Raskaaksi 2016

Nyytikki2 ja puhvis, toivottavasti täti ei tulekaan!

IceQueen, kiitos vinkistä, pitääpä käydä etsimässä. Meillä ei juoda mehuja niin en ole osannut etsiä muualta kuin siitä yhdestä mehuhyllystä!

On, en tiedä mitä tää taas on, kp 3 ja vuoto loppui mutta alaselkä ihan tulessa ja alavatsalla kans kipuja... kyllä musta tuntuu että mun värkeissä on jotain vialla jo..

Milemile, ihan ei vielä tuota lasketa plussaksi, mutta näillä hetkillä se on tulossa, nyt vaan tallettelemaan! :)

On: tää on taas tätä odottelua, huomenna alkaa lugelääkitys taas...

Muurahainen kp 14/29, dpo 2, yk 24

Tommonen aamupisassasta! Ei vois paremmin loma alkaa :Heartbigred

Yk 6 ja otin mukaan punkun ovulaation aikaan.

Liitteet

• 1453877285458-1989046295.jpg
    1453877285458-1989046295.jpg
    643.2 KB · Katsottu: 221
Rbck:Kyllä tuossa jotain näkyy :) Toki mä sain sofiin jotain viivan näköistä ennen menkkojen alkua mutta toivotaan et vahvistuu :)
Mä tuhlasin myös eilen taas yhden testin ja se oli puikkotesti ja otin suoraan virtsasuihkusta niin kastui vähän liikaa ja siinä oli joo kyl 2 viivaa mut se toinen oli vähän väärässä kohtaa ja johtui siis vaan siitä varmaan et se kastui liikaa.Nyt jos malttaisi huomiseen aamuun ja sitten voisi taas koittaa.Toisaalta on ollut vahva fiilis että ois tärpännyt toisaalta tuntuu et menkat pian alkaa.En sit tiedä minkä pituinen on kierto jos ei nyt raskaana ole.Nyt kp24/?.Kierukan Poistosta meni juuri 24 päivää kuukautisiin mut en nyt laskisi sitä viel kierroksi.

ONNEA plussista Carolyn, Merink ja Mrsc :Heartred Toivotaan myös että rbck:n viivat vahvistuu. Melkein sanoisin, että näkyy jotain! Lähdetään nyt jokainen mukaan tähän plussa-aaltoon ja tyhjennetään ketju eiks jee?!

On: kp 7/ 28-30. Kohta päästään tositoimiin. Varmaan vielä tikutan oviksen, mutta pupuillaan muutenkin kun mieli tekee :)

Unajama kiitos<3
Tuntuu ettei koskaan raskaudu. Eilen annatin miehelle että johan nyt on prkl etten raskaaks tule niin mies tokas että tästä illasta lähtien pupuillaan joka ilta jotta saahaan sun masuun pikkuruinen helmi <3 Ainakin se hyvä puoli on ettei yrityksistä ole kiinni..otan kaikki poppas konstit käyttöön kyllä nyt..

Nonni oon vaan taustaillu tääl, joten onnea plussista ja pahoittelut tädeistä.

Täällä tuli vihdoin työlupa :gen014 ja aika varattu kierukan poistoon ens perjantaille. Joten pääsee kunnolla jännäilee :happy090

En tajunnut kysyä ku kierukka poistetaan kesken kirtoa et tuleeko siitä ns. "tyhjennysvuotoa" heti poiston jälkeen ja saako sitä heti peittoa heilutella :confused013

Jojoba: mulla poistattettiin kierukka marraskuun alussa 2015 ja aloitettiin heti pupuilut ja mulla olikin ovia heti viikko poiston jälkeen ja raskaaksi tulin mutta meni kesken. Voi olla kierukan poistpn jälkeen sekaisin kierto ja pitkäänkin silti pois. On vähän vaikeaa sanoa,pitää vain odottaa.. kierron tasaantuminen voi olla yksi pulma. Kaikki kun ollaan niin erinlaisia ja kierrot menee jokaisella erinlailla.

Apua no hyvä siis varautua siihenkin siis. Sattuuks se kierukan poisto? Sekin varmaan yksilöllistä mut sulla?
Ku soitin sitä aikaa et sais lääkärille mut se meijän terkka sano et voi itte sen ottaa myös pois jos ei mitään kysyttävää lääkäril. No eihän mulla ku pistän jo klexaneakin ni otin nyt sille ajan. Sano vaan lopuks et yritetään ainakin otta pois :nailbiting: kuullosti niin lupaavalta :shifty:

Ja mites ton foolin kans? Aattelin sitä rupee syömään.. mut millä vahvuudella o_O

Kylläpäs tulee kysymysryöppy soori :p

Mulla kiertävä lääkäri yritti eka ottaa pois sitä,ei saanut eikä lankojakaan löytänyt. Pisti lähetteen ultraan jossa tarkistettiin langat. Vähän näkyi lankoja. Sitten seuraavalle päivälle sain uudenajan lääkärille ja vaadin sille lääkärille joka mulle sen asensikin ja onnekseni sainkin sen. Tämä lääkäri sai pois sen puolen tunnin työn jälkeen koska mulla oli kohtu mennyt taakse ja oli todella syvällä joka hankaloitti ottamista kun mitkään instrumentit ei meinannu sinne ylettää :) Sanoinki jo että antaa olla ,se on tarkoitettu jäädäkseen sinne ettei meille kuulu enää lapsia,lääkäri naurahti ja sanoi että eiköhän jollain konstilla pois saada:) Vihdoin siis se onnistu.
Mulla ei ainakaan sattunut,yhdessä vaiheessa vähä nipisti kun laitto jonkun istrumentin kohdun suulle mutta sen jälkeen en tiennyt mitään..mahollisimman rentoja pitää olla ni hoituu kivuttomana,jos jännität ni luulen että sattuu enemmän. Ja joo pystyy ottaa itse pois jos langat löytää.

Suoraan lääkäristä kävelin apteekkiin ostamaan satseja elikkä raskaus&imetys vitamiinit,b 12 ja foolihappolisää. Eli foolihappoa syön päivässä yhteensä 1200mg.

Kaks kertaa menny kesken ja nyt tää kierto meni mönkään kans. Nyt otan muitakin keinoja käyttöön noiden lisäksi.

Jojoba, mulla poistettiin kierukka marraskuussa kesken kiertoa, tyhjennysvuoto alkoi kaksi päivää poistosta, tiputtelua kierron keskivaiheilla ja menkat vasta joskus yli kp50. Vielä ei ole tasaantunut kierto. Ja mulla poisti ihan terkkari vaikka mulla oli kierukka jossain teillä tietymättömillä, langat kohdun puolella yms, mutta kyllä se sen sieltä sai. Eikä se sattunut yhtään, olin ihan ihmeissäni et joko se on ohi kun se näytti sitä :D mutta joo se kipu on varmaan aika yksilöllistä, mutta veikkaan että tuntuu vähemmän kuin laitto.mulla ei siis kumpikaan tuntunut pahalta.

Onnea plussista! :)
Täällä kärsitty kivuista tää päivä ku tuntuu et mikään ei auta! Ja pettymys nostaa päätään välillä ku alko taas uus yk! No jospa tästä sit vihdoin tärppäis! Haluttais lähteä tutkimaan et onko meissä jotain vikaa mut pelottaa ja miehen mielestä ei oo vielä ajankohtasta.. No katotaan nyt... :) tsempit muillekkin joilla testi nega tai täti saapunut :)
Kp 1

Mulla oli papa koe tos pari viikkoa sit ja sano terkka et langat näkyy selvästi, oli aika pitkät ja sano et voi niitä viel napsia lyhemmäks jos haluu mut ei oo ollu haittaa ja tiesin et jossain vaiheessa se pois otetaan ni ei lähetty sitä napsimaan. Joten luotto aika kova et se pitäs sieltä helposti lähteä :)
Oon vaan niin kova jännittämään tollasia tilanteita mut täytyy vaan aatella et sen ku kestää ni on lähempänä sitä mitä haluaa eli :dummy1::dummy:

Mul on kotona jotain raskaus vitamiineja sekä erikseen foolia ja se fooli tais olla 400mg tai vastaavaa.. täytyykin taas tutkia noita.

Toivotaan et kierrot ei nyt kauheesti ainakaan heittelis ku näin kierukan kanssa on ollu se kp 28 eli sama ku ennen kierukkaa ja raskauksia. Koskaan ei oo heittäny ku maks 1 päivän..
Mietin tota oviksen tekuttelua jos sitä lähtis tikuttaa mut aattelin unohtaa sen kokonaan. Tunnistan oviksen niin herkästi ku aiheuttaa järkyt kivut.. mut toisaalta oishan se jännää tekemistä keskelle kiertoo vaik tunnistaakin sen :happy:

Voitteko uskoa...kp27/26-28 dpo13 jä täällä vaan lunkisti käveltiin Prismassa r-testien ohi enkä ees aatellu poikkeavani apteekkiin. Mulla taitaa viirata päässä kun olen näin tyynenä vaikka h-hetki käsillä.
Oli pakko kuitenkin tulla tänne katsomaan mitä teille kuuluu.
Pahoittelut kp1:stä Minttukarkki ja negasta Kirppu.
Onnittelut Carolynille plussasta :)

Nyytikki vau! :) mää oisin kyllä varmasti testin hakenut mut hyvä et vielä maltat olla ostamatta! Toivotaan et kärsivällisyys palkitaan ja kohta sit näyttää plussaa! Sulla onki nyt jännät seuraavat pari päivää :) toivotaan sulle plussaa sit ku testin teet :)

Takaisin