Raskaaksi 2016

Onnea plussanneille! :)

Unajama, mulla oli kp 15 pientä veristä vuotoa ja plussasin siitä :) Talletuksia nyt vaan, jos vaikka oliskin hyvä merkki :)

oiiii! Onnea plussanneille <3

Mä sain vihdoin ja viimein varattua ajan kilpirauhas-kokeisiin.. ilman lähetettä pääsee ja maksaa huimat 20e nii ei paha olleskaa.. ihme väsymistä ollu, hiukset putoaa päästä ja kesästä -7kg lähteny painoa, tosin näitä oireita ollu jo pitemmän aikaan.. Nää "raskausoireet" mitä mulla nyt on ollu ja on vieläki nii ei oo mihinkään muuttunut.. edelleen mahaa turvottaa ja kireet housut on jouduttu unohtamaan, vessassa saa rampata jatkuvaa soittoa vaikka yleensä en oo käyny ku sen pari kertaa vuorokaudessa (kiitos entisten töiden), juiliminen jatkuu tosin se on vähän vähentynyt..

Mulla tulee aina hirveen hyvä fiilis ku joku laittaa plussatikusta kuvan, jotenki semmonen et sydämmet vilkkuu silmissä ja itelläki toivo herää, että josko se joskus itellekki näyttäs plussaa :love017

Onnea onnea plussanneille!! Ihanaa! :)

On: Uskaltaiskohan ite testata jo viikonloppuna :P (viime kierto oli 26pv ja se täyttyis sunnuntaina).. niin päätin että ens viikon loppupuolelle yritän malttaa jos täti ei tule aiemmin, mutta maltankohan. Oireita ei kuitenkaan ole, se vähän epäilyttää että ei varmaan ole ketään tarttumassa/tarttunut matkaan.. vähän alamahaa nippailee välillä ja oviksen jälkeen nännit on olleet hieman aranpuoleiset.. Muuta ei ole, viime kierrossa oli reilummin oiretta.

Mileim kp 21/26 yk2 (dpo arviolta 6-8)

Ihanat plussaukset :D onnea!!!!! <3

Kp3 ja vuotaa ja paljon.ei niin paljoa siteeseen,mutta herranjestas kun pönttö värjäytyy punaiseksi! Kipeä olo ei oo, rintoja särkee hillittömästi ihankuin maito nousis.?

Kyllä vetää maahan tämä tädin tulo. En ikinä enää usko mitään r-oireita. Jotenkin varmaan kun tuli puolen vuoden rajapyykki täyteen niin tuntuu vielä kurjemmalta. Lisäks jouduttiin perumaan häämatkasuunnitelmat kun en saanutkaan lomaa.. Tottuuko näihin tätipäiviin ja pettymyksiin ajan myötä vai paheneeko se vaan? :rolleyes:

Ei niihin totu,ennemminkin mä oon turtunut :( ennen tätä meidän 2-vuotiasta koin rankan keskenmenon viikolla 12, hematooma repesi kohdussa ja ambulanssilla sairaalaan... Yritys aloitettiin kuukauden päästä ja se palkittiin 6 kuukauden jälkeen plussalla. Uskon että plussaan vaikutti se että kävin vyöhyketerapiassa. Nyt kun on mennyt jo oli puoli vuotta,eikä plussaa ole tullut,ajattelin,että menisin vyöhyketerapiaan taas :)

Lipstikka, me ollaan yritetty heinäkuusta asti. Eihän se tietty oo mitään siihen verrattuna että jokut yrittää vuosia. Mutta en tiedä miksi otti jotenkin koville nyt kun täti tulikin vlopun aikana. Ei oikein saa enää sitä positiivista tsemppi fiilistä päälle. Nyt ainaki tuntuu vaan epätoivoiselta enkä tiedä miten se vois ajan kanssa helpottua jos joka kuukausi pärähtää nega tikkuun. No ehkä sitä jotenkin turtuu ajan myötä? :)

Kiitos onnitteluista!:oops: toivotaan, että päästään loppuun asti.

Lipstikka, en minä ainakaan tottunut ja paheni vain ajanmyötä. Ekat neljä viis kuukautta meni ihan rennosti, mutta sitten iski pelko, joka ei päästänyt irti.Tämä tärppi kierto oli yk10 ja kulunut puoli vuotta on ollut ihan kamala. Tunteiden vuoristorataa ihan kirjaimellisesti. Tsemppiä kaikkiin painintoihin ja ajatuksiin. Plussatuulia!

Mrsc rv4+3

Marsa ja Pätkis, myötätuntotykkäykset! Samassa veneessä ollaan. Joo, eihän tätä puolen vuoden yritystä voi edes verrata mihinkään vuosien yritykseen, mutta nämä kokemukset on musta aika subjektiivisia eikä tilanteita voi muiden tilanteisiin verrata. Meillä myös yritys alkoi heinäkuisten häiden jälkeen.. kuukausi tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa aina seuraavaa mahdollisuutta, ja sitten kun taas pettyy ja kaikki alkaa alusta niin epätoivo kyllä iskee. Jos vaan voisi nähdä jostain taikapeilistä että joskus vielä tulee tärppäämään niin jaksaisi odottaa.. Nyt on kyllä niin surkeat tunnelmat..

Kiitos Mrsc ja kaikki tarrasukat sulle nyt!! :) ja sori tämä negailu.. Plussatuulia kaikille, aktivoidun taas varmaan parin viikon päästä ;)

Mrsc, onnea komeasta plussasta!

Sandy, toivotaan että olis hyvä merkki, viime kierrossa oli kyllä sama mutta runsaampana tiputteluna ja ei tärpännyt. Ja ovulaatioista ei hajuakaan. Ennen esikoista oli vaan aina 28 päivän kierto ja ei ikinä koskaan mitään tiputtelua niin vetä mielen matalaksi. Toisaalta, vaikka kierto olikin mallikas niin silti meni kuukautta vajaa kaksi vuotta ekaan tärppiin.

Jännän äärellä...mulla oli edellisyönä jotain ihme juilimisia ja tädin perään jo huhuilin. Sen verran tuo ma-aamun töihin lähtö otti koville, että tirautin pienet ahdistusitkut, jotka laitoin myös alkavien menkkojen piikkiin. Nyt ei vielä kuitenkaan oo tullu mitään vuotoa...ei tosin mitään muutakaan ihmeellistä oiretta suuntaan eikä toiseen. Ellen laske palelua, väsymystä, turvotusta ja ilmavaivoja TAAS raskausoireiksi. Niihin on kuitenkin loogisemmatkin selitykset kuten pari päivää epämääräistä ruokavaliota yms. Nyt kuitenkin siis kp26/26-28 dpo12 about. Juur kirjoitin loppuvuodeksi työsopimuksen...

Onnea plussista! <3

Pahoittelut tädeistä :(

Pätkis, en kestä tota sun profiilikuvaa! <3 pitäis olla herkuitta mutta kun ton näkee niin joka kerta tulee hirvee suklaa-himo :D

Täti sais kyllä tänne tulla tai jokin muu ratkasu! Perjantaina varmaan testailua jos täti ei edelleenkää oo tullu.. :)

Puhvis kp 50/34-?? Yk9

ImageUploadedByVau Foorumi1453838898.020069.jpg

Onko tää ovulaatio plussa ? Satuin tänään testaamaan ku oireet täsmäs ovikseen. Toinen liuska viel on jos vaikka huomenna vielä tekis.

Milemile, ainakin ovisplussa tulossa :) yleensä vahvempi viiva tulkitaan plussaksi vasta, mutta itse en ole tuon vahvempaa saanut.. Kannattaa huomenna tosiaan testata niin siitähän sen näkee että onko tummempi vai vaaleampi! :) sitten vaa tallettelemaan! ;D

Milemile samaa mieltä puhviksen kanssa että pitäs olla vielä vähän vahvempi viiva, yhtä tumma tai tummempi kun kontrolliviiva. Taitaa olla kuitenkii ovis lähellä, seuraava saattaa olla jo plussa. Tai sit ovis on jo menny ja et ihan kerenny saaha lh huippuu kiinni. Neuvoisin hoitamaan talletukset kuntoon jos on jo ovisolot, ehkä vielä kerkee varmistella.

Hirmu mie en ainakaa oo löytäny greippimehuu muualta kun kylmähyllystä. Jos joku on ni saa vinkata millä merkillä ois. Mut siis ite oon välillä ostanu verigreippimehua prisman kylmähyllystä, God morgon merkki, halvempaa kun Tropicanan greippimehu. Verigreippi siis kuulemma ajaa saman asian kun greippi. Veikkaisin että ainakii suuremmissa kaupoissa on kylmähyllyn valikoimassa greippimehu tai verigreippimehu.

Onnea plussista! :Heartred toivotaan niitä nyt lisää! :)

Täällä on nyt tullut iltaa kohti enemmän tuhrua paperiin joten täti saapuu ja huomenna luultavasti alkaa kunnon vuoto ja kp 1.. Voisin ottaa tuon greippimehun käyttöön :rolleyes: Siis yksi lasiko päivässä koko kierron ajan? :) Onko kenelläkään tuonut se toivottua plussaa? :P

diabolicat, alustavasti ainaki S-TSH, S-T4-V ja luultavasti otan myös B-PVK:n

ja totta tosiaan kp 26/30 dpo 10, jännän äärellä aletaan olemaan.. saa nähdä tuleeko täti kyläileen viikonloppuna..

Takaisin