Raskaaksi 2016

Mulla kp41/21//?? Nyt on ainaki kunnon ovisoireita ollu ja suht vahvoja viivoja että veikkaan jotta aaton vuoto oli menkat ja nyt elellään kp21. En tiä.

Täällä km vuoto vielä päällä. Jos sen laskee kierroksi menossa on kp 3/30-33. Saas ny nähdä koska kroppa palautuu. Heti vai ajan kanssa :)

Tervetuloa uusille!!

Nyt menossa kp 15/27-28. Eilen tuli viimein se plussa ovistestiin, eli nyt taitaa olla menossa dpo0..nyt on lauantaista lähtien pupuiltu joka päivä, eilinen pois lukien ja tänään vielä meinattiin niin jospa se rittäisi. Pojan syntymäpäivänä pitäisi menkkojen alkaa, joten nyt ei yhtään haittaisi vaikka ei alkaisikaan!!!

Jossain vaiheessa taisi olla puhetta siitä kenelle on yrittämisestä kerrottu..mies nyt varmaankaan ei ole kenellekkään kertonut, enkä itsekkään ole kertonut kuin yhdelle läheiselle kaverille ja paljastuipa samalla että heilläkin on yritys menossa joten yhdessä saadaan jännittää :D

Tänään testattu kp13/26-28 ekaa kertaa täs kierrossa ovista. Melkein yhtä vahvat viivat. Tallettelut kp10-12...ja ehkä jos nyt siis plussa niin eikö sitten vielä kannattaisi jatkaa muutamana päivänä tikuttamista ja talletteluja?

Jostain syystä ei kuvan liittäminen taas onnistu...

Muokattu viimeksi:
helou! täällä elelty viimeinen viikko hiljaiseloa kun tyttö sairastanut viime viikon maanantaista lähtien, nyt siis toinen kuuri menossa korvatulehdukseen ja ventolineä hengitellään ohessa. Itselläni nousi tänään nyt iltapäivällä kuume :( aamusta saakka kolottanut JOKAPAIKKAA... voi yhhyh eihän ttä kyllä kellekkään toivois...:hungover:

Tänään tuli postissa tilatut ovistestit (vaikka vannoin etten ala testailemaan!) ja iltapäivän pisusta testasin negan. kp nyt 14/28---> (viimeisin kiero olikin suht. ok, vain 30 päivää...) enkä usko että se oiskaan aiemmin ollut joten odotellessa, tuleeko ollenkaan. Lähinnä siksi ajattelinkin että näkee ovuloiko sitä ylipäätään ja osailee sitten laskea mahdollisesti kuukautisten alkamispäivää... jos tämä olotila nyt jatkuu niin ei puhettakaan mistään peittojen heiluttelusta kyllä tässä olossa! hyi olokoon.... sinnillä koittanu pitää tyttöäkin sylissä tänään vaikka ihoon sattuu niin kauheesti, niin en vois kuvitellakkaan ukkoa päälle tai alle... tai sivulle :hilarious: Tuttavapariskunnalle oli syntyny tyttö viime lauantaina :Heartred nyt ei sitten taidakkaan olla tiedossa seuraavaa, kuka ois raskaana....

No niin...tuossa siis kp13/26-28 klo16. Mitäs sanotte...?

Liitteet

• 20160113_164556.jpg
    20160113_164556.jpg
    440 KB · Katsottu: 205
Täytyy kattoo mitä mies sanoo talletteluista :) Eilen jo totesi, ettei jaksaisi, mutta sain suostuteltua. Nyt ei oikein uskalla pitää välipäivääkään...

Ovisplussa päivänä kannattaa ehdottomasti harrastaa seksiä. Ovisplussa tarkoittaa ettei ovulaatiota ole vielä tapahtunut, kertoo vaan siitä hormoonipiikistä jonka tehtävä on saada ovulaatio aikaan. Yleensä ovulaatio tapahtuu keskimäärin vuorokauden kuluttua tuosta. Tilastollisesti paras päivä harrastaa seksiä on just tuo ovisplussapäivä eli dpo -1. Myös itse ovispäivä eli dpo 0 kannattaa hyödyntää. Juuri oviksen aikaan naisella on siittiöille otolliset oltavat, näin ei ole vielä esim kaksi päivää ennen ovista.

Mulla oli nyt kp 15 pientä veristä vuotoa jonka kuvitellen olleen ovisvuotoa. Seksiä oli kp 13, 15 ja 16. Plussa tuli nyt :)

En kyllä ole mitään oireita huomannut. Kahden viimeisen kierron aikana oli selkeästi toispuoleista munasarjakipua, toisella kertaa teki todella kipeetä. Eilen olin ehkä tuntevinani jonkun nipistyksen vasemmalla puolella, mutta muuten ei kyllä mitään tuntemuksia. No ei auta muuta kuin odottaa miten tässä kierrossa käy.

Mites oliko jollakulla muulla nyt dpo-1 tai 0 meneillään?

Huh olipa viestejä! Niin paljon tekstiä että meni pari päivää vaan niitä lukiessa :D en millään muista kenelle mitäkin halusin kommentoida :(

Jotenkin jäin tästä rytmistä kun en sitä omaa ovista saanu kiinni tässä kierrossa ja siten en oikeen oo päiviä pystyny laskee! Mulla nyt kp 24/25-28 eli vknloppuna tulee varmaan täti. Oon epäuskoinen että olis tärppi kun ei oo tähänkään asti ollu niin jotenkin ehkä luovuttanut uskon siihen :D mutta joo

Onnea kaikille plussanneille ainakin taida olla sydänkäpynen, sandy ja viipsukka? Ja kaikille muillekkin! Ja paljon tarraliimaa mukaan❤️

Ja suuret pahoittelut km ja tädin kohdanneille! Ehkä me kaikki toivottavasti joskus se nyytti saadaan syliin<3

Jopsu kp 24/25-28 yk 7

Nemira kiitos! Toivotaan että täti menis meistä ohi vaikka naapuriin mielummin :D

Jopsu kp 24/25-28 yk 7

KIva kuulla sinusta Jopsu, juuri tänään mietin, että mitäköhän sulle kuuluu :) Pidän kovasti peukkuja, että kyytiläinen olisi tarttunut teille mukaan!!

Syksyinen, kp 6/27, yk4

Täällä mennään nyt jo 3/28(?) ja huomenna olis eka letropäivä. Arveluttaa annostus kun se on 1tbl/pv. 3-7 päivinä ja lääkärikin epäili mahtaneeko riittää. Tekis mieli ottaa parina päivänä ylimääräinen, mutten mahda uskaltaa. Haluaisin vaan tähän kiertoon jo oviksen ja mahdollisuuden raskautumisen. Tänään osti 4 r-testiäkin valmiiksi ja haluan päästä hyödyntämään ne.
Sain puhelun töistä tänään ja mun lempiyksikkö tarjosi pidempää sopimusta kevääksi ja mahdollisesti se jatkuisi kesänkin. Tietysti otin vastaan. Nyt kun on ollut vain muutaman päivän sijaisuuksiaa niin 2,5kk:kin tuntuu pitkälle. Kaikkein parhaalla tavalla jos menisi niin sopimus jatkuisi kesän ja sen jälkeen saiski sitte jäähä pian mammalomalle jos nyt lähiaikoina tärppäis. Mutta ku ei malttas oottaa nyt mika ees tätä ekaa kiertoa että testataan annostusta ja jos ei ovista tulekaan. Ja minun piti olla stressaamatta. Hyvin onnistuu :D

Täällä mennään kp12/24-29?

Toivotaan että nyt ois kaikki tähet kohallaan, muuten saakin siirtää ajatukset (realistiset odotukset..) tämän suhteen paljonkin keväämmälle koulu ja työkuvioitten tähden :)

Oon lukenut kaikkien viestit ja täällä ollaan hengessä mukana joka suuntaan. Voimia sitä tarvitseville ja onnittelut plussaajille :smile: :heartred:

Muokattu viimeksi:
Saankohan kuvan näkymään, kun ollut ongelmia niiden kanssa..
Mun Eilinen ovistesti (eka ikinä, hih)
ei varmaan meinaa mitään kun toinen viiva vaaleampi..? Oon ummikko näiden kanssa. Tosin se on ajan kanssa tummunut yhtä tummaksi, mutta tuo kuva on otettu siinä testiajalla 10min sisällä tekemisestä. En ehkä kaikkien sääntöjen mukaan sitä tehnyt, mutta koitan tänään uudelleen.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    990.7 KB · Katsottu: 192
Musta tuntuu että mun kiertoni on lyhentynyt, ennen oli aina se 28 päivää mutta nyt ilmeisesti ollu kaks kiertoa jo 20 päivää suunnilleen. Nyt sitten kysynkin teiltä viiisaammilta, että onko raskautumisen kannalta mitään merkitystä sillä kierron pituudella? Onko niinkun lyhyt- vai pitkä kierto ikäänkuin parempi? :oops: Taas varmaan aikas tyhmä kysymys, mutta ihan sama! :)

Takaisin