Raskaaksi 2016

Täällä menossa yk3 kp 23. Sofi antaa hentoa viivanpaikkaa..ja juu sofin viivoja en usko kyllä miksikään ennen ku viivat kirkuu tikussa. Nännit on ollu kipeenä sunnuntaista. Kerran on viime syksynä ennen ehkäsyn lopetusta ollu näin kipeet.. vähän jänskää! Hirmu väsykin.. voi toki johtua kaikesta stressistä kun tässä ohessa ollut :-) Kierrot ollu 24 ja 29 päivää viimeks.

Rbck meillä siis sama vaihe kumpaisellakin, yk 3 ja kp 23 :p

Ite en vaan oo vielä kehdannut testejä kuluttaa, vaikka oishan noita kaapissa 18kpl.. en haluu turhaan testata, vasta viikonlopun korvilla.. :joyful: (vannoin vielä eilen että sunnuntaina vasta testaan.. mut kai sitä vois jo pe kokeilla tulisko sieltä mitään haamulaista edes.. :shy: perjantaina ois dpo 12 tai 13..)

Mitään oireita ei mihinkään suuntaan oikeen ole. Päätä on yrittänyt monena päivänä särkeä ja se ei oo itelle kovin normaalia..

Mileim kp 23/26-27, arvioitu dpo 9-10, yk3

Mukavaa että mennään samoilla päivillä. Jännätään yhdessä mitä tuleva viikko tuo ;)

Mä aattelin aamulla kokeilla taas mitä tikku näyttää :P

Onnea matkaan tulevien päivien testaajille!
Täällä jännitetään päivä päivältä. Huomenna on munasolun luovuttajamme munasolunkeräyspäivä. Toivotaan hyviä uutisia huomiselle ja perjantaille, kun kuullaan miten monta hedelemöittynyttä alkiota lähti tulemaan..!
Katjusha kp 17/? testipäivä 15.3.2016?

Mites mileim ja rbck, oletteko jo testailleet tänä aamuna? Täällä tullaan pari päivää jäljestä, joten teidän aloittamaan plussa-aaltoon haluan sitten päästä mukaan ;)

Katjusha, jännät paikat siellä! Kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että luovuttajalta saadaan hyvä saalis ja että hedelmöittyneitä alkioita lähtee tulemaan reilusti. Ja tietysti pidemmälle miettiessä, että yksi niistä hedelmöittyneistä alkioista tarraisi sinuun kiinni niin lujaa kuin vaan ikinä pystyy ja irrottaisi otteensa vasta 9 kk kuluttua <3

Syksyinen kp 22/27, dpo 8, yk 5

Syksyinen meinasin malttaa perjantaihin asti sen testaamisen kanssa.. sit ois kp26/26-27 toivotaan, että saadaan taas plussa-aalto aikaiseksi :joyful:

Mileim kp 24/26-27, arvioitu dpo 10-11, yk3

Tässä kopsu tuolta plussa vai ei ketjusta
Iiks täällä mennään yk3 kp24.. En mä näihin sofeihin luota ennen kirkuvia viivoja mut näättekste täs jotai?
d395baedabf21d83ab90639602a11cb3

Tätä en o mitenkää säätäny muuten ku rajannut kuvaa.

Voiko jonkinlainen raskausoire olla ylipirteys? =) Siis oikeesti,mulla on fibromyalgia jonka takia olen päivästä toisteen todella väsynyt,ja illakin yleensä nukahdan heti kun meen sänkyyn klo 21-21-30 välillä, ja aamulla en jaksais millää nousta ylös 7.15 herättämään lapsia päivähoitoon..nyt jaksan valvoa klo kahteentoista yhteen ja oon ennen kellon soittoa ylhäällä eikä väsytä lainkaan...

Rbck näen kummassakin kuvassa kaikissa tikuissa himmeää hailuraista!! Viivojen vahvistumisia!! Toivottavasti perästä tullaan :happy:

175bcbaf00ce4b8b472bf8d77a1b623e
minä sain kans eilen tälläsen pcn testiin mutta epäilen kumminkin vaan viivanpaikkaa saas nähä :D tänään dpo 11

Esikko nään kyllä punaista yläkulmassa, olisiko Viivan paikka tai sitten jokin kiinnittymisyritys.
kannattaa testata uudestaan huomenna.

Rbck: näkyy viivat molemmissa minun näytölle, varovaiset onnittelut

On: Kiireinen viikko ja lapset kipeinä :(

Onnea plussanneille, tervetuloa uudet ja iloiset loppu viikot kaikille.

Ihanaa helmikuu kohta ohi sit enää reilu kuukausi kun päästään yrittelemään :) malttaa..malttaa

T. Enisa

Hui nyt rupes kyllä jännittää :D mietin itekki että ehkä saattaa näkyä punaista mutta en oo varma :)

Mutta siis tää nänni kipu on ihan tosi paha! Ennen ei oo ollu ku oviksen aikaan ja esikoista odottaessa??? Voisikohan ovis olla vasta nyt vaikka sain ovis plussia sillon aikasemmin? Enkä muista että näin kipee ois koskaan ollu ku paitakin ku osuu nii koskee...

Takaisin