Raskaaksi 2016

Tsemppiä Tonttu piinailuun :) Jos nyt malttaisit oottaa vaikka kun kp 31 koittaa ja sit vasta testiä kun ois sille jo aihetta sinne asti päästyäsi :wink

Hirmu tarkistappa mitä siinä rybb&deckers purkin kylessä lukee ni huomaat miks kannattaa jättää se kauppaan :)

Kotimama toiset plussaa jo dpo 10 :wink tosin sinne dpo 14 jos ainakii malttais oottaa, mieluummin vähän pidempäänkii ni varmemmin toinen viiva näkyy jos on näkyäkseen.

Simpsakka mie katon hymiöt hymiö ketjusta (löytyy hausta ainakii kun ettii sanalla hymiö), siellä on ohjeet millä merkkiyhistelmillä saa minkäkii hymiön jos ei koneella oo kirjottelemassa :) Ite siis aina puhelimen nettiselaimella (ei saa sovellusta windows puhelimeen).

Hamma dpo 10 tienoilla kivut ja tuhru voi olla kiinnittymistä :wink

Onnea plussasta toinenpikkuinenko :) <3 vauvaliimaa! :) ja nyt plussia muillekin :)

Auttakaa joku et missä tässä nyt oikein on kyse! Siis aamupäivästä tuli ihan vähän punaista väriä paperiin yks tippa tyyliin ja aattelin et no ne menkat alkaa. Ainako meen vessaan oon ihan varma et nyt ne on kunnolla alkanu mut sen jälkeen ei oo koko päivänä tullu yhtään mitään verta ja valkovuotokin ihan normi väristä ei yhtään punertavaa ees.. :o mitä tää on?

Onnea plussasta toinenpikkuinenko! :love7 toivotaan, että pysyy mukana loppuun asti!

IceQueen,
lupaan yrittää kaikkeni, että malttaisin oottaa sinne asti.. Toisaalta taas tuntuu, et joka aamu pitäs käydä tikuttaan ku nuita testejä on "varalta" kaapissa jälellä 4kpl, mut tähän asti oon onneks malttanu odottaa nii ei pety ku se nega sieltä pärähtää..

Ootteko muuten seurannu kohdunnipukkaa millanen se on ja missä vaiheessa?

Huvikseen itseltä nyt kokeilin nii oli aika ylhäällä ja kova ku kivi, kai se menkkojen lähentyessä sitte pehmenee ja laskeutuu.. En oo aikasemmin kokeillu niin ei itseltä hajuakaa miten käyttäytyy ovisten tms aikaan..

Pidän täällä peukkuja kaikille, että nyt alkas kunnon plussatuuli puhaltaan! aika paljon ollu nyt negoja ilmassa..

hirmusesti onnea kaikille plussanneille :happy: pahottelut tädeistä sunmuista ei hyvistä jutuista:sad001 ite putos kyllä nii korkeelta viime kirrossa ku oli mukamas kaikkia oireita ja tätiki myöhässä mut sit se sieltä kyiteski tupsahti kylään. opinpahan ainaki ettei liian aikasin kannata testailla. nyt en kyllä aijo testata ennen viikonloppua :D
milsku1 kp35/31-33

Muokattu viimeksi:
ONNEA plussasta toinenpikkuinenko! Piristää kummasti nämä hyvät uutiset ja onnistumiset, kun monella on taas tullut pettymyksiä. Josko tämä olisi nyt valtaisan plussa-aallon alku!

Nyt en kauheasti jaksa kirjoitella, mutta lueskelen kyllä. Jotenkin on sellaiset fiilikset, että olisi hyvä pitää vähän matalampaa profiilia ja siirtyä tjot- vaihteelle. Mutta katsoo nyt. Tänään kp 6/ 28-30 ja ovista alan kohta tikutella. Sittenhän se hauskuus vasta alkaakin :)

Paljon voimia ja kärsivällisyyttä ja tsemppiä kaikille!

Onnea toinenpikkuinenko! !! ☺ Pätkis85 minä ajattelen, että jokainen negakierto on yksi kierto lähempänä plussaa. Ja minusta tämä jännäilykin on kivaa, kun "vauvaprojekti" on vasta ihan alussa! Tuun niiiiiin vielä valittamaan raskautta, synnytystä ja pikkuvauva-aikaa.. ☺

Ja minun täytyy sanoa, että meillä se tjot - meininki ressaa enemmän kuin tikuttelu ja kunnon yrittäminen. tietää ainakin tehneensä jotain raskautumisen eteen, ja onpahan seksiä säännöllisesti kerran kuussa. :D

Dpo 8

Onnea plussasta toinenpikkuinenko :)

Minttukarkki, mulla on useinkin tuollaista ennen menkkoja. Joskus tiputtelee useamman päivän, mutta esim viime kierrossa oli just noin, että ihan vähän oli vaan punaista pyyhkiessä ja kolmen päivän päästä alkoi vuoto. Mulle tuo olisi normaalia menkkojen lähestymistä, mutta toivotaan, että sulle se merkitsee plussaa :)

Tonttu, mä en varsinaisesti seuraa kohdunnapukkaa, mutta kun käytän kuppia, ja laitan sen jo alkutiputteluun, niin kyllä siinä huomaa sen muutoksen. Muutaman päivän sisällä on aivan erilaista.

Tosi hieno asenne mamma88 :), noihan se pitäisi ajatella. Mä vaan käännän niin, että jokainen nega tekee vauvan saannin epätodennäköisemmäksi. Kun ikää vaan tulee lisää.

Tuntuu niin turhalta roikkua täällä, kun tämä kierto (joka on vasta alussa) menee ihan ”hukkaan” :sad001, ei ole edes mitään jännättävää, kun emme näe mieheni kanssa ollenkaan oviksen aikoihin, emme edes lähipäivinä. :oops: Voisipa unohtaa koko asian. Mutta kun niin haluaisin sen vauvan.

Onnea kahdesta viivasta toinenpikkuinenko! Paljon tarrasukkia mukaan. :)

Unajamaakaan en ole vielä ehtinyt kihloista onnittelemaan! :Heartpink

Tuohon kohdunnipukkaan, itse yritän sitä (ja ovislimoja) tutkia ja kyllä se on selkeesti oviksen ja kuukautisten lähettyvillä pehmeä ja alhaalla kun taas nyt piinaviikolla on kova ja ylhäällä. Itseensä tutustumalla se selviää ja oppii tunnistamaan kierron eri vaiheet. :)

On. Tää odottelu on niin tylsä vaihe! Alan epäilemään itseäni, että bongasinko sittenkään sitä ovista ja jos bongasin (viime keskiviikolle), niin onko menkat odotettavissa sitten siitä n. 14pv vai kannattaako mun odotella niitä normaaliin aikaan eli viikon päästä sunnuntaille? :confused: Tässä itsekseni jo päätin, että tilaan o-tikkuja ensi kiertoon ja katson että saanko sen niillä kiinni niin olis sitten varmaa. On sitten ehkä helpompi lähtee eteenpäin tutkimuksiin jos on tietoa että ovuloinko ylipäätään. Ensi kiertoa odottelee myös ne geleet sun muut lisät, mutta täytyy kyllä sanoa, että mietin nyt laittaako yritys kahdeks kuukaudeks jäihin ihan vaan niinkin itsekkäästä syystä kuin marras- ja joulukuu syntymäkuukautena. Joo, tästä oli jo aikasemmin juttua ja oltiin puolesta ja vastaan, mutta nää nyt on niitä mun omia ajatuksia.

Nemira kp 17/28-30, yk 6

Täällä alkoi uusi yritys taaaas :( eli kp1 ja yk 9. No, onneks voin käydä katsomassa viikon ikäistä kummipoikaa ja hänen kaksoisveljeään :) ovat kyllä ihan ylisöpöjä ja niiiin pieniä 2,5 kiloisia :) hiljennyn nyt varmaan taas tylsäks vaiheeks ja katotaan josko palailen joskus taas :D taustalla varmaan lueskelen kyllä

Pahoittelut Hamma tädistä, kurjuuksien kurjuus...

Nemira, aika samoissa mennään, ensi viikolla jännittää kyllä! Mä hommasin ovistikut juurikin tuosta samaisesta syystä ja kyllähän se on helpottanut, kun olen oviksen niillä bongannut. Mullakin on suunnitelmissa ensi kierrossa lisätä paukkuja ainakin greippimenhun kera, mutta katsotaan nyt tämä kierto ensin, koska mähän olin päättänyt plussata :)

Lipstikalla on tosi jännät paikat!!!! Täällä odotetaan kyllä innolla jatkoa plussaamisille, kaikki peukut ja varpaat pystyssä siis :)

Syksyinen kp 19/27, dpo 4, yk 4

J
aefb0c583bcb3f7113abe6b61089b327

Syksyinen, se on sitten päätetty et plussataan molemmat nyt :joyful:

Toivotaan Lipstikka kahta viivaa! :)

Merink, onnea!

Hammalle pahoittelut kp1:stä :sorry:, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Onnea Merink90!!!!

En muista nyt mitä olet kertonut, mutta tuliko "luomusti" vai oliko teillä jotain tukitoimia apuna? Jokatapauksessa isot onnittelut!! Antaa toivoa, että ennemmin tai myöhemmin voi onnistua..

On. Kp 2, eli eka kierto km jälkeen ei tuottanut tärppiä, mutta näyttää kierrot palautuvan suht normaaliksi. Kierron pituudeksi tuli 27 pv ja oviksesta meni n. 14 pv, joskin tiputteli jo 5 pv ennen. Nyt siis olisi yk 6. Parempaa onnea toivon tähän kiertoon! Ovista alan metsästämään heti kun kk loppuu, koska nyt on tullut ilm. melko ajoissa ja en halua missata. Fiilis ihan jees, vaikka eilen olikin vähän katkerat tunnelmat kun kuukautiset alkoi samana päivänä kuin olisi ollut ensikäynti raskauden suhteen neuvolassa...:(

Onnea muille ja tsemppiä!!

Takaisin