Raskaaksi 2016

Ja lämmötkin oli koholla vaikka siis en kyllä oo aikasemmin mitannut mutta oli 37,2...

Esikko1, eipähän noista aina tiedä. Mulla on viimeaikoina sikakipeet nännit muutama päivä oviksen jälkeen, ja kohonneet lämmöt on kyllä aina hyvä merkki, ainakin on riittävästi keltarauhashormonia. Jos pysyy vielä kuukautisten eräpäivän jälkeen koholla niin vielä mahtavampaa...

Nii mulla siis aina on nännit reagoinut ovikseen ja oletan että ovisplussan mukaan on dpo11 tänään. Mutta toisaalta sain sillon viikon verran plussia ja sit myöhemmät plussat oli jopa selkeämpiä ku eka eli en oo ihan varma dpo päivästä :D

Mä lopetin aamulämpöjen mittauksen kun se antoi aina turhaa toivoa. Mulla aina kierron loppupäivät aamulämmöt koholla 38,8-37,2. Sen lisäks ne yleensä laskenu vasta kp2.

Ei hitto tää on kyllä ihan teidän vika kun saitte miut testaamaan jo nyt.. ja mie näkisin testissä kyllä haamun!!!! Kattokaas, näättekö te???? 3h pidätyksellä äsken tehty.. :O

Toivottavasti kuvasta saa selvää edes.. ite aika keltasessakin valossa sen kyllä selkeesti erotan. On se pe aamuna testattava uusiks vielä..

Liitteet

• 1456333899826-895881208.jpg
    1456333899826-895881208.jpg
    632 KB · Katsottu: 216
Ja siis lisättävä, että tolla testillä kun oon testannut, niin yleensä saanut ihan täysin selvän negan, ei oo ees yrittänyt viivan paikkaa tehdä :eek:
Nyt jänskättää kyllä.. :arghh:

On siinä viiva :)

Jänmä miten viimekierrossa teki ihan kokoajan mieli syödä kalaa. Mieski nauroi ettei voi päästää mua yksin kauppaan ku kannan sieltä lohta vaikka joka päivä. Nyt taas tuntuu että vois syödä riisipuuroa kattilatolkulla :D

Nyt näkyy ihan selkee viiva kun sai kuivuu testi hetkisen... huh..
Voi kun ei nyt alkais menkat viikonloppuna, putoon nimittäin tosi korkeelta

Kyllä siinä on toinen viiva Mileim, enkä ole minäkään tuolla testillä mitään viivan paikkoja saanut Nega aina ollut selkeä ja pysynyt negatiivisena. Varovaiset onnittelut täältä :)

Onnea tuplaviivoja saaneille! Täällä edelleen räikyvää negaa, dpo13. Tän progesteronin kanssa on niin ärsyttävää kun pitää vaan aina testata ja pettyä, koska täti tulee vasta kun lopettaa hormonien ottamisen :( Ehkä testaan vielä huomenna ja sitten vaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

piipaa kp 30, yk13

Mileimillä ihan selkee viiva! Jännää! :)
Katjushalla on jännät viikot eessä :) Saako siitä munasolun luovutuksesta kuulla heti, että onko onnistunut ja hedelmöitys tapahtunut?

Pahoittelut negoista ja tädeistä..

On. Kp 30/30. Mulla taisi olla ovuloimaton kierto joten nyt toivon pikaista tätiä että pääsisi taas puuhiin! :D

Lipstikka, yk7

Moi miten teistä moni tietää millä viikolla on ? ilman neuvola käyntiä
mulla 13 pvä tein ekan testin aamuvirtsasta plussa tuli heti en meinannu uskoo sitä 5v ollaa yritetty
nytkö muka tärppäsi en uskonu vaan varasin ajan heti labroihin uuteen virtsakokeeseen ja samana päivänä vastaus
Positiivinen ekalla ku tein testin ite se näytti 3-4 raskausviikkoa 13pvä mut voiks noihi sit nii luottaa
oikeesti ärsyttää ku ei tiiä mitää (ensikertalainen)

Oi, onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan!

NewMama90,
Netistä googlettelemalla löytyy raskauslaskureita, joihin syötetään joko kuukautisten alkamispäivä tai ovulaatiopäivä ja se laskee sen automaatiolla :) paperillaki sen voi laskia, mut en tähän hätään muista miten se meni..

ON, dpo4 ja kp20/30 menossa. Vielä ei ainakaa minkään sortin oireilua suuntaan eikä toiseen, joten eipä oo odotuksiakaan tätä kiertoa kohden.. Sain töitä, niin nyt on kyllä ajatukset ollu muutenki siellä.. Ehkä ihan hyvä niin ei ainakaa turhaa oo "etsimällä etsiny" oireita :)

Täältä yksi kuumeilija lisää joukkoon :) Viime vuoden marraskuussa yksi km rv6 ja siitä lähtien yritystä ollut enemmän ja vähemmän. Mielettömän mukavaa olisi jos näihin kysymyksiin osaisi joku vastata! Kävin maanantaina 22.2 ultrassa ja ultraaja sanoi kohdunkaulan limakalvon olevan paksu, sunnuntaina ja tuolloin maanantaina tuli ovismaista vuotoa, mitä tuo limakalvon paksuus tarkoittaa?

Lisäksi tänään tuli limaista vuotoa jossa ihan vähän verta seassa, eikai kiinnittyminen voi tapahtua jo 4-5 ovulaatiosta? Pientä menkkamaista jomottelua on ollut vatsalla, mitään muuta oiretta ei :o

Plussatuulia ja tsemppejä kaikille!! :)

Minaj, olisko ultraaja tarkottanut nimenomaan sitä että lima on ovismaista ja paksua? Valkovuotohan on muina aikoina ohkaisempaa tai siyä ei juuri ole. Ja hyvinki voi kiinnittyminen olla juuri 4-5pv ovulaatiosta :) Tämmöinen mun tuntuma asiasta.

Takaisin