä tunnen oviksen hyvin, nyt en. Epäilen siis etten ovuloinut. Tein just niin kun ei pitäisi eli googlettelin siitä kystasta ja se voi pidentää kiertoa ja estää ovulaation. Ikinä ei mulla oo kierto ollut näin pitkä, max. yhden päivän heittoja. Ärsyttää kun ei pääse edes uuteen yritykseen ja aina pitää silti salaa toivoa et vielä tämä plussaksi kääntyy.. Murrrrrrr!!

Muurahainen, pahoitelut tädin tulosta, mutta samalla onnittelut siitä, että pääset piakkoin tutkimuksiin! Tietysti parasta olisi, jos tässä kierrossa tärppäisi luomuna, mutta hyvä, että on seuraava askel jo tiedossa, jos ei tärppiä tule. Tiedän, ettet varmasti itse usko luomutärppiin, mutta anna meidän täällä uskoa siihen vielä sinun puolestasi :)

RouvaKettunen, voihan epätietoisuus... :/

Katjusha, lasketko jo minuutteja huomisaamuun? ;)

ON. Ovistestin toinen viiva jo hiukan tummunut, mutta ei vielä plussa. Sitä siis vielä odotellessa. Ehkäpä huomenna :)

Syksyinen kp 13/24-27, yk 6

Takaisin